Kinksten Skrevet 10. september 2020 #61 Del Skrevet 10. september 2020 Alle partene taklet jo situasjonen helt fint. Ville de ikke være nakne i badstuen sammen med det andre paret, så var det jo bare å gå ut. Nakenhet er helt naturlig, og i mange badstuer er det unaturlig å ha klær på. De damer som syntes dette er å presse seg på seksuelt, de er altså virkelig livsgledens bremsekloss. Hadde han runket frem en stå, tatt på seg selv eller på annen måte trengt seg på, så hadde det vært noe annet. Men menn får ståpikk. Heldigvis. Om ikke hadde det ikke vært mennesker på jorda. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 10. september 2020 #62 Del Skrevet 10. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge han ikke angrep deg med den ville jeg latt det gå for denne gang. Men om det gjentar seg bør du vurdere å anmelde han. Anonymkode: 5fcdf...667 Anmelde ham for.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 10. september 2020 #63 Del Skrevet 10. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har erigerte peniser tross alt ødelagt flere liv i verden enn alle skytevåpen noen gang har gjort da. Anonymkode: b7589...e0a Skytevåpen har eksistert i mindre enn fem hundre år, mens ståkuker har eksistert i manfoldige millioner år. Urettferdig sammenligning!😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WonderWomaan Skrevet 10. september 2020 #64 Del Skrevet 10. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som mann hadde jeg nok følt meg litt dum visst jeg satt i en badstue med et venne-par og snakket samtidig som jeg hadde den ståkuken. Hadde vel også tenkt på at kona ville ha et ord med meg på bakrommet etterpå og lurt på om det var den andre dama som ga meg ståkuk. Men jeg vet heller ikke hvordan jeg skulle løst situasjonen, hadde jo vært pinlig og ikke sagt noe mens alle kunne se at jeg satt med spettet rett i været. Mine forslag til "breaking the Ice": - Nei se der, nå har dere noe å henge hånduken på. - Hmm den er ikke helt vant til dette og nå vil den visst kikke seg litt rundt - Dere må ikke bli skremt, den blir ikke større enn dette - Hmm var ikke klar over at Kåre var så tiltrekkende uten klær (Kåre hadde sikkert lagt på dør og jeg hadde fått sittet igjen med damene alene) - Kåre sin pikk er jo helt uintelligent, min har ihvertfall vett nok til å løfte seg fra de varme treplankene. - Ok folkens, bare se, men ikke røre. Anonymkode: 49ccb...fed Hahaha, dette er så bra! Haha...klarer ikke slutte le, disse er gull verdt . 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #65 Del Skrevet 11. september 2020 Du ble utsatt for me too, du burde anmelde ham Anonymkode: a8c31...07d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #66 Del Skrevet 11. september 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ble utsatt for me too, du burde anmelde ham Anonymkode: a8c31...07d Ja, dette er virkelig noe politiet burde bruke ressurser på. Fire voksne mennesker, frivillig nakenhet og en tilfeldig ståpikk uten tilnærmelser. Katastrofe! Get a life. Hurra for Norge! Anonymkode: b591c...6af 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #67 Del Skrevet 11. september 2020 Du skulle gått bort til han og satt deg på den. Ridd han mens mannen din og kona hans så på. Anonymkode: b2b49...27b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 11. september 2020 #68 Del Skrevet 11. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du ble utsatt for me too, du burde anmelde ham Anonymkode: a8c31...07d Du trenger å google #metoo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #69 Del Skrevet 11. september 2020 7 hours ago, Alterego666 said: Anmelde ham for.....? Grov seksuell trakassering i og med at han bevisst blottet det erigerte kjønnsorganet sitt uten å spørre om lov. Visuell voldtekt. Hvor mange år i fengsel snakker vi om ...? Anonymkode: 535b0...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 11. september 2020 #70 Del Skrevet 11. september 2020 Jeg må si enkelte her virker som de har et fryktelig anstrengt forhold til nakenhet. Vet ikke helt hvorfor vi nordmenn er sånn, da felles badstu hvor man naken er ganske normalt i resten av Nord- og Vest-Europa. Trenger ikke dra lenger enn til Sverige eller Finland. Personlig hadde det ikke plaget meg et sekund å være naken med et vennepar og heller ikke om noen hadde fått ståpikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 11. september 2020 #71 Del Skrevet 11. september 2020 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grov seksuell trakassering i og med at han bevisst blottet det erigerte kjønnsorganet sitt uten å spørre om lov. Visuell voldtekt. Hvor mange år i fengsel snakker vi om ...? Anonymkode: 535b0...44e For noe fjas! De kledde av seg sammen, senere fikk han ereksjon. Dette kan skje helt ufrivillig og uten seksuell intensjon. TS gir uttrykk for at hun nøt synet, hun ba ham ikke dekke seg til, forlate badstuen eller ønsket selv å gjøre det. Dette er fire voksne samtykkende og likestilte personer i hyggelig lag, og så langt fra en overgrepssituasjon som det er mulig å komme. Lover mot overgrep er laget for å beskytte ofre, ikke for å putte menn med sunne kroppsfunksjoner i fengsel. Jeg synes du skal fokusere omsorgen din på virkelige ofre for seksuelle overgrep. Det er nok av dem. Endret 11. september 2020 av Alterego666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgeline Skrevet 11. september 2020 #72 Del Skrevet 11. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Som mann hadde jeg nok følt meg litt dum visst jeg satt i en badstue med et venne-par og snakket samtidig som jeg hadde den ståkuken. Hadde vel også tenkt på at kona ville ha et ord med meg på bakrommet etterpå og lurt på om det var den andre dama som ga meg ståkuk. Men jeg vet heller ikke hvordan jeg skulle løst situasjonen, hadde jo vært pinlig og ikke sagt noe mens alle kunne se at jeg satt med spettet rett i været. Mine forslag til "breaking the Ice": - Nei se der, nå har dere noe å henge hånduken på. - Hmm den er ikke helt vant til dette og nå vil den visst kikke seg litt rundt - Dere må ikke bli skremt, den blir ikke større enn dette - Hmm var ikke klar over at Kåre var så tiltrekkende uten klær (Kåre hadde sikkert lagt på dør og jeg hadde fått sittet igjen med damene alene) - Kåre sin pikk er jo helt uintelligent, min har ihvertfall vett nok til å løfte seg fra de varme treplankene. - Ok folkens, bare se, men ikke røre. Anonymkode: 49ccb...fed 😂😅 Takk for dagens beste latter så langt! Herlig...! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #73 Del Skrevet 11. september 2020 29 minutter siden, Alterego666 said: For noe fjas! De kledde av seg sammen, senere fikk han ereksjon. Dette kan skje helt ufrivillig og uten seksuell intensjon. TS gir uttrykk for at hun nøt synet, hun ba ham ikke dekke seg til, forlate badstuen eller ønsket selv å gjøre det. Dette er fire voksne samtykkende og likestilte personer i hyggelig lag, og så langt fra en overgrepssituasjon som det er mulig å komme. Lover mot overgrep er laget for å beskytte ofre, ikke for å putte menn med sunne kroppsfunksjoner i fengsel. Jeg synes du skal fokusere omsorgen din på virkelige ofre for seksuelle overgrep. Det er nok av dem. Hva om TS senere kommer til konklusjonen om at hun har fortrengt sannheten, og at hun egentlig følte seg ubekvem og presset til å ikke si noe? Jeg sier ikke at dette er min mening, men ser man på rettssaker der folk i ettertid sier at de ikke ville være med på noe de tilsynelatende var med på der og da, er det godt mulig at TS kunne anlagt en MeToo-sak mot vedkommende; han burde ha holdt hendene foran skrittet og bedt om samtykke til å blotte kjønnsorganet sitt i denne stillingen. I MeToo-tidsalderen må man spørre om samtykke for alt. Anonymkode: 535b0...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #74 Del Skrevet 11. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om TS senere kommer til konklusjonen om at hun har fortrengt sannheten, og at hun egentlig følte seg ubekvem og presset til å ikke si noe? Jeg sier ikke at dette er min mening, men ser man på rettssaker der folk i ettertid sier at de ikke ville være med på noe de tilsynelatende var med på der og da, er det godt mulig at TS kunne anlagt en MeToo-sak mot vedkommende; han burde ha holdt hendene foran skrittet og bedt om samtykke til å blotte kjønnsorganet sitt i denne stillingen. I MeToo-tidsalderen må man spørre om samtykke for alt. Anonymkode: 535b0...44e Nå er du i de ville spekulasjoners landskap. #metoo er saker hvor det forekommer skjevt maktforhold, som for eksempel på arbeidsplassen. Anonymkode: cd35a...106 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 11. september 2020 #75 Del Skrevet 11. september 2020 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt rart å se hverandre nakne sånn, men de andre var helt avslappet og laidback. VI satt, snakket, plasket vann på ovnen og gikk inn/ut for en dusj. Underveis fikk den andre mannen stå. Ordentlig harding. Men han brydde seg ikke. Han forsøkte ikke å dekke seg til, kommenterte ingenting og kona hans var også helt upåvirket. En gang reiste han seg for å skvette vann på ovnen, mens pikken sto skrått opp. Etter litt tid forsvant ereksjonen og det var det. Han i hovedrollen her var nok alt for ivrig med intimvasken i dusjen, og fikk et problem deretter. Da kan du ikke gjøre stort annet enn å late som at det er helt naturlig, det er det jo på en måte. Han fikk helt sikkert noen deilige intime detaljer på netthinnen, fra de to nakne kvinnene i forbindelse med dusjingen. Da skal det kun et lite vindpust til, en liten touch med håndduken. Jeg ville holdt hendene unna penis og spylt den med ekstra kaldt vann. At han flashet den stive pikken med stolthet, og liksom naturlighet, skyldes at han kokte fullstendig over av hormoner og parringslyst. Han var i dickpic-modus. Ingen ting å beundre. Endret 11. september 2020 av Paramount Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #76 Del Skrevet 11. september 2020 9 timer siden, Mysticgirl skrev: 😂😂😂😂😂 Tenkte det samme Vi er heldige sånn sett Vises ikke noe hos meg om jeg reiser meg heller. Men det viser kanskje som en våt flekk på benken i badstuen.. 😬 Anonymkode: 2e909...56d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #77 Del Skrevet 11. september 2020 Ja, det er naturlig. Men samtidig, er det litt unaturlig også. Går det ikke an og ha med seg et håndkle inn i badstuen? Anonymkode: c0932...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #78 Del Skrevet 11. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Grov seksuell trakassering i og med at han bevisst blottet det erigerte kjønnsorganet sitt uten å spørre om lov. Visuell voldtekt. Hvor mange år i fengsel snakker vi om ...? Anonymkode: 535b0...44e Hva i all verden har du blitt utsatt for?? Du er jo helt skrudd! Sånne kjerringer som deg er giftige og farlige for vanlig folk! Anonymkode: 76395...9bc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 11. september 2020 #79 Del Skrevet 11. september 2020 Den går opp og ned. Bør ikke ha noe seksuelt med det å gjøre. Hvis du sitter i en badstue med nakne menn, så må du regne med at de er utstyrt med peniser. På samme måte som at han må tåle at du får stive brystvorter osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 11. september 2020 #80 Del Skrevet 11. september 2020 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke at dette er min mening, men ser man på rettssaker der folk i ettertid sier at de ikke ville være med på noe de tilsynelatende var med på der og da, er det godt mulig at TS kunne anlagt en MeToo-sak mot vedkommende; han burde ha holdt hendene foran skrittet og bedt om samtykke til å blotte kjønnsorganet sitt i denne stillingen. I MeToo-tidsalderen må man spørre om samtykke for alt. 1: Det har i HI ikke skjedd en seksuell tilnærming. 2: Det er ingen assymmetri i egenskap av manktforhold i HI. Dette er en situasjon som er et skoleeksempel på hva som IKKE er #metoo. Du spekulerer vilt der. Det finnes ikke noe grunnlag for hva du spekulerer i. Endret 11. september 2020 av Alterego666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå