Gjest toneline Skrevet 24. juli 2005 #21 Del Skrevet 24. juli 2005 Tusen takk snille du Skal ha slør og tiara også. Gleder meg. Det er ikke meg på bildet da. Er helt sikker på at du blir som en drøm du og :enig_anim: Ikke lenge igjen nå... 27 dager bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. juli 2005 #22 Del Skrevet 25. juli 2005 Nyyyyydelig kjole!!! Du blir nok strålende vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 25. juli 2005 #23 Del Skrevet 25. juli 2005 Det var en veldig lekker kjole! Du blir nok en skikkelig prinsesse i bryllupet deres! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 25. juli 2005 #24 Del Skrevet 25. juli 2005 Tusen tusen takk. Begynner å glede meg veldig nå. Skal til avisen i dag, avtale med fotografen om vi skal være inne eller ute å ta bilder, så skal jeg senere i kveld lage ferdig kirkeprogrammene. Må ut til ei veldig veldig god venninne også senere, for hun skal tegne rundt ett bilde av oss på sangene til festen. Hun er helt fantastisk god å tegne. Føler jeg har det meste under kontroll, det er derfor jeg er redd for at det skal være noe jeg har glemt. men det er da helt normalt. Til neste gang alle sammen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. juli 2005 #25 Del Skrevet 25. juli 2005 Akkurat sånn tenker jeg også! At det MÅ være noe jeg har glemt siden det ikke virker som jeg har så mye igjen.... Men det høres jo ut som du har full kontroll syns jeg. Jeg burde vel komme i gang med kirkeprogrammene og sangheftene jeg også snart... Utsetter alltid sånne praktiske ting.... Vel ,ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 25. juli 2005 #26 Del Skrevet 25. juli 2005 WOW!!! Det var VIRKELIG en NYYYYYDELIG kjole!!! Du blir nok flott!!! Så bra at du har det meste under kontroll! Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 25. juli 2005 #27 Del Skrevet 25. juli 2005 Så bra at du har alt under kontroll! Det er en herlig følelse å føle det! Har i det siste skrevet opp ting med en gang jeg har kommet på det, enten ting som må gjøres eller ting som skal kjøpes. Og nå er det bare å krysse av Høres flott ut med programmet deres! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 27. juli 2005 #28 Del Skrevet 27. juli 2005 For en nydelig kjole du skal ha!! Lykke til i innspurten leela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 27. juli 2005 #29 Del Skrevet 27. juli 2005 Nå drar jeg avgårde for å gifte meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 28. juli 2005 #30 Del Skrevet 28. juli 2005 Ønsker deg en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. juli 2005 #31 Del Skrevet 28. juli 2005 I dag er det faktisk bare 23 dager igjen... *iiik* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 28. juli 2005 #32 Del Skrevet 28. juli 2005 Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 29. juli 2005 #33 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei hei alle sammen Nå var det lenge siden. Har jobbet mye i det siste og er knapt hjemme... Var og hentet kjolen min på tirsdag. Den var perfekt. Er så utroli fornøyd Nå henger den borte hos forloveren min. LM får ikke se den før jeg kommer i kirka Ellers så må dere også ha ei fantastisk fin helg, og til alle helgens bruder: Kjempemasse lykke til, og kos dere på den stoooore dagen. stooooor til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. juli 2005 #34 Del Skrevet 30. juli 2005 Bare 3 uker igjen til nå! Gratulerer med hjemhentet kjole, det må være så skjønt å ha den i "hus", vite at den henger deg og dagene suser avgårde mot "the big happening"!!! Selv skal jeg hente kjolen min til fredag igjen, og gleder meg veldig - håper bare den sitter som den skal! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 30. juli 2005 #35 Del Skrevet 30. juli 2005 Deilig å kunne prøve kjolen nesten når du vil! Min henger hos mamma, og jeg har nok prøvd den en fem-seks ganger allerede Ha en fortsatt flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 1. august 2005 #36 Del Skrevet 1. august 2005 hei Hjelpeste meg... I dag er det allerede 1 august.. Og nå er det bare 19 dager igjen.. Tiden går kjempefort. Har plutselig mye å gjøre igjen. I dag skal vi ordne bordplasseringen. Det kan bli litt interessant å se hvordan vi får til siden vi er 80 gjester... Har fått ordna til så det blir 2 solistinnslag i kirka på bryllupsdagen. Blir kjempebra tror jeg. presten syns det var en utmerket ide, og vi hadde tid til det også ellers... Så har vi bestillt bryllupsreise til Malta på hotell med alt inkludert. 1 uke og det skal bli heeerli Ha en riktig fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 1. august 2005 #37 Del Skrevet 1. august 2005 Ooooooj, bare 19 dager igjen! Men det kommer til å gå så bra så, du kommer til å få alt på plass i gooood tid! Så herlig med bryllupsreise! Når reiser dere på den da? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 1. august 2005 #38 Del Skrevet 1. august 2005 hei igjen vi reiser på bryllupsreise mandag 22 august. Ska bli helt fantastisk. 5 restauranter og 4 barer på hotellet. Gjett om jeg gleder meg. Nå har jeg akkuratt lagt middag til LM. Blei ganske bra faktisk Røkt svinekam med poteter osv. Ha en riktig fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. august 2005 #39 Del Skrevet 1. august 2005 Åååå..så deilig med bryllupsreise like etter bryllupet...Vi reiser i september vi da.. Høres ut som dere kommer til å kose dere på det hotellet ja..deilig med litt luksus! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. august 2005 #40 Del Skrevet 1. august 2005 Åh, da er det ikke lenge til det reiser altså...for i skrivende stund er det bare 7 minutter til det bare er 18 dager igjen til den store dagen! Kan jeg spørre om hvor dere skal reise hen da? Hørtes jo realt luksus ut med så mange restauranter & barer på samme hotell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå