Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For mange unge folk. «Pene» folk i 20-åra hører hjemme på Paradise Hotel. De er helt uinteressante i Farmen.

I Farmen er det utspekulerte eller rare folk i 30-60-årsalderen som er interessante. Hvem glemmer feks Finn og Olav i 2014, samt Frank, da. TV 2 har bommet med castingen de siste årene, og jeg er skeptisk også denne gangen.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, EtLiteTroll skrev:

Noen som vet når det begynner? 

Det står i artikkelen det linkes til i hovedinnlegget.

Anonymkode: 94ebc...5dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, EtLiteTroll skrev:

Noen som vet når det begynner? 

22.september klokken 21.45.

Anonymkode: eeac1...5b6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2020 den 14.20, AnonymBruker skrev:

For mange unge folk. «Pene» folk i 20-åra hører hjemme på Paradise Hotel. De er helt uinteressante i Farmen.

I Farmen er det utspekulerte eller rare folk i 30-60-årsalderen som er interessante. Hvem glemmer feks Finn og Olav i 2014, samt Frank, da. TV 2 har bommet med castingen de siste årene, og jeg er skeptisk også denne gangen.

Anonymkode: c6614...e50

Jeg er litt enig. Altfor mange unge folk som er på jakt etter en flørt. Irriterer meg litt over reklamen med en av de glætte gutta som sier «pene damer er det beste jeg vet» og en av jentene som sa at «det er fint å ha noe pent å hvile øynene på, hihihihi» eller noe sånt. Det minner mer om Paradise enn Farmen. I farmen er det jo alltid de eldre som lager det morsomme og underholdende dramaet. Unge jenter som krangler om speilet er ikke like moro. Finn, Olav og Frank i 2014 er uforglemmelige, ja! Og Helgi i 2004 var det vel. For en hissigpropp! :hoho: 

Men tror det kan bli litt gøy med han unge presten og han som sammenlikner seg med Lothepus. Han presten er sikkert Andreas 2.0. Så jeg gleder meg selv om jeg syns det er litt for mange unge, single folk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så tydelig at de caster folk med håp om at noen skal finne kjærligheten. Alle de unge deltakerne er single, mens de litt eldre er gift eller har samboere. TV2 er ganske gjennomsiktige 😅 

Anonymkode: 9deaa...e6f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så tydelig at de caster folk med håp om at noen skal finne kjærligheten. Alle de unge deltakerne er single, mens de litt eldre er gift eller har samboere. TV2 er ganske gjennomsiktige 😅 

Anonymkode: 9deaa...e6f

Meningsløst, Farmen har aldri fått noe interessant ut av dette. Det gøye er folk som ryker i tottene på hverandre og krangler.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktes at tidenes Farmen-deltaker, varaordfører i Sykkylven den gang, gjedden i sivet, Olav Harald Ulstein, fra 2014-sesongen, skal være med på Torpet!!

Fantatisk!

Men skal hans fiende Finn Olav «dugnadsgutten» fra samme sesong også være med!!? Ellers blir det ikke helt det samme, da.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ryktes at tidenes Farmen-deltaker, varaordfører i Sykkylven den gang, gjedden i sivet, Olav Harald Ulstein, fra 2014-sesongen, skal være med på Torpet!!

Fantatisk!

Men skal hans fiende Finn Olav «dugnadsgutten» fra samme sesong også være med!!? Ellers blir det ikke helt det samme, da.

Anonymkode: c6614...e50

Hadde håpet at Sunnmøringen Andre hadde stilt opp. Virker som en ålreit kar i virkeligheten (torghandler m fisk).

Anonymkode: fe239...4b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ryktes at tidenes Farmen-deltaker, varaordfører i Sykkylven den gang, gjedden i sivet, Olav Harald Ulstein, fra 2014-sesongen, skal være med på Torpet!!

Fantatisk!

Men skal hans fiende Finn Olav «dugnadsgutten» fra samme sesong også være med!!? Ellers blir det ikke helt det samme, da.

Anonymkode: c6614...e50

Kødder du? Så kult! Da må Finn Olav også være med, ja! Da blir det spennende å se om de har begravet stridsøksa eller om det fortsetter der de slapp! :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde håpet at Sunnmøringen Andre hadde stilt opp. Virker som en ålreit kar i virkeligheten (torghandler m fisk).

Anonymkode: fe239...4b8

Han var utrolig slitsom. Men hadde vært kult om han også var med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, jukkapalme skrev:

Han var utrolig slitsom. Men hadde vært kult om han også var med. 

Han var også kul!

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, jukkapalme skrev:

Kødder du? Så kult! Da må Finn Olav også være med, ja! Da blir det spennende å se om de har begravet stridsøksa eller om det fortsetter der de slapp! :hoppendeglad:

De andre to er Mathias et eller annet og ei dame.

Anonymkode: 94ebc...5dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han var også kul!

Anonymkode: c6614...e50

Det var han. Særlig når han ble sint/irritert :hoho: Han var vel rimelig egenrådig også mener jeg å huske. Men er jo sånne folk som er kule på farmen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig er det igang igjen! Eneste gangen på året jeg er aktiv på KG, kun for Farmen-tråden ❤️ Satser på sånn passe mengder drama, noen nye spennende ukensoppdrag og kanskje, kanskje deltagere jeg faktisk liker kommer langt! Krysser fingra! 

*finner fram popcornet*

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en egen Torpet-tråd? Blir alltid så mye mas om spoilere i denne tråden fra folk som ikke ser Torpet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt med på Farmen tidligere, men i år må jeg følge med siden jeg kjenner noen som er med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RødeDrage skrev:

Er det en egen Torpet-tråd? Blir alltid så mye mas om spoilere i denne tråden fra folk som ikke ser Torpet. 

Lag en :)

Gleder meg til oppstart!

Anonymkode: 0da2c...5cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...