Jump to content
jukkapalme

Farmen 2020. Ingen spoilere!

Recommended Posts

Kjetil E
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjetil skal nå hevne seg på Karianne Vilde fordi.. Hvorfor..?

«Karianne Vilde har jobbet hardt og stått på under hele oppholdet, hun har ikke vært ufin mot noen, ikke sneket seg ut, dama mi Wiktoria valgte henne, tross en avtale de hadde om å ikke velge hverandre som andrekjempe, så tapte Wiktoria.. ARGHH DENNE KARIANNE VILDE ALTSÅ HVORDAN VÅGER HUN, HUN MÅ UT!»

Anonymkode: c6614...e50

Hvis Kjetil skal hevne seg, burde han jo heller sende IC ut i tvekamp. Det var hun som valgt Victoria som førstekjempe.

For øvrig så er jeg godt fornøyd med at Victoria tapte, etter at hun oppførte seg som en drittunge da hun ble valgt.

Fortsetter under...

tonebelinda
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gøy at det blir litt forandringer på Torpet. Lei Mathias og Karianne. 

Anonymkode: ae71e...37d

Vi kan jo håpe på forandringer der. blir det det, så skal jeg begynne å se på Torpet igjen også

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer aldri til å skje. Sykt lei av at vi skal bruke masse tid her inne på å diskutere scenarioer, som aldri vil skje. Det ble en konsekvens pga. pandemien som pågår. De kommer ikke til å endre konseptet på et program ei heller midt i en innspilling. Case closed. Nå må vi gå videre. 

Anonymkode: ae71e...37d

Så lenge de aller fleste TV-seere tydeligvis gir blanke pokker, så kan jo produksjonen selvfølgelig ta rennefart og DRITE i alt mulig søppel og juks.                          

Anonymkode: d9f15...228

AnonymBruker

Kan ikke huske at mentor har vært en så hyggelig type før! Han liker jeg! Første gangen en av mentorene faktisk har hatt litt humor, og ikke bare går rundt å pirker på ting og er sur😅

Anonymkode: 7ae6b...c3e

AnonymBruker

Usikker på om episoden har gått på TV eller ikke, så putter det i spoilerboks:

Spoiler

Hvem tror dere har tatt sukkeret og mandlene? Vanligvis ville jeg tippet Sindre & Co, men ser liksom ikke helt for meg at de tar 3kg sukker bare? Og siden han hengte skiltet på plass igjen tror jeg ikke han ønsker å sabotere ukesoppdraget. 

Jeg heller litt mot at det er Daniel som gjør et nytt saboteringsforsøk, men litt usikker på hvorfor. Ser ikke helt at han skal klare å pinne det på Raymond denne gangen.

Anonymkode: e9a1b...924

Stignot

Er det noen som kan teksten på farmen Nils sine grove dikt og sanger?

Annonse

AnonymBruker

Hva med en spesialutgave av Farmen hvor alle som har vært mentor og mentors kone deltar? Litt ekstra vanskelige ukesoppdrag. Samt dugnads-Finn fra 2014! 

AnonymBruker
Spoiler

Lett å skjønne at ukesoppdraget blir underkjent denne uka! Men skjønner ikke poenget med å sabotere for Kjetil. Mindre mat, og Kjetil er jo ingen trussel uansett med tanke på å vinne. Helt lattelig.

AnonymBruker

Bare jeg som er så lei av å høre Sindre og Daniel klage på Raymond? Virker som de har en trang til å snakke stygt om han, spesielt Sindre. Fysj, for noen smågutter. 

Anonymkode: 7832c...f04

AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som er så lei av å høre Sindre og Daniel klage på Raymond? Virker som de har en trang til å snakke stygt om han, spesielt Sindre. Fysj, for noen smågutter. 

Anonymkode: 7832c...f04

Enig, de to trønderne er noen sutrekopper.