Gå til innhold

"Nice Guy" ønsker seriøse svar fra begge kjønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.9.2020 den 7.53, AnonymBruker skrev:

Tro meg, å være 30 år og singel gjør at en kvinne kan miste helt håpet om å få seg kjæreste, det er bare røkla igjen. Jeg er ikke singel selv, men mange venninner er det og jeg ser hvordan mannfolk som er igjen i singel-poolen når man bikker 30.

Vil det også si at dine veninner også defineres som "røkla"? Eller gjelder det bare mennene?

Synes at innlegget ditt har noen sannheter, men også noe ladet oppgulp. Jeg velger å ta med meg de gjemte visdomsordene. TS.

Anonymkode: 53282...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har nok hatt lavere selvfølelse enn hva jeg kunne hatt, definitivt. Takk for innlegget.

Det andre aspektet er at jeg bare har sett hele denne "sosial dominans"-leken som en unødvendig og slitsom greie. Hadde håpt at jeg slapp å spille den. Hadde håpt at jenter klarer å se forbi den. Men det viser jo seg at den faktisk er nøkkelen til attraksjon hos damer. Så det er ingen vei utenom. Jeg må bli med og være "på". 

Update: Jeg har vært på date med en ny dame i mellomtiden. Som egentlig er flottere enn forrige. Passet på å være "på" hele tiden, dvs lynende tilstede, og oppmerksom på at dette er en lek som man bare må spille. I ettertid har hun bombardert meg med meldinger og forsøkt å lage planer fremover. Jeg er egentlig på gjerdet nå. 

Anonymkode: 53282...fd4

Godt å høre at det gikk bra. Det unner jeg deg. Jeg ville kanskje vært litt forsiktig med å kalle det "dominans" og "spill", ettersom den type tanker ofte stammer fra bitterhet og usikkerhet. Det handler i bunn og grunn om å være tilstede og å ha det gøy, som du nå har erfart.

Du tar opp viktige tema. Dessverre alt for få menn som snakker om dette. Så takk for det, og lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2020 den 16.30, AnonymBruker skrev:

Dette er typisk en melding jeg får etter noen dater med jenter:

"Du er en utrolig bra fyr, men jeg må være helt ærlig. Jeg tror ikke dette kan utvikle seg til noe mer enn vennskap".

Denne fikk jeg senest for tre dager siden. Og jeg må innrømme at det er lett å bikke over å bli kynisk. Men jeg vil ikke være det. Det har seg nemlig slik, at jenter jeg ikke er en døyt interessert i, ofte ønsker å være med meg. Det er som om de vil at jeg skal behandle dem med lite respekt.

Anonymkode: 53282...fd4


Denne teorien din om at de vil du skal behandle dem med lite respekt er helt fjern. Tenker du det samme om deg selv når du stadig får avslag fra damer du vil ha, at du bare egentlig har et ønske om å bli behandlet med liten respekt?
Du har tydeligvis et veldig merkelig syn på damer og hva de tenker og ønsker, så der har du kanskje noe av grunnen til at du stadig blir avvist av damer?

Verden er faktisk bare så enkel at alle vil oppleve å bli avvist av mennesker de vil ha. Noen oftere enn andre av ulike årsaker. Sånn er livet. Du vil møte jenter som ønsker å være med deg som du ikke er en døyt interessert i, og du vil møte jenter som du ønsker å være med som ikke er en døyt interessert i deg. Det handler om følelser og hormoner, et ønske om å bli begjært eller elsket (kanskje helst begge deler), og ikke et ønske om å bli behandlet dårlig.

Anonymkode: 4942f...6b0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så tror jeg kanskje mange mennesker går glipp av potensielle kjærester når de bare treffes via Tinder e.l. Man gir og får ofte bare én sjanse, og funker det ikke på første eller andre møte så er det takk og farvel, og over til neste.
Møter man noen i nærområdet, i vennegjengen eller jobbsammenheng o.l., vil man treffe disse mer jevnlig. Om man ikke klikker på første møte eller andre møte, kan det etterhvert oppstå følelser. Det er jo ikke alltid kjærlighet ved første blikk liksom, mange bruker tid på å utvikle følelser for hverandre. Det finnes jo til og med historier om dårlige førsteinntrykk og folk som nesten misliker hverandre etter første møte/date, men som utvikler følelser etterhvert som de blir bedre kjent med hverandre (ofte i hverdagslige sammenhenger, uten at de er på date eller noe).

Følelser og tiltrekning er vanskelig å forstå seg på, men det er ingenting rart eller unormalt med at mennesker faller for hverandre uten å få følelsene gjengjeldt. Det er bare sånn det er, uansett hvor bra man er og hvor mye man har å by på.

Anonymkode: 4942f...6b0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, irkan90 skrev:

Godt å høre at det gikk bra. Det unner jeg deg. Jeg ville kanskje vært litt forsiktig med å kalle det "dominans" og "spill", ettersom den type tanker ofte stammer fra bitterhet og usikkerhet. Det handler i bunn og grunn om å være tilstede og å ha det gøy, som du nå har erfart.

Du tar opp viktige tema. Dessverre alt for få menn som snakker om dette. Så takk for det, og lykke til videre!

Enig i at det blir litt unødvendig å kalle det for dominans og spill, det høres litt bittert ut ja. Det er slik det er, så jeg må bare vokse opp. Det er nok fordi jeg har dårlige erfaringer knyttet til hele konseptet.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så tror jeg kanskje mange mennesker går glipp av potensielle kjærester når de bare treffes via Tinder e.l. Man gir og får ofte bare én sjanse, og funker det ikke på første eller andre møte så er det takk og farvel, og over til neste.
Møter man noen i nærområdet, i vennegjengen eller jobbsammenheng o.l., vil man treffe disse mer jevnlig. Om man ikke klikker på første møte eller andre møte, kan det etterhvert oppstå følelser.

True. 

Anonymkode: 53282...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2020 den 16.55, Minesveiper skrev:

Mitt utgangspunkt for denne tråden har hele tiden vært "hvordan jeg opplevde dette som ung gutt". Sier du at unge gutter skal forstå at når eldre kvinner, og andre i samfunnet sier at det å være snill er viktigst, at det ikke stemmer? Jeg synes faktisk ikke du kan forvente at unge gutter skal forstå hvordan kjønnsdynamikken fungerer i tidlig alder. Det er for komplekst, og for mange variabler som spiller inn. Derfor er det også uheldig at man forteller gutter livsløgner som gjør at de starter med en feil idé om hvordan dette virker. 

 

Akkurat dette tror jeg er et veldig viktig poeng, og noe som også gjelder unge kvinner. Jeg tror vi i mange tilfeller lærer unge mennesker om hvor like de er og hvordan de bør velge "utradisjonelt", samtidig som mange går gjennom ungdom og voksenliv og opplever at dette ofte ikke stemmer, og at de som en konsekvens av dette har blitt mindre attraktive som partnere.

Det gjelder gutten som ikke ble forklart hvor viktig selvtillit, status initiativ var og ikke kan forstå hvorfor han ikke er så populær hos kvinner med "det viktigste er ikke å vinne men å delta"-innstilling og deltidsjobb i barnehage. Det gjelder også hun som har brukt sine mest attraktive år på utdanning og karriære og forventer en mann med like høy status, som fysisk er like attraktiv som hun var på topp og ikke har forståelse for at hennes fortid og valg har konsekvenser og at hennes valg og status ikke gjør henne like attraktiv for menn, som de ville gjort en mann attraktiv for henne. 

Jeg tror i det hele tatt vi vil se mange som blir desillusjonerte når de møter virkeligheten, og ser at denne ikke nødvendigvis stemmer overens med ideologien en har blitt lært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
3 hours ago, herzeleid said:

Akkurat dette tror jeg er et veldig viktig poeng, og noe som også gjelder unge kvinner. Jeg tror vi i mange tilfeller lærer unge mennesker om hvor like de er og hvordan de bør velge "utradisjonelt", samtidig som mange går gjennom ungdom og voksenliv og opplever at dette ofte ikke stemmer, og at de som en konsekvens av dette har blitt mindre attraktive som partnere.

Jeg er enig i at menn og kvinner er likere på flere områder enn hva man skulle tro. 

3 hours ago, herzeleid said:

Det gjelder gutten som ikke ble forklart hvor viktig selvtillit, status initiativ var og ikke kan forstå hvorfor han ikke er så populær hos kvinner med "det viktigste er ikke å vinne men å delta"-innstilling og deltidsjobb i barnehage.

En skillnad man kan gjøre er for eksempel:

1. Viktige faktorer som ikke ble nevnt.

2. Faktorer som ble nevnt, men som ikke ble snakket om i riktig kontekst.

Det jeg har markert i ditt innlegg går under nr.1, mens dette med å være snill går inn under nr.2. Det har blitt nevnt i tråden allerede, men jeg tror de fleste forstår at både menn og kvinner ønsker en partner som er snill. Problemet er derimot at det å være snill ikke er avgjørende for å skape rå tiltrekning. Når man da kommuniserer til gutter at det å være snill er nøkkelen til suksess, så sender man de inn i krigen med spader liksom :P mens guttene som har peiling har skarp ammunisjon. Hvis man er en helt normal gutt som er snill uten å gjøre de andre tingene som må til, vil man bare ende opp som en venn gang etter gang med jentene man møter. Ganske frustrerende når det ikke er det man ønsker. 

Når det kommer til min utvikling når jeg ser det tilbake på det, så synes jeg også det var uheldig at jeg måtte gjennom en suppe av dårlig informasjon fra de som erklærte seg selv som eksperter. Hvis man har sosiale antenner, vil man komme langt om man bare gjør tingene som jeg nevnt i mitt første innlegg. Det er også uheldig at menn som lykkes med damer ikke vil fortelle sannheten om hvordan dette med initiativ virker. Det er få som vil snakke om nedsiden med å ta initiativ, som er at man vil oppleve en del avvisninger. Attraktive menn er gjerne mer opptatt av å male et glansbilde av seg selv istedenfor å få ut den korrekte informasjonen som på en måte vil dra ned merkenavnet deres noe. 

3 hours ago, herzeleid said:

Det gjelder også hun som har brukt sine mest attraktive år på utdanning og karriære og forventer en mann med like høy status, som fysisk er like attraktiv som hun var på topp og ikke har forståelse for at hennes fortid og valg har konsekvenser og at hennes valg og status ikke gjør henne like attraktiv for menn, som de ville gjort en mann attraktiv for henne. 

Jeg tror i det hele tatt vi vil se mange som blir desillusjonerte når de møter virkeligheten, og ser at denne ikke nødvendigvis stemmer overens med ideologien en har blitt lært. 

Jeg er med på hva du skriver, men sammenligner man det med hva jeg har skrevet, så er det ingen menn som går rundt og sier til kvinner at nøkkelen til suksess med menn er at du lander en toppjobb. Dette med å skaffe seg utdanning osv handler mer om selvrealisering. Så er det noen som går på en smell senere når de oppdager at virkeligheten ikke er slik de ønsker at den skal være. Altså at menn ikke nødvendigvis går av skaftet bare fordi man har gjort det bra karrieremessig.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis, dersom det er norske kvinner som avviser deg. Hvorfor ikke se etter innvandrerkvinner som fra Asia, Europa eller Afrika? 

Anonymkode: dfe32...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:


Denne teorien din om at de vil du skal behandle dem med lite respekt er helt fjern. Tenker du det samme om deg selv når du stadig får avslag fra damer du vil ha, at du bare egentlig har et ønske om å bli behandlet med liten respekt?
Du har tydeligvis et veldig merkelig syn på damer og hva de tenker og ønsker, så der har du kanskje noe av grunnen til at du stadig blir avvist av damer?

Anonymkode: 4942f...6b0

Det var en tanke, basert på erfaring. La meg omformulere det. Veldig mange ganger, hvor jeg har markert ovenfor damen, implisitt eller eksplisitt, at "jeg er her oppe og her står jeg", så har hun respondert positivt (hun blir seksuelt interessert). Det er ikke det samme som å behandle noe med lite respekt, nei. Jeg tror ikke jeg har et merkelig syn på damer. Jeg bare innser at det damer/samfunnet sier du skal gjøre for å bli valgt, ikke stemmer overens med hvordan kvinner velger. Som en annen sa her oppe, så føler jeg at jeg har løpt i krigen med spade.

Ta den siste jenten jeg ble avvist av som eksempel. Jeg "møtte" henne på hennes nivå. Tonen var vennskapelig. Jeg fortalte åpent om meg selv, uten å tenke på spenning, flørt, lek. Viste heller ingen tegn til mot, fordi å være modig krever innsats. Jeg tenkte at jeg var god nok som jeg er. Surprise surprise, hun mistet interressen selv om hun anså meg som et bra emne i utgangspunktet. Jeg er ikke god nok som jeg er. Jeg er nødt til å demonstrere for henne at jeg har verdi.

Dette er en litt vanskelig greie for meg, fordi jeg er en veldig logisk tenkende person. Hvis hun spør meg; "Er du flink i yrket ditt?" så vil jeg tenke "basert på alle andre i hele verden som innehar mitt yrke, er jeg over gjennomsnittet flink, men er definitivt ikke i toppen og egentlig ganske langt unna de aller beste. Jeg har mye å gå på". Og da vil jeg formidle noe rundt de linjene, selv om jeg relativt til henne er veldig dyktig.

"Joda, jeg er grei, men ikke sånn veldig". Jeg kunne bare sagt "Ja". Jeg selger meg selv skikkelig dårlig, innser jeg. Hun må jo tenke "åja, så han ser seg selv som en middels fyr...Men JEG er jo flink i mitt yrke ("basert på de fem andre personene jeg jobber med") og jeg gjør mitt aller beste. Jeg kan ikke gå ut med en middels fyr". Hun ser relativt på det (rangeringen oss to imellom), og jeg ser absolutt og objektivt på det.

3 timer siden, herzeleid skrev:

Jeg tror i det hele tatt vi vil se mange som blir desillusjonerte når de møter virkeligheten, og ser at denne ikke nødvendigvis stemmer overens med ideologien en har blitt lært. 

Ja. Jeg tror de fleste vet hva en mann vil ha av en kvinne, sett vekk fra disse kvinnene som tror at man blir attraktiv for menn ved å ha sterke meninger og en voldsom karriere. Men veldig lite fortelles om hva du bør gjøre som mann. Man er bare nødt til å observere.

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kompis, dersom det er norske kvinner som avviser deg. Hvorfor ikke se etter innvandrerkvinner som fra Asia, Europa eller Afrika? 

Anonymkode: dfe32...d65

Jeg blir ikke avvist av alle norske kvinner, jeg blir avvist av de jeg finner attraktive/kjæresteemner. Jeg velger å prøve å forbedre meg selv fremfor å gå inn i en relasjon hvor jeg blir bitter.

Anonymkode: 53282...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til sjekking, er vi merkelig gammeldagse, selv her oppe i Norge. Seksuell tenning og interesse styres ikke av våre ideer og holdninger, men av vår biologi.

Derfor foretrekker kvinner en mann som tar initiativ, som handler, som tar kontroll over situasjonen, som er omtenksom og tar vare på henne - men som også driver det erotiske fremover. 

En rolig mann som ikke tør å si hva han mener eller ønsker til middag, som er enig med damen i alt hun sier og som ikke tar noe initiativ, men lar alt være opp til henne, og som heller ikke flørter, vil ikke oppfattes som en snill mann.

Tvert i mot vil damen mest sannsynlig bli irritert, fordi denne mannen lemper hele ansvaret for den sosiale situasjonen over på henne. Veldig få kvinner liker å være den seksuelle pådriveren og få ansvaret for sjekkesituasjonen. 

Det spiller ingen rolle hvor likestilte vi er og hvor feministiske norske kvinner er, når det kommer til sjekking, vil kvinner (stort sett) bli "jaktet på". De ønsker ikke å være "jegeren". Unntaket er dominante kvinner, men de er ganske få.

Ved å være nice guy legger du automatisk ansvaret over på kvinnene og da mister mange av dem interessen, dessverre. Grunnen til at mr bad guy får damer er ikke at han er slem, men at han jakter og tør å vise seksuell interesse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min var en «nice guy» og people pleaser. Kjæresten til venninna mi var en «nice guy». Han som ei annen venninne holdt på med var en «nice guy» og en people pleaser!

Gjett om alle fortsatt er «nice guys»? Nei😃 De er bare «nice guys» og «people pleasers» for familie og venner, men ikke fremfor jenter de dater. I forhold er de helt elendige! Dessuten lyver people pleasers i forhold, istedenfor å være ærlige. Det ødelegger kommunikasjon helt!

Det er mye bedre med en mann som respekterer kvinner, men som også tør å si sin ærlige mening. Kvinner er enkle, vi vil ha noen som tør å være seg selv, samtidig som han er respektfull fremover de han er med. Det vi ikke vil ha er tøfler som ikke tør å stå opp for seg selv.

Endret av Spiteful
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta den siste jenten jeg ble avvist av som eksempel. Jeg "møtte" henne på hennes nivå. Tonen var vennskapelig. Jeg fortalte åpent om meg selv, uten å tenke på spenning, flørt, lek. Viste heller ingen tegn til mot, fordi å være modig krever innsats. Jeg tenkte at jeg var god nok som jeg er. Surprise surprise, hun mistet interressen selv om hun anså meg som et bra emne i utgangspunktet. Jeg er ikke god nok som jeg er. Jeg er nødt til å demonstrere for henne at jeg har verdi.

Dette er en litt vanskelig greie for meg, fordi jeg er en veldig logisk tenkende person. Hvis hun spør meg; "Er du flink i yrket ditt?" så vil jeg tenke "basert på alle andre i hele verden som innehar mitt yrke, er jeg over gjennomsnittet flink, men er definitivt ikke i toppen og egentlig ganske langt unna de aller beste. Jeg har mye å gå på". Og da vil jeg formidle noe rundt de linjene, selv om jeg relativt til henne er veldig dyktig.

"Joda, jeg er grei, men ikke sånn veldig". Jeg kunne bare sagt "Ja". Jeg selger meg selv skikkelig dårlig, innser jeg. Hun må jo tenke "åja, så han ser seg selv som en middels fyr...Men JEG er jo flink i mitt yrke ("basert på de fem andre personene jeg jobber med") og jeg gjør mitt aller beste. Jeg kan ikke gå ut med en middels fyr". Hun ser relativt på det (rangeringen oss to imellom), og jeg ser absolutt og objektivt på det.

Hvorfor i all verden rangerer du deg selv og daten i prestasjoner på jobb? Hun spør vel neppe om det egentlig. En normal person hadde vel svart noe sånt som, "Jeg tror jeg duger. Jeg liker ihvertfall jobben min. Trives du på jobb?" 

Anonymkode: 7d283...724

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2020 den 11.31, AnonymBruker skrev:

Det var en tanke, basert på erfaring. La meg omformulere det. Veldig mange ganger, hvor jeg har markert ovenfor damen, implisitt eller eksplisitt, at "jeg er her oppe og her står jeg", så har hun respondert positivt (hun blir seksuelt interessert). Det er ikke det samme som å behandle noe med lite respekt, nei. Jeg tror ikke jeg har et merkelig syn på damer. Jeg bare innser at det damer/samfunnet sier du skal gjøre for å bli valgt, ikke stemmer overens med hvordan kvinner velger. Som en annen sa her oppe, så føler jeg at jeg har løpt i krigen med spade.

Ta den siste jenten jeg ble avvist av som eksempel. Jeg "møtte" henne på hennes nivå. Tonen var vennskapelig. Jeg fortalte åpent om meg selv, uten å tenke på spenning, flørt, lek. Viste heller ingen tegn til mot, fordi å være modig krever innsats. Jeg tenkte at jeg var god nok som jeg er. Surprise surprise, hun mistet interressen selv om hun anså meg som et bra emne i utgangspunktet. Jeg er ikke god nok som jeg er. Jeg er nødt til å demonstrere for henne at jeg har verdi.

Dette er en litt vanskelig greie for meg, fordi jeg er en veldig logisk tenkende person. Hvis hun spør meg; "Er du flink i yrket ditt?" så vil jeg tenke "basert på alle andre i hele verden som innehar mitt yrke, er jeg over gjennomsnittet flink, men er definitivt ikke i toppen og egentlig ganske langt unna de aller beste. Jeg har mye å gå på". Og da vil jeg formidle noe rundt de linjene, selv om jeg relativt til henne er veldig dyktig.

"Joda, jeg er grei, men ikke sånn veldig". Jeg kunne bare sagt "Ja". Jeg selger meg selv skikkelig dårlig, innser jeg. Hun må jo tenke "åja, så han ser seg selv som en middels fyr...Men JEG er jo flink i mitt yrke ("basert på de fem andre personene jeg jobber med") og jeg gjør mitt aller beste. Jeg kan ikke gå ut med en middels fyr". Hun ser relativt på det (rangeringen oss to imellom), og jeg ser absolutt og objektivt på det.

Ja. Jeg tror de fleste vet hva en mann vil ha av en kvinne, sett vekk fra disse kvinnene som tror at man blir attraktiv for menn ved å ha sterke meninger og en voldsom karriere. Men veldig lite fortelles om hva du bør gjøre som mann. Man er bare nødt til å observere.

Jeg blir ikke avvist av alle norske kvinner, jeg blir avvist av de jeg finner attraktive/kjæresteemner. Jeg velger å prøve å forbedre meg selv fremfor å gå inn i en relasjon hvor jeg blir bitter.

Anonymkode: 53282...fd4

Det siste du skriver gjelder for absolutt alle menn.

Anonymkode: 07b0b...851

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.9.2020 den 12.27, HarryDotter skrev:

Det der er en helt vanlig hersketeknikk som blir brukt mye for å flytte ansvaret over på mannen. Kvinner gjør jo ikke gale vurferinger, må vite, når det kommer til valg av partner 🙄

Ts....damer liker ikke nice guys. De vil ha spenning. Bli begjært. Litt mystikk. En med ryggrad til å kreve litt av dem. De vil ha den dominerende personen i rommet. Det faller ofte litt skjevt ut for mange kvinner, da de mannfolka ofte ikke behandler dem bra i et forhold. Menn kan ikke være både og bestandig.

 Nei, det er ikke en hersketeknikk. Som beskrevet flere ganger i tråden, Nice guys er en egen kategori og skilles fra vanlige snille menn. Å være snill er en forutsetning og ikke noe som trenger å spesifiseres at man er. Å være snill, stille, beskjeden og ikke så frempå er helt greit. Det er kanskje ikke noen damemagnet sånn direkte, men det er ikke noe galt med det. En Nice guy er det ingen som vil ha. Alle vil ha en snill mann, men ingen vil ha en Nice guy 

Anonymkode: 4cfde...42f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker som om folk her leser "nice guy" til å bety en lavstatus betamann uten noen form for bein i nesa for å sette det litt på spissen, jeg synes det er en ganske dust formulering. Ja du kommer ikke langt på sjekkemarkedet som mann om du er mest opptatt av å bli likt av alt og alle til en hver tid å ikke tør å ha egne meninger, MEN bare fordi du har en sterk personlighet og selvtillit betyr det ikke at du ikke kan være en snill mann. Det er fullt mulig å være en mann som sier hva han vil ha og er dominant uten å være en "slem" person. Nå skal ikke jeg hevde å være en veldig snill person selv, men det jeg har merket med jenter er at de liker meg ikke på grunn av måten jeg behandler andre (kanskje mer på tross av), men heller intelligens og utseende. Jeg har flere venner som også gjør det veldig bra på "kjønnsmarkedet" som er veldig snille og omtenksomme, men fortsatt veldig selvsikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker said:

 Nei, det er ikke en hersketeknikk. Som beskrevet flere ganger i tråden, Nice guys er en egen kategori og skilles fra vanlige snille menn. Å være snill er en forutsetning og ikke noe som trenger å spesifiseres at man er. Å være snill, stille, beskjeden og ikke så frempå er helt greit. Det er kanskje ikke noen damemagnet sånn direkte, men det er ikke noe galt med det. En Nice guy er det ingen som vil ha. Alle vil ha en snill mann, men ingen vil ha en Nice guy 

Anonymkode: 4cfde...42f

Så en snil mann uten penger er en nice guy da....

Anonymkode: eabb4...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du godtar den kjærligheten du føler du fortjener" det ordtaket der føler jeg det ligger mye sannhet i. Dette er ofte indirekte så klart, og noe ekstremt mange kvinner går igjennom. Derav mange som blir i forhold som ikke skulle vært, been there. Mulig der disse kvinnene du ikke er interessert i kommer inn. Var i hvertfall det første jeg kom på.

Det andre er, "faller" du for en viss type ? Mange som trenger å endre mønsteret sitt her, som finner ulykke på ulykke pga de går i samme mønster hele tiden, selve typen kan være veldig subtil, kan være små likheter. Selv faller jeg for følsomme, nevrotiske menn. Noe jeg er til en viss grad selv, følsom og nevrotisk kvinne. De "ødelagte" finner gjerne andre "ødelagte", det kan både være på godt og vondt. 

Prøver du å finne noe spesielt, høye eller vanskelige type krav? Hva gjør du på date, hvordan oppfører du deg? Er du mye enig, eller kan du begynne å snakke om noe som engasjerer deg litt ekstra kanskje? For svake meninger, for krass eller sterke meninger om noe, kan du oppfattes som nedlatende på noe vis, altså snakke dårlig om noe? Altså det kan være så mangt, men alt bunner jo i kjemi. Blir det alltid med en date? Ligger du med noen av de? For mange spørsmål, jeg vet 😂 

Anonymkode: c27e2...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så en snil mann uten penger er en nice guy da....

Anonymkode: eabb4...822

Skjønner ikke hvordan du klarte å dra den slutningen.

Hvis den snille mannen uten penger tror han har rett på alle damer i verden kun fordi han er snill, eller bare det at han mener han har rett på en dame i det hele tatt, for deretter å bli helt gæren, klikke, kalle henne/alle jenter stygge navn og sutre etter å ha bli avvist fordi dama syns hun blir kvalt av all den misforståtte snillheten hans, vel da er han en Nice guy.

Hvis han genuint bare er snill, så er han ingen Nice guy.

Anonymkode: 4cfde...42f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så en snil mann uten penger er en nice guy da....

Anonymkode: eabb4...822

De fleste menn er snille  .. alle utenom dritsekker og nice guys. 

Anonymkode: 7d283...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...