SpeilEggos Skrevet 10. september 2020 #41 Del Skrevet 10. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en lignende situasjon jeg og dama og et vennepar var i utlandet og token naken badsstu. Jeg fikk ikke stå men halvstiv pga varmen i badsstuen og sikkert pga varme = bedre blodsirkulasjon. Dama til venneparet stirret veldig på meg og gav meg lange blikk hele tiden mens vi satt i badsstuen så ble ganske kleint for dama mi og han andre typen. Var ganske åpentlyst ay hun stirret på penisen hele tiden. Anonymkode: 79c97...e5e Jeg hadde daua av kleinhet🤣 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #42 Del Skrevet 10. september 2020 Akkurat nå, SpeilEggos skrev: Jeg hadde daua av kleinhet🤣 Hehe hvis jeg hadde visst om en luke i gulvet å hoppe ned i hadde jeg gjort det😂 Visste ikke om jeg skulle se på typen hennes, henne eller i taket/gulvet🙈 Men dama til andre paret var helt rolig og hadde tydeligvis ingen problem med å stirre, så situasjonen ble jo enda mere klein for resten av oss og ikke minst meg Anonymkode: 79c97...e5e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #43 Del Skrevet 10. september 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har erigerte peniser tross alt ødelagt flere liv i verden enn alle skytevåpen noen gang har gjort da. Anonymkode: b7589...e0a I de tilfellene hvor ståpikker har gjort skade, er det ikke pikkene det har vært noe galt med, men eierne. En pikk er er kun til hygge (og vannlating, men det er et annet tema) Anonymkode: b591c...6af 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #44 Del Skrevet 10. september 2020 Bare et ord, kleint! Normalen og etikketten er vel å dekke seg til. Ussj perverst. Men hadde uansett ALDRI gått naken i badstu med vennepar. Med badetøy, greit nok. Anonymkode: 42777...fa7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #45 Del Skrevet 10. september 2020 Ha ha. Jeg hadde nok blitt både kåt, sjenert og forvirret. Og smugkikket en god del. La han merke til at du stirret? La mannen din merke til det? Anonymkode: 3349d...6d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #46 Del Skrevet 10. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare et ord, kleint! Normalen og etikketten er vel å dekke seg til. Ussj perverst. Men hadde uansett ALDRI gått naken i badstu med vennepar. Med badetøy, greit nok. Anonymkode: 42777...fa7 Er jo ingen ting som er perverst, men kleint kan jeg være enig i. Er jo litt sånn at sunne menn med normalfungerende kropp ikke styrer sånne ting. Er jo ikke uvanlig å få stå både når man sover, pusser tennene eller leser avisa. Det bare skjer noen ganger. Anonymkode: 79c97...e5e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. september 2020 #47 Del Skrevet 10. september 2020 Det er jo nesten kul umulig for meg å ikke få ståkuk i den varmen i en badstue... Men for å være på den sikre siden... kan jeg dømmes for Metoo hvis jeg får ståkuk da? ...jeg er ikke dum, jeg setter det på spissen🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #48 Del Skrevet 10. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 🤮🤮🤮🤮🤯 Anonymkode: 68590...b49 Gjetter på at du bruker ord som "toxic masculinity" flittig 😂 Anonymkode: cd35a...106 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #49 Del Skrevet 10. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Helt utrolig at det kan bli så mye diskusjon rundt en ståpikk; spesielt fra de som er «i mot». Enkelte må jo ha et vanvittig helskrudd forhold til kropp og sex og fitte og kukk og alt som hører med. Hva er det med folk? Har alle vært utsatt for traumatiske opplevelser i barndommen? Ingen har blitt voldtatt, skadd eller gravide. Øyne tar kun skade av skarpt lys, type sveiseflamme etc.; ikke synsinntrykk Til TS; du taklet dette (hvis det i hele tatt er noe å takle) på en perfekt og sporty måte 👍 Anonymkode: b591c...6af Hva er det med dette behovet for å klassifisere alle som ikke er så veldig frigjort når det kommer til nakenhet og kropp som helskrudde? Hvorfor er det mer naturlig og rikitg å ønske å se nakne kropper i alle settinger? For mange er det privat og noe man bare er komfortabel med å dele med kjæresten sin, og det er da virkelig ikke noe galt i det! Det er mange som ikke ville være komfortabel med å se vennene sine nakne og/eller opphisset, det betyr da ikke at man har blitt utsatt for noe traumatisk av den grunn. Anonymkode: 4c441...99a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #50 Del Skrevet 10. september 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjetter på at du bruker ord som "toxic masculinity" flittig 😂 Anonymkode: cd35a...106 Hva i alle dager er det? Anonymkode: 68590...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #51 Del Skrevet 10. september 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager er det? Anonymkode: 68590...b49 Du vet skuespillet er dårlig når du later som du ikke forstår et selvforklarende ord 😂 Anonymkode: cd35a...106 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #52 Del Skrevet 10. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: VI satt, snakket, plasket vann på ovnen og gikk inn/ut for en dusj. Ikke så merkelig at blodet strømmet til pikken mener nå jeg da. En ereksjon her er et kvalitetstegn tenker jeg. Både på han og damene. Anonymkode: 29e18...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #53 Del Skrevet 10. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner at jeg ble litt tent av denne beskrivelsen, rett og slett. Det er noe herlig befriende med det Anonymkode: aef9b...2d0 Enig Anonymkode: 52174...07f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #54 Del Skrevet 10. september 2020 Som mann hadde jeg nok følt meg litt dum visst jeg satt i en badstue med et venne-par og snakket samtidig som jeg hadde den ståkuken. Hadde vel også tenkt på at kona ville ha et ord med meg på bakrommet etterpå og lurt på om det var den andre dama som ga meg ståkuk. Men jeg vet heller ikke hvordan jeg skulle løst situasjonen, hadde jo vært pinlig og ikke sagt noe mens alle kunne se at jeg satt med spettet rett i været. Mine forslag til "breaking the Ice": - Nei se der, nå har dere noe å henge hånduken på. - Hmm den er ikke helt vant til dette og nå vil den visst kikke seg litt rundt - Dere må ikke bli skremt, den blir ikke større enn dette - Hmm var ikke klar over at Kåre var så tiltrekkende uten klær (Kåre hadde sikkert lagt på dør og jeg hadde fått sittet igjen med damene alene) - Kåre sin pikk er jo helt uintelligent, min har ihvertfall vett nok til å løfte seg fra de varme treplankene. - Ok folkens, bare se, men ikke røre. Anonymkode: 49ccb...fed 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #55 Del Skrevet 10. september 2020 For en grusomt klein situasjon! Anonymkode: dce70...702 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #56 Del Skrevet 10. september 2020 Forden med å være jente er at ingen ser når man har "stå".😂 Anonymkode: 79c97...e5e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #57 Del Skrevet 10. september 2020 Var pikken stor og fin da? Det er det som teller! Anonymkode: 75c07...c81 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #58 Del Skrevet 10. september 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forden med å være jente er at ingen ser når man har "stå".😂 Anonymkode: 79c97...e5e Ikke før du reiser deg, i alle fall! Anonymkode: 0a158...17b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #59 Del Skrevet 10. september 2020 Nei, vet dere hva. Ts og mannen valgte å kle av seg med dette venneparet. Når man er nakne så ser man jo selvfølgelig litt av hvert, og ereksjon er jo en helt normal reaksjon som man har liten styring på selv. Jeg ville aldri ha blitt fornærmet over at en mann fikk ståpikk. Hva han gjør med den er jo noe helt annet. Tar han bilde av den og sender den til meg, ikke kult. Er han i samme rom, og begynner å åle seg inn på meg og inn i min personlige boble uten at vi er kjærester eller har et sånt type forhold, nei. Ståkuk i seg selv er IKKE seksuell trakassering, krenkende eller fornærmende. Jeg kan ikke noe for at jeg til tider blir våt. Eneste forskjell er at menn's kåthet er synlig, selv med bukser på. Anonymkode: 1a5b4...783 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. september 2020 #60 Del Skrevet 10. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som mann hadde jeg nok følt meg litt dum visst jeg satt i en badstue med et venne-par og snakket samtidig som jeg hadde den ståkuken. Hadde vel også tenkt på at kona ville ha et ord med meg på bakrommet etterpå og lurt på om det var den andre dama som ga meg ståkuk. Men jeg vet heller ikke hvordan jeg skulle løst situasjonen, hadde jo vært pinlig og ikke sagt noe mens alle kunne se at jeg satt med spettet rett i været. Mine forslag til "breaking the Ice": - Nei se der, nå har dere noe å henge hånduken på. - Hmm den er ikke helt vant til dette og nå vil den visst kikke seg litt rundt - Dere må ikke bli skremt, den blir ikke større enn dette - Hmm var ikke klar over at Kåre var så tiltrekkende uten klær (Kåre hadde sikkert lagt på dør og jeg hadde fått sittet igjen med damene alene) - Kåre sin pikk er jo helt uintelligent, min har ihvertfall vett nok til å løfte seg fra de varme treplankene. - Ok folkens, bare se, men ikke røre. Anonymkode: 49ccb...fed 😂😂😂😂😂 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forden med å være jente er at ingen ser når man har "stå".😂 Anonymkode: 79c97...e5e Tenkte det samme Vi er heldige sånn sett 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke før du reiser deg, i alle fall! Anonymkode: 0a158...17b Vises ikke noe hos meg om jeg reiser meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå