Gå til innhold

Er det greit å ha ff i datingfasen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd her. Er det greit å ha en ff når man driver med dating og leter etter et fast forhold? Hva mener dere menn om det? Må man ikke ha ff når man dater? Er det totalt turn-off? Eller er det greit hvis man bare kutter ff når man har funnet en for et fast forhold?

Anonymkode: c5d4b...351

Skrevet

Om du forteller det til mannnen ser han nok mer på deg som ett ligg enn forhold emne . 
hadde holdt kjeft isåfall. 

Anonymkode: 5667b...445

• Liker 5
Skrevet

Man har FF når man vil være singel.

Anonymkode: 5d1a2...008

• Liker 11
Gjest Achelois
Skrevet

Det bestemmer du selv.

Hvor tilgjengelig emosjonelt tenker du at du vil være for en ny kjæreste?

Skrevet

Jeg har datet flere damer som har vært helt åpne på at de har flere ff. Så dette er helt normalt vil jeg si.

Skrevet

Nå er ikke jeg mann da,men for meg hadde det vært en turn off visst han jeg datet hadde hatt en ff,og jeg selv hadde heller ikke vært åpen for dating visst jeg selv hadde hatt en ff.Hadde blitt litt feil for meg

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Scoops skrev:

Nå er ikke jeg mann da,men for meg hadde det vært en turn off visst han jeg datet hadde hatt en ff,og jeg selv hadde heller ikke vært åpen for dating visst jeg selv hadde hatt en ff.Hadde blitt litt feil for meg

Hadde aldri godtatt det som mann heller! At hun datet andre helt i starten uten at jeg viste det? Kanskje, men hadde vurdert å gå videre da også. Etter noen dater? Man er interessert i hverandre og vil fortsette å date? Totalt uaktuelt at man da er sammen med andre på den måten, og enda mer uaktuelt om det er sex inne i bildet. Det er bare ikke et forholdsmateriale.

• Liker 7
Skrevet

Hvis jeg får vite om det, så er det kroken på døra. Dette er noe man plutselig kan få greie på etter et par år, og ikke utenkelig at det da blir slutt. 

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg har datet flere damer som har vært helt åpne på at de har flere ff. Så dette er helt normalt vil jeg si.

Ja, da kan man jo ha et seksuelt forhold med disse. Men vil ikke på noe tidspunkt gå fra seksuelt forhold til kjæresteforhold etter en slik start. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Antiviruset skrev:

Hadde aldri godtatt det som mann heller! At hun datet andre helt i starten uten at jeg viste det? Kanskje, men hadde vurdert å gå videre da også. Etter noen dater? Man er interessert i hverandre og vil fortsette å date? Totalt uaktuelt at man da er sammen med andre på den måten, og enda mer uaktuelt om det er sex inne i bildet. Det er bare ikke et forholdsmateriale.

Kunne ikke vært mere enig 👍

Skrevet
3 minutter siden, norw skrev:

Ja, da kan man jo ha et seksuelt forhold med disse. Men vil ikke på noe tidspunkt gå fra seksuelt forhold til kjæresteforhold etter en slik start. 

Jeg har ikke et seksuelt forhold til disse. De kan på ingen måte være sikker på at de sykdommsfri. En syk person i denne sirkelen er nok så har plutselig alle det. 

Jeg tok bare hatten min og gikk. Det værste jeg vet er at det tikker inn ei melding om at du må teste deg fordi jeg har fått ditt og datt. 

Skrevet

Synest det er helt greit å ha en ff når en dater generelt, men ikke akkurar når man dater en person og mellom møtene med personen. 

Kutter f.eks ikke fullstendig ut noen jeg har rotet med innimellom for én date jeg har tenkt å reise på, men avtaler ikke noe møte med en ff igjen før jeg ser hvordan en date går. Går ikke dater bra kan vi møtes igjen her og der hvor det passer. Ingenting fast med møtehyppighet, og ingenting hvor jeg må rapportere at vi skal avslutte før han spør om å møtes når jeg driver på med noen. Stopper uansett naturlig å prate med en ff når det er noen jeg har interesse av å møte.

Anonymkode: 98e95...f44

• Liker 3
Gjest vanSteike
Skrevet

Hadde ikke giddet. Og ville dumpet henne hvis/når jeg fant ut at hun holdt på med andre etter at hun møtte meg.

Åpenhet og ærlighet er absolutte krav. Holder du noe skjult vil det påvirke hvordan jeg ser på deg. Da vet jeg at jeg ikke kan stole på at du forteller meg ting. Og det har konsekvenser.

Velkommen til de voksnes verden.

Skrevet

Jeg tenker nei. Ville ikke hatt det selv og ville ikke gått videre med en som har sex med andre mens vi dater, uavhengig av om vi har hatt sex eller ikke.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, vanSteike skrev:

Hadde ikke giddet. Og ville dumpet henne hvis/når jeg fant ut at hun holdt på med andre etter at hun møtte meg.

Åpenhet og ærlighet er absolutte krav. Holder du noe skjult vil det påvirke hvordan jeg ser på deg. Da vet jeg at jeg ikke kan stole på at du forteller meg ting. Og det har konsekvenser.

Velkommen til de voksnes verden.

Enig i den 👍🏻

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Hatt en ff i 4 år, vi har avtale om å informere hverandre hvis vi dater sånn at vi kan ta pause evt avslutte. Mye pga faren for sykdommer. Helt i starten før vi laget den avtalen datet han ei annen dame, de hadde sex en gang, jeg tenkte på henne som ikke visste om meg og følte det var dårlig gjort mot henne. Så nei en fyr med FF som fortsetter å møte henne er uaktuelt her også.

Anonymkode: 64fe1...526

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: d1d5e...a0f

Skrevet

«Lete etter forhold» 

Rister på hodet

Anonymkode: 6a82c...df4

• Liker 2
Skrevet

Mann her. Så lenge det er gjensidig, hvorfor ikke? Vi lever vi ikke i en kristenfundamentalistisk tidsalder akkurat... Så lenge man er åpne om det, burde det vel ikke være et problem, men noen menn kan vel bli usikre på seg selv og tenke litt ting... feks sammenligner de seg kanskje med dine potensielle fuckfriends og lurer på om de strekker til? Om de tenker at du er løs eller slutshamer deg, så sier det mer om dem enn om deg, er naturlig å ha sex med veldig mange forskjellige før man finner sin make, og de fleste man har sex med kan man ikke forestille seg å få barn med og leve sammen med resten av livet, det er liksom bare den seksuelle kjemien og det avslappende som er i fokus. Et seriøst forhold er jo ikke bare "ferie og kos".

Likevel er folk er veldig forskjellige på det altså, spørs jo helt på personen du dater. Hvis det er en du liker veldig godt, så hadde jeg satt pauseknappen med FF for å se om det seriøse kan utvikle seg.

Anonymkode: 9b409...ad9

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: 3e7ad...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...