AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Del Skrevet 8. september 2020 Jeg holder på å gå ned i vekt. Jeg bruker Lifesum til å registere kostholdet mitt. Jeg tenkte at det kan være inspirerende om jeg har en app som viser trening og progresjon. Det er hovedsakling turer, fjellturer, også har jeg begynt å jogge litt. Jeg svømmer innimellom, og vurderer å begynne å trene styrke. Jeg har hørt om Endomondo og Stava, men det finnes sikkert flere apper. Det er hovedsakling for å kunne følge med på egen utvikling jeg ønsker å bruke appen, men fint om jeg kan sammenligne og følge med andre. Klokken jeg bruker er Galaxy active 2, fint om klokken synker rett inn i appen, og helst kommuniserer med Lifesum. Enkelt og oversiktig er å foretrekke. Hva anbefaler dere? Anonymkode: 59379...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Del Skrevet 8. september 2020 Jeg bruker strava. Fungerer helt supert. Anonymkode: 6222f...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Del Skrevet 8. september 2020 Har brukt både Strava og Endomondo. Kommer litt an på hvor du har venner ellers er de ganske like. Strava har sprekere løpere og syklister. De funker til å følge progresjon på kondisjonstrening, men ikke styrke. Du kan legge inn økten, men ikke vekt osv. Da må du evt. ha egen styrkeapp. Anonymkode: 4f325...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå