Gå til innhold

Kan du anbefale en nøyaktig badevekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg virkelig over de badevektene jeg har hatt og den jeg har nå. Den kan vise ei vekt på 4 kilos forskjell, alt etter hvor jeg plasserer den i rommet. Altså, jeg veier meg, flytter vekta en halv meter, da veier jeg fire kilo mindre. Flytter den en halv meter til, så veier jeg plutselig tre kilo mer igjen. Dette skjer både på hardt flisbelagt gulv på badet og på parkettgulv på andre rom.

Altså, jeg behøver ei ny badevekt :) Har du noen gode tips? Ønsker ikke kroppsanalysevekt, ønsker kun å vite hvit mange kilo jeg veier. Korrekt og nøyaktig. 

Anonymkode: 6f98b...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å spørre på en enklere måte: hvilken badevekt har du, og er du fornøyd?

Anonymkode: 6f98b...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte fra nettsiden til Grete Roede for noen år siden.  Har vært fornøyd med den. ca 400 kr tror jeg.

Anonymkode: 9faa1...6b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at badevekt skal stå på samme plass hver gang. Bytting av underlag, helling i gulvet osv gjør store forskjeller, uansett hvor dyr vekten er. Husk også å bytte batterier ofte. 

Dediker en egen plass til badevekten, og bruk et verktøy som sjekker om vekten er skjev på gulvet osv (altfor tidlig om morgenen til å huske navnet på duppedingsen).  

Anonymkode: 8efae...5a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg anbefaler en manuell badevekt og ikke en digital. For det første trenger du ikke batterier. Og for det andre så kan du flytte den slik du vil. For du justerer vekten manuelt på null hvis du ser at viseren på vekten flytter på seg. På den måten er den nøyaktig hele tiden.

Kjøpte min manuelle på Jernia. Er sikkert mange andre butikker som har manuelle vekter. 

Anonymkode: 5722c...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...