Gå til innhold

Hva slags beauty treatmemts gjorde du før bryllupet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så jeg skal ta micro needling (første og muligens siste gang) 

vippeløft (Første gang) 

akryl negler (første gang) 

(kanskje fylle bryn permanent, ikke sikker!)

Dette er ting for å være naturlig pen i starten da vi får masse besøk og slikt. Og man ikke alltid kan rekke å sminke. Samt at det er første gangen jeg skal bo med han😋 vil ha morning beauty 

hva slags treatment tok dere før bryllup?😋 spennende å høre.!

 

Anonymkode: 7fe47...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg gjorde var en manikyr, profesjonell sminking og oppsett. Både min og hans familie kjenner meg godt, så jeg har ikke noe behov for å styre så mye med det. De har alle sett meg uten sminke, med helt j... sminke og velgjort, så det er ikke noe jeg ønsker å gjøre noe med.

Anonymkode: 6266a...b88

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste jeg gjorde var en manikyr, profesjonell sminking og oppsett. Både min og hans familie kjenner meg godt, så jeg har ikke noe behov for å styre så mye med det. De har alle sett meg uten sminke, med helt j... sminke og velgjort, så det er ikke noe jeg ønsker å gjøre noe med.

Anonymkode: 6266a...b88

Spennende, takk for svar🌸

Anonymkode: 7fe47...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å sminke meg selv, og kanskje dra til frisør for å sette opp håret. Vil se ut som meg selv ;)

Negler lakker jeg også fint selv, og  jeg er ikke så glad i å få manikyr. Men kanskje.

Ellers kommer jeg bare til å gjøre som jeg pleier, skrubbe huden ca annenhver uke, ansiktsmaske når jeg husker. Jeg vil være meg selv, og sminken er ikke det som gjør dagen :) 

Du bør være obs på potensielle allergiske reaksjoner. Noen reagerer på ting som har med vipper å gjøre, så kanskje lurt å teste det et par måneder før i tilfelle du får en reaksjon. Veldig kjipt med knallrøde øyne og/eller hovenhet på bryllupsdagen.

Anonymkode: db9cb...f2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt å sminke meg selv, og kanskje dra til frisør for å sette opp håret. Vil se ut som meg selv ;)

Negler lakker jeg også fint selv, og  jeg er ikke så glad i å få manikyr. Men kanskje.

Ellers kommer jeg bare til å gjøre som jeg pleier, skrubbe huden ca annenhver uke, ansiktsmaske når jeg husker. Jeg vil være meg selv, og sminken er ikke det som gjør dagen :) 

Du bør være obs på potensielle allergiske reaksjoner. Noen reagerer på ting som har med vipper å gjøre, så kanskje lurt å teste det et par måneder før i tilfelle du får en reaksjon. Veldig kjipt med knallrøde øyne og/eller hovenhet på bryllupsdagen.

Anonymkode: db9cb...f2e

Tenkte ikke extension, bare vippeløft. 
Har egentlig aldri hatt allergier, men er faktis enig🤗 tusen tusen takk for tipset! Det må jeg faktis prøve en stund før bryllupsdagen 

Anonymkode: 7fe47...109

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok vippeekstensions for første gang, og satt på negler. Ca en uke før bryllupet. Elsket vippene, men fjernet neglene samme kveld pga jeg ikke taklet å ha så lange 😂

 Frisøren kom til hotellrommet mitt etpar timer før vielsen. Sminket meg selv.

Anonymkode: 8a08c...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farg og form av bryn, farging av vipper, gellac negler med design og en skikkelig hudpleie og skrubb hos hudklinikk :) 

Anonymkode: b0d78...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingenting, bortsett fra at jeg kanskje var litt grundigere med hudpleie i dagene før. Lakket neglene selv kvelden før, ble sminket og fikk håret satt opp hos frisør.  Angrer ikke, følte meg fin og bildene ble helt fantastiske. Men skulle jeg gjort det om igjen hadde jeg nok tatt vippeløft eller kanskje vippeekstensions (aldri prøv, men har lyst) og manikyr med shellac (nå får jeg det hver måned).

Anonymkode: 66b43...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyse øyebryn så er mulig jeg farger og former de rett før bryllupet, også har jeg for vane å bite negler så vil nok fikse neglene også så de ser fine ut. 

Utover det har jeg ikke tenkt å gjøre noe som helst. Fikser hår og sminke selv også. 

Anonymkode: 0138f...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farget øyenvippene og tok på solkrem. Bruker ikke sminke, og hadde ikke lyst til å se ut som en drag queen i mitt eget bryllup, sånn jeg synes de fleste med profesjonell sminke gjør. Det blir sikkert bra på bilder, men det helt merkelig ut face to face.

 

Anonymkode: aa8b9...44b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2020 den 0.11, AnonymBruker skrev:

Så jeg skal ta micro needling (første og muligens siste gang) 

vippeløft (Første gang) 

akryl negler (første gang) 

(kanskje fylle bryn permanent, ikke sikker!)

Dette er ting for å være naturlig pen i starten da vi får masse besøk og slikt. Og man ikke alltid kan rekke å sminke. Samt at det er første gangen jeg skal bo med han😋 vil ha morning beauty 

hva slags treatment tok dere før bryllup?😋 spennende å høre.!

 

Anonymkode: 7fe47...109

Jeg gjorde det samme. Vokset også legger, lår og tok brazilian. Så hadde jeg en sånn vitaminboost - behandling av ansiktet. Tok også massasje, det var mest fordi jeg først var så godt i gang med alt det andre😅 jeg tok også laserbehandling av ansikshår, tenkte dette var en grei unnskyldning. 

Anonymkode: 62fa0...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun vippeextensions som vanlig (klassiske). Hovedsaklig fordi jeg har dårlig syn og syntes det er deilig å slippe å styre med fiksing. Ordnet sminke og hår selv

Har dere ikke bodd sammen før dere skal gifte dere/kjenner dere hverandre ikke før dere skal gifte dere?

Anonymkode: b9248...9af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke annet enn å være litt ekstra nøye med ansiktshuden i forkant, så jeg ikke er tørr. Skal for en gangs skyld ha litt foundation, og det ser ikke bra ut om huden er tørr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk farget vipper og bryn, pluss vippeløft(som ikke funket) og forming av bryn. Tok i tillegg korte akrylnegler med fransk ombre, og pedikyr med gelish. 

På selve dagen ble jeg sminket og stylet av frisør. 

For min del ville jeg se ut som mitt beste, siden jeg ønsket bilder jeg kunne ha på veggen resten av livet. Vurderte å ta sminke og hår selv, men ønsket ikke å stresse med å få det perfekt på en så stor dag. 

Anonymkode: 3f0cc...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er ikke det litt risky å gifte seg med noen du aldri har bodd sammen med? 😅

Anonymkode: e182f...edd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan godt hende noen har nevnt det tidligere her, men har lest tips om at man aldri bør ta beauty treatments få dager før bryllupet. Brått får man allergiske reaksjoner eller kviseutbrudd osv. Bare ha det i bakhodet på hvor lenge før du skal bestille time😊 jeg tenkte å fikse negler, samt ta solarium før bryllupet. Muligens også vippeextensions hvis jeg ikke går for engangsvipper🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...