Gå til innhold

"Nice Guy" ønsker seriøse svar fra begge kjønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at selvinnsikten min er ganske god - jeg har reflektert en del over dette og prøver å være så ærlig som jeg klarer. men du kan ikke verifisere det selvsagt. Jeg har hvert fall kommet dit at jeg innrømmer ovenfor meg selv at jeg har et seriøst problem.

Jeg er nok en av de mennene som du kanskje kunne tenkt på som ..kjedelig. Tingen er at det er litt situasjonsbasert. Går det i feil spor tidlig, og jeg ikke tør å ta de nøvendige stegene - så forblir jeg en kjedelig mann i hennes øyne. Men jeg er frustert, fordi jeg ikke har fått vist henne at jeg har mer å by på. Men for all del, det kan også bare være at du ville oppfattet meg som kjedelig. Kanksje du er veldig energisk. Jeg er ikke nødvendigvis superenergisk. Kanskje vi er ulike, kanskje du har andre verdier enn meg.

Og kanskje jeg trenger å bli litt mer egoistisk.

Anonymkode: 53282...fd4

Ja, jeg skjønner. Mener ikke nødvendigvis kjedelig som i "mangel på energi", kan være ganske glad i rolige kvelder og sofakos selv. Men det er noen som klarer å finne på litt varierte og hyggelige ting å gjøre sammen, trenger ikke alltid være noe stort og dyrt/tidskrevende - andre som helst vil se serie og varme en frossenpizza ni av ti ganger, satt på spissen. Men jeg kan til og med tåle dét jeg... Hvis han får meg til å føle meg spesiell, føle nærhet, føle lidenskap og begjær. Det er mer sjeldent, vanskelig å finne. Opplever ofte "kjedelig" sex, kyssing kun som forspill og kjappe nuss ellers... Lite kos og sjeldne komplimenter. Da føler jeg ikke på den berømte gnisten, uansett hvor fin og flink han er på andre områder. 

Tviler på at veien å gå er å bli mer egoistisk, så lenge du ikke er helt dørmatte nå... Men skal ikke si det sikkert, hadde ikke vært positivt for min del, men kanskje andre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel litt av hvert tenker jeg. Jeg er en snill mann. Kan også være knallhard i form av at jeg står for mine prinsipper og firer ikke på veldig viktige ting, ellers kan  jeg tilpasse meg mye. Er ofte alt for snill, og det sier mange jenter til meg også. For meg virker mange damer slik at når jeg er meg selv og er snill, så mister de litt interessen etter en stund. Jeg oppfatter dette som manglende interesse eller kall det gjerne "avvist". Har aldri og kommer aldri til å kommentere det en gang, Trekker meg bare tilbake og godtar "avvisningen". Hva skjer da? Plutselig kommer de tilbake og vil fortsette relasjonen. Det er helt meningsløst vanvittig. Det er da jeg kan bli litt stem! Har jeg gått videre er det slutt. Er jeg fremdeles singel? Da skal de få jobbe hardt og forklare hvorfor de "mistet" interessen. Jeg sier jo aldri dette til de, det er bare slik det er.

Jeg tar bare ikke den risken på at de trekker seg unna med en gang de finner ut at spenningen er litt borte, eller de finner noe som er bedre en meg. Usikkerhet i et forhold kommer jeg aldri til å godta. Så med meg som "snill mann" så blir det den ene sjansen og så går jeg videre. Håper både kvinner og menn klarer å stå opp for seg selv og gjør det samme.

Anonymkode: bef31...03d

Hm, her er du smartere enn meg. Jeg klarer ikke å holde meg.

Anonymkode: 53282...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke funnet noen hvor noe langvarig har vært gjensidig. Jeg har datet ganske mange jenter, da.

Noen mennesker har man kanskje innerst inne ikke like mye respekt for - på grunn av deres levemåte, verdisett, standarder etc. Det er disse jentene jeg snakker om.

Jeg sier jeg er svak - i at jeg føler meg svak når jeg er med jenter jeg virkelig liker, og ting går i feil retning. Jeg setter meg selv i den posisjonen. Når jeg opplever meg selv svak - vel hva opplever de? Jeg gir opp makten min - "I surrender", som de sier. Det er ikke så sexy..

Anonymkode: 53282...fd4

Men det er jo ikke makt det er snakk om, men gjensidig kjærlighet...det er derimot en forskjell mellom å være snill/omgjengelig og det å være selvutslettende. Har oppveksten med en brutal far kanskje gjort deg lite selvhevdende eller en smule selvutslettende? 

Og forresten, din opplevelse av deg selv, trenger ikke å være identisk med omverdenens bilde av deg. På godt og vondt. Hvis en forelder har fått deg til å føle deg svak gjennom hele barndommen, er det ikke så rart om du føler deg sånn som voksen heller. Følelsene våre tar ofte feil. Og, når vi er forelska, føler vi oss ofte svake, det gjelder for begge kjønn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, her er du smartere enn meg. Jeg klarer ikke å holde meg.

Anonymkode: 53282...fd4

Vil ikke kalle det for smartere, jeg gjør jo ikke dette for å få henne tilbake på noen måte. Fordi jeg har jo hatt det vondt og sørget over at det tok slutt. Jeg er bare slik som person, når noen ikke vil mer så bare aksepterer jeg det, jeg kan ikke argumentere henne til å like meg, jeg ligger litt ned innsats for å prøve i starten uten å surmule så er det nok. Da bare går jeg videre og trekker meg unna. Gir heller aldri en forklaring på det til henne uten hun spør direkte. Da vil hun også få et direkte svar.

Voksne mennesker som ikke forstår at de må vise interesse, at de må bruke tid på deg som kjæreste, at de må spre trygget i et forhold? De er ikke egnet som forholdsmateriale overhodet. Selv om jeg likte henne ekstremt godt på de gode dagene og var forelsket langt opp over ørene? Gikk bare videre uten et eneste vondt ord eller adjø. Aksepterer ikke slikt tull, lever da heller dønn alene, Nå har jeg truffet en annen dame, og skal se hvor der fører hen. Her skal det brukes god tid, og sex er utelukket før jeg kjenner henne godt.

Anonymkode: bef31...03d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er typisk en melding jeg får etter noen dater med jenter:

"Du er en utrolig bra fyr, men jeg må være helt ærlig. Jeg tror ikke dette kan utvikle seg til noe mer enn vennskap".

Denne fikk jeg senest for tre dager siden. Og jeg må innrømme at det er lett å bikke over å bli kynisk. Men jeg vil ikke være det. Det har seg nemlig slik, at jenter jeg ikke er en døyt interessert i, ofte ønsker å være med meg. Det er som om de vil at jeg skal behandle dem med lite respekt.

Hele oppveksten, var jeg en gutt som prøvde å roe ned min sinte pappa. Jeg lærte at det var smart å ofre egne meninger for ro og fred. Jeg lærte også at mine egne, tydelige ønsker kunne vente seg latterliggjøring.

Jeg tror derfor at jeg er en people pleaser. Jeg er en nice guy. Jeg er en som heller roer situasjonen fremfor å skape spenning. Jeg søker hele tiden stabilitet. 

Det jeg har innsett nå, er at jeg egentlig har vært stolt av det. Har følt meg spesiell, fordi jeg vet hvordan jeg kan håndtere idioter. Jeg er dykktig på å være rundt vanskelige personer og komme på deres godside. Men det har sin pris; jeg er svak i manges øyne.

Så jeg tror jenter ser meg som svak. Jeg er "utrolig bra", jeg har god jobb, solid utdannelse, er godt trent, har gode venner, eget hus, generelt flink. Men jeg er weak, ikke sant. 

Det verste er, igjen, at når jeg føler jeg "ser ned" på en jente, så liker hun meg. Men kanskje dette er normalen? Er det slik? Ser dere menn med kjæreste litt ned på damen? Jeg tror ikke det.

Jeg tror jeg er miljøskadet av å ha vært offer for en brutal far i oppveksten.

Anonymkode: 53282...fd4

Det er ikke det at du er "svak" som sådan, men du fremstår kanskje litt tafatt og uten ryggrad når du ikke har egne meninger og ikke gir noen motstand.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke funnet noen hvor noe langvarig har vært gjensidig. Jeg har datet ganske mange jenter, da.

Noen mennesker har man kanskje innerst inne ikke like mye respekt for - på grunn av deres levemåte, verdisett, standarder etc. Det er disse jentene jeg snakker om.

Jeg sier jeg er svak - i at jeg føler meg svak når jeg er med jenter jeg virkelig liker, og ting går i feil retning. Jeg setter meg selv i den posisjonen. Når jeg opplever meg selv svak - vel hva opplever de? Jeg gir opp makten min - "I surrender", som de sier. Det er ikke så sexy..

Anonymkode: 53282...fd4

Har du eksempler på hva det er du ikke har respekt for av disse tingene?

Anonymkode: e2d8b...2fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp bikket 30. Så det er jaggu meg på tide. Jeg vurderer terapi.

Jeg holder andre på avstand. Jeg opplever at hvis jeg deler mine svake sider, løper jentene. Jeg trodde at det var det som var tillit og kjærlighet. Jeg er lei av å bli brent. Jeg må lære. 

Anonymkode: 53282...fd4

Det er det som er tillit og kjærlighet, du har kanskje ikke møtt rett dame? 
Det tok meg alt for lang tid å få ordning på prioriteringene, har du testet å date litt oppover, sånn 35? 

Anonymkode: d5541...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det verste er, igjen, at når jeg føler jeg "ser ned" på en jente, så liker hun meg. Men kanskje dette er normalen? Er det slik? Ser dere menn med kjæreste litt ned på damen? Jeg tror ikke det.

Jeg tror jeg er miljøskadet av å ha vært offer for en brutal far i oppveksten.

 

Anonymkode: 53282...fd4

Jeg tror folk har en tendens til å være litt biased når det kommer til årsaksforklaringene de finner for ulike ting de har observert. Et eksempel kan være forklaringen til spørsmålet: "Hvorfor er damer alltid interessert når jeg ikke er det? mens de jeg er interessert i, vil ikke ha meg".. Vel, man burde kanskje begynne med å tenke på hva sannsynligheten er for at to personer liker hverandre? og så tenke på hvor liten sannsynligheten vil være dersom man også skal tenke på at man er en god match. Dette med at damer blir mindre interessert når man selv er interessert eller forelsket for eksempel har jeg aldri kjøpt. Det er tilfeldig at man opplever det, og det kan forklares gjennom sannsynlighet.

Videre tror jeg at det er viktig for menn å forstå at det som gjør om en dame er interessert eller ikke, handler om hun finner deg attraktiv eller ikke. Om damene du er interessert i avviser deg hele tiden er det fordi de av en eller annen grunn ikke finner deg attraktiv. Hvorfor de ikke finner deg attraktiv, er det vanskelig for oss å svare på. Det man uansett vil oppleve, er at man kommer unna med veldig mye dersom en dame finner en attraktiv. Det er derfor det kan virke som det ikke har så mye om man er snill eller ikke. En kjekk mann som er egosentrisk vil komme unna med mye drit når damene finner han attraktiv. 

Det er uansett 3 ting du burde ha kontroll på for å kunne klare deg i gamet. 

1. Ta initiativ, og møte damer.

2. Dersom en dame i utgangspunktet ikke finner deg tiltrekkende, må du vite hva du kan gjøre for å øke tiltrekningen. Dette vil jo være forskjellig fra dame til dame, men det innebærer å kunne flørte, skape spenning, eskalere osv. Dersom man bare ikke er damens type, vil man aldri kunne bli mer attraktiv i hennes øyne, og man må bare gi opp. 

3. Dersom en dame er tiltrukket av deg, må du vite hvordan du tar en relasjon fra A til Å. Mange menn feiler her. Det er ikke nok tak i dem til at de ordner dater, sørger for å gjøre relasjonen fysisk etter hvert osv. Man kan liksom ikke være passiv og forvente at ting skal skje av seg selv. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er typisk en melding jeg får etter noen dater med jenter:

"Du er en utrolig bra fyr, men jeg må være helt ærlig. Jeg tror ikke dette kan utvikle seg til noe mer enn vennskap".

Denne fikk jeg senest for tre dager siden. Og jeg må innrømme at det er lett å bikke over å bli kynisk. Men jeg vil ikke være det. Det har seg nemlig slik, at jenter jeg ikke er en døyt interessert i, ofte ønsker å være med meg. Det er som om de vil at jeg skal behandle dem med lite respekt.

Hele oppveksten, var jeg en gutt som prøvde å roe ned min sinte pappa. Jeg lærte at det var smart å ofre egne meninger for ro og fred. Jeg lærte også at mine egne, tydelige ønsker kunne vente seg latterliggjøring.

Jeg tror derfor at jeg er en people pleaser. Jeg er en nice guy. Jeg er en som heller roer situasjonen fremfor å skape spenning. Jeg søker hele tiden stabilitet. 

Det jeg har innsett nå, er at jeg egentlig har vært stolt av det. Har følt meg spesiell, fordi jeg vet hvordan jeg kan håndtere idioter. Jeg er dykktig på å være rundt vanskelige personer og komme på deres godside. Men det har sin pris; jeg er svak i manges øyne.

Så jeg tror jenter ser meg som svak. Jeg er "utrolig bra", jeg har god jobb, solid utdannelse, er godt trent, har gode venner, eget hus, generelt flink. Men jeg er weak, ikke sant. 

Det verste er, igjen, at når jeg føler jeg "ser ned" på en jente, så liker hun meg. Men kanskje dette er normalen? Er det slik? Ser dere menn med kjæreste litt ned på damen? Jeg tror ikke det.

Jeg tror jeg er miljøskadet av å ha vært offer for en brutal far i oppveksten.

 

 

 

 

Anonymkode: 53282...fd4

Ok sett ut ifra et kvinnes ståsted da, er at dette er interessant det du forteller om faren din, og det er en historie du gjerne kan bruke for at kvinner forstår deg bedre- fortell om deres relasjon og hvordan det har påvirka deg til det bedre.  Da virker du som en tøffere fyr enn en som bare er en tøffel for å få damer til å like seg.

Har ikke lest andre svar så mulig det er gjentagende, men prøv å åpne deg selv på den måten. Ikke vær sånn "stakkars meg" men vær stolt av den du har blitt. 

Anonymkode: 15684...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Minesveiper said:

Videre tror jeg at det er viktig for menn å forstå at det som gjør om en dame er interessert eller ikke, handler om hun finner deg attraktiv eller ikke.

Det er derfor det kan virke som det ikke har så mye om man er snill eller ikke. En kjekk mann som er egosentrisk vil komme unna med mye drit når damene finner han attraktiv. 

Dette tror jeg i bunn og grunn er hva det som regel koker ned til. Ikke bruk masse tid på analyse, er de ikke tiltrukket utgjør ikke personlighet noen forskjell. Og motsatt, en kjekk fyr kan være drittsekk og likevel svømme i damer. Fordi han er kjekk, og i mindre grad fordi han er en drittsekk.

Anonymkode: 0a0ec...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette tror jeg i bunn og grunn er hva det som regel koker ned til. Ikke bruk masse tid på analyse, er de ikke tiltrukket utgjør ikke personlighet noen forskjell. Og motsatt, en kjekk fyr kan være drittsekk og likevel svømme i damer. Fordi han er kjekk, og i mindre grad fordi han er en drittsekk.

Anonymkode: 0a0ec...85c

Det er i grunn slik jeg tenker også.

Jeg har likevel troen på at damer kan bli tiltrukket av en etter hvert siden jeg har opplevd det skje noen ganger selv, mens andre ganger er det på en måte helt dødfødt fra starten av. Det er ikke alltid så enkelt å vite slik at man kan like godt bare teste vannet litt for å se om det er noe mulighet. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Minesveiper skrev:

Jeg tror folk har en tendens til å være litt biased når det kommer til årsaksforklaringene de finner for ulike ting de har observert. Et eksempel kan være forklaringen til spørsmålet: "Hvorfor er damer alltid interessert når jeg ikke er det? mens de jeg er interessert i, vil ikke ha meg".. Vel, man burde kanskje begynne med å tenke på hva sannsynligheten er for at to personer liker hverandre? og så tenke på hvor liten sannsynligheten vil være dersom man også skal tenke på at man er en god match. Dette med at damer blir mindre interessert når man selv er interessert eller forelsket for eksempel har jeg aldri kjøpt. Det er tilfeldig at man opplever det, og det kan forklares gjennom sannsynlighet.

Videre tror jeg at det er viktig for menn å forstå at det som gjør om en dame er interessert eller ikke, handler om hun finner deg attraktiv eller ikke. Om damene du er interessert i avviser deg hele tiden er det fordi de av en eller annen grunn ikke finner deg attraktiv. Hvorfor de ikke finner deg attraktiv, er det vanskelig for oss å svare på. Det man uansett vil oppleve, er at man kommer unna med veldig mye dersom en dame finner en attraktiv. Det er derfor det kan virke som det ikke har så mye om man er snill eller ikke. En kjekk mann som er egosentrisk vil komme unna med mye drit når damene finner han attraktiv. 

Det er uansett 3 ting du burde ha kontroll på for å kunne klare deg i gamet. 

1. Ta initiativ, og møte damer.

2. Dersom en dame i utgangspunktet ikke finner deg tiltrekkende, må du vite hva du kan gjøre for å øke tiltrekningen. Dette vil jo være forskjellig fra dame til dame, men det innebærer å kunne flørte, skape spenning, eskalere osv. Dersom man bare ikke er damens type, vil man aldri kunne bli mer attraktiv i hennes øyne, og man må bare gi opp. 

3. Dersom en dame er tiltrukket av deg, må du vite hvordan du tar en relasjon fra A til Å. Mange menn feiler her. Det er ikke nok tak i dem til at de ordner dater, sørger for å gjøre relasjonen fysisk etter hvert osv. Man kan liksom ikke være passiv og forvente at ting skal skje av seg selv. 

Jeg vil først svare på denne. Takk for verdifullt innspill. Jeg er obs på alle de tre siste poengene dine.

Ta den siste jenten jeg datet som eksempel. Vet du hva? Hun sendte meg en melding for å spørre hvordan kalenderen min så ut. Hun ville sette opp en date. Jeg kunne ikke i den nærmeste fremtiden, men i min iver etter å se henne igjen, overrumplet jeg henne litt med meldinger. Jeg tok plutselig over rollen hennes som initiativtaker, og prøvde å eskalere det lenger

Dagen etter skriver hun at det ikke føles rett likevel. Jeg var en fin fyr, bla bla, ha det godt.

Jeg klarte altså å være så needy på meldinger at et forslag om date på melding fra henne endte i "ha det" neste dag. Hun ville gi meg en sjanse, hun ville gi det mer tid for å finne den gnisten. Men siden hun ikke hadde funnet den enda, og jeg effektivt satte attraksjonsnivået til under null ved å mase på meldinger. Altså hvor dum og needy går det an å bli

Anonymkode: 53282...fd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bare ikke helt klarer sikte deg inn på riktige damer og kanskje overvurderer egen attraktivitet (lik mange andre menn). Det at du søker stabilitet og er en diplomatisk av deg er kvaliteter kvinner vil gi deg pluss i margen for. Problemet er nok helst at du sikter deg inn på damer som bare ikke er interessert i deg i utgangspunktet. Kanskje at du liker dem fordi de er emosjonelt utilgjengelig for deg, akkurat som at du tiltrekker deg damer du er emosjonelt utilgjengelig for. En kvinne som er interessert blir ikke skremt vekk av at du er snill. Det har de kvinnene du ikke vil ha som er etter deg alt bevist for deg. 

Anonymkode: 9e0d6...dbc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette tror jeg i bunn og grunn er hva det som regel koker ned til. Ikke bruk masse tid på analyse, er de ikke tiltrukket utgjør ikke personlighet noen forskjell. Og motsatt, en kjekk fyr kan være drittsekk og likevel svømme i damer. Fordi han er kjekk, og i mindre grad fordi han er en drittsekk.

Anonymkode: 0a0ec...85c

Jeg er enig. Men endring på småting tidlig i datingen kan gjøre at en dame plutselig ser deg i et annet lys. Hvis jeg hadde håndert første daten annerledes og dratt henne inntil meg i det øyeblikket hun ga meg sjansen, kunne det sett annerledes ut. Ser du ikke den? 

Anonymkode: 53282...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker stabile menn. Jeg vil ikke ha en fyr som ikke klarer å kontrollere egne følelser, men en mann som tenker gjennom den beste måten å håndtere en vanskelig situasjon. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonymous33 skrev:

Jeg liker stabile menn. Jeg vil ikke ha en fyr som ikke klarer å kontrollere egne følelser, men en mann som tenker gjennom den beste måten å håndtere en vanskelig situasjon. 

 

Kom borti 'send inn svar' før jeg var ferdig med å skrive 😏

Når det er sagt, så vil jeg ikke ha en mann som ikke kan stå opp for seg selv, eller ikke har egne meninger. Jeg elsker å diskutere alt mellom himmel og jord, og da fungerer det ikke om mannen bare nikker og sier seg enig i det jeg sier for å 'holde freden'. Jeg liker ikke å krangle, jeg liker ikke menn som blir sinte eller fort frustrert. Men jeg liker gode diskusjoner hvor man kan være åpne om meninger, og også i stand til å skifte mening om ny informasjon blir lagt frem. 

Jeg tror damene du har møtt synes du virker som en fin fyr, men de føler kanskje at det er vanskelig å bli kjent med deg? Mulig du er så vant til å kontrollere deg selv, dine følelser og meninger fordi du var nødt til å gjøre det mye i barndommen. Jeg sliter med akkurat dette, og har øvd meg på å le litt lettere og generelt ikke kontrollere meg selv så hardt. 

Anonymkode: 76f5e...d89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du bare ikke helt klarer sikte deg inn på riktige damer og kanskje overvurderer egen attraktivitet (lik mange andre menn). Det at du søker stabilitet og er en diplomatisk av deg er kvaliteter kvinner vil gi deg pluss i margen for. Problemet er nok helst at du sikter deg inn på damer som bare ikke er interessert i deg i utgangspunktet. Kanskje at du liker dem fordi de er emosjonelt utilgjengelig for deg, akkurat som at du tiltrekker deg damer du er emosjonelt utilgjengelig for. En kvinne som er interessert blir ikke skremt vekk av at du er snill. Det har de kvinnene du ikke vil ha som er etter deg alt bevist for deg. 

Anonymkode: 9e0d6...dbc

Ta denne siste jenten som eksempel - hun initierer, gir meg komplimenter på utseendet og inviterer meg på date. Hun må da ha hatt et snev av interresse? 

Men det har jo lite å si - man finner jo ut om man synes noen er attraktiv gjennom å være med dem.

Jeg vil ha en høykvalitetsdame. Så det er mulig jeg sikter litt på dem som er mer i vater enn meg selv, eller minst like mye.

Anonymkode: 53282...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én ting til. Et lite glimt i øyet kommer man langt med. Øyekontakt (ikke hele tiden) og et lurt smil når det passer seg, er flott. i tillegg har man 'trekant' blikket. Altså, fokuser på ene øyet til daten i ett lite sekund, så ned til leppene, så opp til det andre øyet, så det første øyet, så tilbake til leppene osv. Det er noe veldig lite man kan gjøre som er verken påtrengende eller rart, men som gir daten klar beskjed om at du finner henne seksuelt attraktiv. Om du er veldig snill og ordentlig, så er det lett å bli satt i 'the friend zone' fordi man ikke gir signaler på at det er en seksuell kjemi der i tillegg til hyggelig selskap. 

 

Anonymkode: 76f5e...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta denne siste jenten som eksempel - hun initierer, gir meg komplimenter på utseendet og inviterer meg på date. Hun må da ha hatt et snev av interresse? 

Men det har jo lite å si - man finner jo ut om man synes noen er attraktiv gjennom å være med dem.

Jeg vil ha en høykvalitetsdame. Så det er mulig jeg sikter litt på dem som er mer i vater enn meg selv, eller minst like mye.

Anonymkode: 53282...fd4

Da syns hun antagelig  du så grei ut men ble skuffet over personligheten din. Det virker helt off å klassifisere mennesker som høykvalitet og lavkvalitet. De du avviser er selvsagt ikke lavkvalitet bare fordi de faktisk liker deg f.eks. 

Anonymkode: 9e0d6...dbc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med sånne menn som deg, er at en dag møter du ei jente du liker og som liker hvor mye du "pleaser" henne. Hun tror hun har skutt gullfuglen med en så harmonisk mann

Men så, siden du føler du spiller en rolle, begynner du å føle deg fremmed overfor dama som sier hun elsker deg. Ja, selve hennes kjærlighet må være falsk. For hun ser jo ikke deg...

Så dumper du henne ut av det blå (eller presser fram et brudd) og lurer på om alt dramaet rundt handla om at du var for snill og hun ikke egentlig satte nok pris på det etc. 

Anonymkode: 7d283...724

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...