AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Del Skrevet 5. september 2020 Jeg har gått opp mer enn jeg er komfortabel med. Klærne strammer og jeg og har blitt god og smårund, eller fæl og smårund er vel mer passende. Blitt litt overvektig, gått opp en klesstørrelse.Nå er det skjerpings! Men jeg gruer meg litt til å vise på SATS. Jeg tenker at jeg kommer til å skille meg ut og er redd for at folk skal le av meg bak ryggen min. Jeg er redd for fordommer og at de veltrente og muskuløse med smale hofter og flat mage skal syntes jeg er vemmelig. Jeg ønsker å komme i form, men et sted må jeg jo begynne. Har noen råd for hvordan jeg kan gå inn på senteret med hevet hode? Anonymkode: 607b3...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 5. september 2020 #2 Del Skrevet 5. september 2020 Det er så vanvittig mange forskjellige folk på senteret kjære deg. Det vi har til felles er at vi vil trene! INGEN ler av deg, jeg lover! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Del Skrevet 5. september 2020 Ikke tenkt på det! Alle bryr seg kun om seg selv, slik du selv gjør Anonymkode: 0236e...010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chestnut Skrevet 5. september 2020 #4 Del Skrevet 5. september 2020 Signerer hun over. Det er folk i alle størrelser, med ulikt utgangspunkt. Tenker aldri om andre mennesker at de er vemmelige, verken på senteret eller andre steder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadda123 Skrevet 5. september 2020 #5 Del Skrevet 5. september 2020 finner alle typer kropper på treningsenter. Ekstremt få som bryr seg hvordan andre ser ut. Di fleste er mer opptatt av hvordan dem selv ser ut. Når jeg startet å trene var jeg 70Kg tyngre enn jeg er nå og fikk ingen kommentarer eller blikk. Tror di fleste heller tenker "bra for deg at du jobber for å forbedre deg" alle starter en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #6 Del Skrevet 5. september 2020 Da er jo nettopp treningssenter noe for deg. Finnes ikke bedre enn folk som endrer livsstil og tar grep. Noen går dit for å flashe muskler og se seg i speilet, men de fleste går dit for treningens skyld og er i alle former og størrelser. Anonymkode: b8f93...5df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #7 Del Skrevet 5. september 2020 Heia deg! Ingen bryr seg om andre når man trener Anonymkode: 9fa0b...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 5. september 2020 #8 Del Skrevet 5. september 2020 Tro meg, alle er opptatte av seg selv. Kommer til å gå veldig fint. Heier på deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #9 Del Skrevet 5. september 2020 Du skal være veldig feit før jeg legger merke til deg, og da ville det vært litt sånn «kult, heia deg!» før jeg fortsetter i min egen boble. Stort sett tenker jeg ikke over de rundt meg, med mindre de gjør noe som jeg også har lyst til å få til eller de går inn for å få oppmerksomhet. De fleste, uansett størrelse og påkledning, er bare en av mange som trener. Anonymkode: 04a8c...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #10 Del Skrevet 5. september 2020 Det er jo akkurat derfor du skal på treningssenter, fordi du trenger å ta av deg noen kilo. Drit i de andre og tenk på deg selv😉 Anonymkode: 94989...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #11 Del Skrevet 5. september 2020 Jeg var som deg, vegret meg i åresvis for å starte trene. Når jeg endelig startet var det som en lettelse. Så mange forskjellige mennesker der, men alle er der av samme grunn og bryr seg kun om seg selv. I de tilfeller man prater sammen er det kun hyggelig prat. Go for it Anonymkode: 9ea3f...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #12 Del Skrevet 5. september 2020 Du har jo mer grunn til å være der enn de tynne og muskuløse har Anonymkode: d4bfa...610 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutte Skrevet 5. september 2020 #13 Del Skrevet 5. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal være veldig feit før jeg legger merke til deg, og da ville det vært litt sånn «kult, heia deg!» før jeg fortsetter i min egen boble. Stort sett tenker jeg ikke over de rundt meg, med mindre de gjør noe som jeg også har lyst til å få til eller de går inn for å få oppmerksomhet. De fleste, uansett størrelse og påkledning, er bare en av mange som trener. Anonymkode: 04a8c...f09 Sånn er det for meg også. Hilsen hun som føler seg som en strandet hval Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #14 Del Skrevet 5. september 2020 Slapp helt av. De som er «perfekte» på treningssenteret er mer opptatt av seg selv enn andre 🙂 Anonymkode: 3136e...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. september 2020 #15 Del Skrevet 5. september 2020 Tjukk og fast gjest på Sats her! Jeg orker ikke bry meg om hva andre måtte mene, jeg går og trener for min del! Gå du og, tenk hvor mye flinkere du er enn de som holdt seg hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #16 Del Skrevet 5. september 2020 Ikke tenk på det, men kanskje ta kontakt med de ansatte å få litt veiledning i starten? Føler seg fort litt trygger om de er med en gang eller to første gangen. Anonymkode: 1053c...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #17 Del Skrevet 6. september 2020 Du skal ikke bekymre deg for hvordan du ser ut på trening. Jeg trener selv på SATS og der er det alle mennesker. Høye, lave, tynne, tykke, unge og gamle. Alle er like velkommen! Om noen skulle kikke på deg, kan du trøste deg med at det er de som sliter med noe. De fleste er der for å trene og har mer enn nok med seg selv. Det er godt for helsen og trene, ikke bare for å stramme kroppen, men du vil gjøre kroppen din glad å fornøyd. Så ikke la frykten for at noe som høyst sansynlig IKKE kommer til å skje stoppe deg. Ta Sats, og kjør på. 👍🏼😊 Anonymkode: dd317...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #18 Del Skrevet 6. september 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har jo mer grunn til å være der enn de tynne og muskuløse har Anonymkode: d4bfa...610 Hvorfor det? Alle har da like godt av å trene 😊 Ikke alle som trener for å være slank, men for velvære det gir, samt at man gjør noe bra for helsen sin. Trente og tynne, har like mye utbytte av å holde formen. Anonymkode: dd317...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå