Gå til innhold

"Nice Guy" ønsker seriøse svar fra begge kjønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe! Det er ingenting som gjør damene på KG mer sinte enn en mann som våger påstå at han er snill 😂 Her aner jeg et uutnyttet trollepotensiale

Anonymkode: 0a0ec...85c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe! Det er ingenting som gjør damene på KG mer sinte enn en mann som våger påstå at han er snill 😂 Her aner jeg et uutnyttet trollepotensiale

Anonymkode: 0a0ec...85c

Lov å være snill, men kombinasjonen av å være "snill" og å se ned på visse damer, kreve en "høykvalitetsdame" ++ er litt... Eh. 

Anonymkode: 1c37a...10f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe! Det er ingenting som gjør damene på KG mer sinte enn en mann som våger påstå at han er snill 😂 Her aner jeg et uutnyttet trollepotensiale

Anonymkode: 0a0ec...85c

Har noen vært sinte i denne tråden?

Anonymkode: e2d8b...2fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Lov å være snill, men kombinasjonen av å være "snill" og å se ned på visse damer, kreve en "høykvalitetsdame" ++ er litt... Eh. 

Anonymkode: 1c37a...10f

Hva er verst av en snill mann, og en "bitter incel"? Ser det snakkes veldig mye om begge deler her på kvinneguiden.

Anonymkode: 0a0ec...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er verst av en snill mann, og en "bitter incel"? Ser det snakkes veldig mye om begge deler her på kvinneguiden.

Anonymkode: 0a0ec...85c

"Snill mann" er ofte bare et annet ord for "bitter incel".

Anonymkode: f727f...3af

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe spesielt. En snill og forsiktig fyr? Har vel ikke et begrep på samme måten. 

https://www.google.com/amp/s/www.urbandictionary.com/define.php%3fterm=Nice%2bGuy&amp=true

 

Anonymkode: 1c37a...10f

Men slik enkelte beskriver nice guys her inne så høres dem ut som om at dem er incels på generelt grunnlag. Det fortjener dem ikke, for nice guys er alt annet enn incels. Incels er noe helt annet, og er bitter, frustrert og forventer altfor mye av omgivelse, herav kvinner. Slik jabx beskriver det. 

Der mener jeg han tar feil. Nice guys blir firendszona pga beskjedenhet forårsaket av lav selvtillit. Uten at dem opptrer eller tenker som incels. 

Om TS er incel er en annen debatt jeg ikke har noen formening om. Jeg bare poengterer at dere snakker ned nice guys og svartmaler dem noe jækla ufortjent. Nice guys er faktisk bra menn. Det er ikke incels. 

Og her har dere resultatet av i beskrive nice guys indirekte som incels:

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Snill mann" er ofte bare et annet ord for "bitter incel".

Anonymkode: f727f...3af

Det er helt bak mål. 

Anonymkode: bd42a...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men slik enkelte beskriver nice guys her inne så høres dem ut som om at dem er incels på generelt grunnlag. Det fortjener dem ikke, for nice guys er alt annet enn incels. Incels er noe helt annet, og er bitter, frustrert og forventer altfor mye av omgivelse, herav kvinner. Slik jabx beskriver det. 

Der mener jeg han tar feil. Nice guys blir firendszona pga beskjedenhet forårsaket av lav selvtillit. Uten at dem opptrer eller tenker som incels. 

Om TS er incel er en annen debatt jeg ikke har noen formening om. Jeg bare poengterer at dere snakker ned nice guys og svartmaler dem noe jækla ufortjent. Nice guys er faktisk bra menn. Det er ikke incels. 

Og her har dere resultatet av i beskrive nice guys indirekte som incels:

Det er helt bak mål. 

Anonymkode: bd42a...1f9

Hele konseptet "friendzone" er jo laget av såkalte "Nice Guys", som forventer at damer skal ha sex med menn de ikke er interessert i kun basert på det faktum at de er snille mot dem. Newsflash; det skulle bare mangle at man er snill. Du får ikke sex i premie fordi du er snill. Hvis en dame ikke har lyst på deg eller er romantisk interessert i deg, så er hun ikke det. Sex eller romantiske følelser er ikke noe en dame skylder en mann fordi han er sååå god og snill, det er så mye annet som må klaffe - som kjemi, personlighet etc. Å være "friendzonet" er liksom en negativ greie som såkalte nice guys griner over å være i - og det er med på å male damer som kalde hurper som ikke har følelser, og bare går etter kjekke drittsekker. Slik er det jo absolutt ikke. Damer skylder deg ikke sex eller forhold bare fordi du er hyggelig. Friendzone konseptet er kvinnefiendtlig.

Anonymkode: f727f...3af

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Du vet hva en Nice guy er, sant? Det er ikke bare en mann som er snill. De aller fleste er snille, men veldig få har et behov for å uttrykke det.

En Nice guy overøser med komplimenter, gjør alt dama vil, er for "på" og behandler henne slik at hun føler seg kvalt. Når hun får nok og dumper han så går han helt bananas og kaller henne stygge navn, mener hun er utakknemlig og mener "alle damer bare går etter bad guys som behandler de dårlig. Faen ass, kvinnfolk! De fortjener faen ikke bedre. Her er jeg som er bare snill og grei hele tiden, jeg gjør alt for henne, også dumper hun meg". Det er en "nice guy".

En helt vanlig snill mann er det jo ingen som har noe problem med?  Det er godt du ikke er en Kjell-Simen, for jeg kan ikke tenke meg at noen damer klarer et forhold med en sånn en. 

Hvordan er du i en enkel setting der dama spør "Hva vil du spise?". Sier du alltid "jeg vet ikke jeg, hva vil du ha?" Jeg kan selvfølgelig bare svare for meg selv, men jeg syns noe så enkelt er veldig avtennende. Jeg trenger en som klarer å ta en avgjørelse. Hvis jeg spør om noe vil jeg ha et svar. Men igjen, det kan ha noe med at jeg er en people pleaser selv og hva/hvor vi skal spise egentlig er helt uvesentlig for meg. 🤷🏼‍♀️

Jeg trenger en mann som tar avgjørelser. De tingene jeg bryr meg om forventer jeg å få som jeg vil, eller i det minste at mine innvendinger og forslag blir hørt. Dette har imidlertid ikke noe med å være snill eller slem/bad guy å gjøre, det er bare hva JEG trenger.

Anonymkode: 4cfde...42f

Denne var sååå bra! Kjære "nice guys": det er forskjell på nice guy og TØFFEL! Gi oss noen å diskutere med! Ha egne meninger! Eksen min var sånn "skygge" som bare fulgte etter meg rundt i huset. Jeg kunne sitte i sofaen for å hente meg noe på kjøkkenet, ja da reiste han seg for å følge etter. Hver gang jeg var på jobb var edt overøsing med meldinger om hvor mye han elsket meg. Jeg ble helt kvalt! Skaff deres egne hobbier, egne venner! Jeg vil dele mitt liv med deg men ikke at mitt liv skal være ditt!

Anonymkode: 202d5...6c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye å svare på..jeg kommer tilbake senere med svar.

Men jeg kommer ikke til å svare på de åpenbare angrepene og dem som tillegger meg egenskaper jeg ikke har. Setter pris på alle dere som er konstruktive.

ts

Anonymkode: 53282...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er typisk en melding jeg får etter noen dater med jenter:

"Du er en utrolig bra fyr, men jeg må være helt ærlig. Jeg tror ikke dette kan utvikle seg til noe mer enn vennskap".

Denne fikk jeg senest for tre dager siden. Og jeg må innrømme at det er lett å bikke over å bli kynisk. Men jeg vil ikke være det. Det har seg nemlig slik, at jenter jeg ikke er en døyt interessert i, ofte ønsker å være med meg. Det er som om de vil at jeg skal behandle dem med lite respekt.

Hele oppveksten, var jeg en gutt som prøvde å roe ned min sinte pappa. Jeg lærte at det var smart å ofre egne meninger for ro og fred. Jeg lærte også at mine egne, tydelige ønsker kunne vente seg latterliggjøring.

Jeg tror derfor at jeg er en people pleaser. Jeg er en nice guy. Jeg er en som heller roer situasjonen fremfor å skape spenning. Jeg søker hele tiden stabilitet. 

Det jeg har innsett nå, er at jeg egentlig har vært stolt av det. Har følt meg spesiell, fordi jeg vet hvordan jeg kan håndtere idioter. Jeg er dykktig på å være rundt vanskelige personer og komme på deres godside. Men det har sin pris; jeg er svak i manges øyne.

Så jeg tror jenter ser meg som svak. Jeg er "utrolig bra", jeg har god jobb, solid utdannelse, er godt trent, har gode venner, eget hus, generelt flink. Men jeg er weak, ikke sant. 

Det verste er, igjen, at når jeg føler jeg "ser ned" på en jente, så liker hun meg. Men kanskje dette er normalen? Er det slik? Ser dere menn med kjæreste litt ned på damen? Jeg tror ikke det.

Jeg tror jeg er miljøskadet av å ha vært offer for en brutal far i oppveksten.

Anonymkode: 53282...fd4

Du er, ts, som oss alle et helt gjennomsnittlig menneske. Det betyr at du primært bryr deg om deg selv. Med mindre jentene du dater er komplette idioter så vet de dette. Ved å lyve på deg å være en "nice guy" så avslører du alt i innledende fase at du enten er en idiot som oppriktig tror på løynen om at du er en hyggelig kar, eller at du er en løyner. 

Selvsagt er ikke flertallet av jenter interessert i akkurat deg. De ser etter andre ting, akkurat sånn du ikke får lyst å ha deg med flertallet av tilfeldige kvinner du møter. Man har kriterier, man har preferanser, man har krav. Å tro at du oppfyller desse for "damer flest" er helt latterlig. Folk flest blir bare likt av et lite mindretall folk. Det er ok. Det må du bare lære deg at er normalt.

At damer sier at du er en "flott fyr" er ren høflighet. Det er som når fremmede sier "håper du har det bra" Du vet jo at de gir blanke i om du har det bra eller ei. Å bli avvist med å være en "flott fyr" kan bety at du er dønn kjedelig, skummel, ekkel, hyggelig, dum, usexy eller bare at hun har funnet en annen fyr og ikke gidder snakke med deg mer.

Kort sagt: dating handler om to mennesker som er på jakt etter maks behovsdekning. Du er opptatt av dine, hun sine. For å selge deg selv inn må du, som når du søker jobb, bevise at du evner dekke hennes behov (for hun driter i dine behov). Veldig enkelt.

Anonymkode: 47141...9d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Hele konseptet "friendzone" er jo laget av såkalte "Nice Guys", som forventer at damer skal ha sex med menn de ikke er interessert i kun basert på det faktum at de er snille mot dem. Newsflash; det skulle bare mangle at man er snill. Du får ikke sex i premie fordi du er snill. Hvis en dame ikke har lyst på deg eller er romantisk interessert i deg, så er hun ikke det. Sex eller romantiske følelser er ikke noe en dame skylder en mann fordi han er sååå god og snill, det er så mye annet som må klaffe - som kjemi, personlighet etc. Å være "friendzonet" er liksom en negativ greie som såkalte nice guys griner over å være i - og det er med på å male damer som kalde hurper som ikke har følelser, og bare går etter kjekke drittsekker. Slik er det jo absolutt ikke. Damer skylder deg ikke sex eller forhold bare fordi du er hyggelig. Friendzone konseptet er kvinnefiendtlig.

Anonymkode: f727f...3af

Men det er jo kvinner her inne som klager på at menn friendzoner dem også.. Det har ikke noe med kjønn å gjøre.

Jeg tror kanskje man må ha levd et liv som normal gutt i oppveksten for å forstå hvorfor dette med friendzone, og at dette med å være "snill" har vært et så stort tema for menn. Det dere ikke forstår, er at flere av oss vokste opp i en tid hvor kvinner sa at personlighet var det viktigste, og at de ønsket seg snille menn. Det flere av oss observerte med egne øyne var at guttene/mennene som var egosentriske likevel var veldig populære selv om de ikke var snille. Når man ser dette forstår man fint lite av hva som skjer siden damene går rundt og sier at det er viktig å være snill. Som ung gutt ble ikke jeg frustrert fordi det ikke ble sex, men ble heller irritert fordi jeg følte meg løyet til. I dag er mitt inntrykk at kvinner i større grad tør å si at utseende kan være en viktig faktor, og selv om programmer som Paradise Hotel og Ex on the beach ikke nødvendigvis har deltakere som representerer normale gjennomsnittsmenn og damer, så ser de unge tendenser der som de også ser på byn og fester. Man ser at når damene blir spurt om utseende for eksempel er de like gjerne ærlige fordi de vet at det bare vil bli oppfattet som politisk korrekthet om de sier noe annet. 

Det er ikke liksom ikke så vanskelig å forstå at menn fra tidligere generasjoner ble sure når de ble fortalt en løgn om at det å være snill var den gyldne nøkkel til suksess, og når de så strevde etter å være gode menn, så opplevde de å bli feid til siden til fordel for menn som ga faen. Du skal heller få at det er menn som er bittre fordi de ikke helt klarer å akseptere virkeligheten som den er, og at attraktive menn kommer unna med dårlig oppførsel. De kan også være bitre på damer fordi damene faller for den type mann. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er typisk en melding jeg får etter noen dater med jenter:

"Du er en utrolig bra fyr, men jeg må være helt ærlig. Jeg tror ikke dette kan utvikle seg til noe mer enn vennskap".

Denne fikk jeg senest for tre dager siden. Og jeg må innrømme at det er lett å bikke over å bli kynisk. Men jeg vil ikke være det. Det har seg nemlig slik, at jenter jeg ikke er en døyt interessert i, ofte ønsker å være med meg. Det er som om de vil at jeg skal behandle dem med lite respekt.

Hele oppveksten, var jeg en gutt som prøvde å roe ned min sinte pappa. Jeg lærte at det var smart å ofre egne meninger for ro og fred. Jeg lærte også at mine egne, tydelige ønsker kunne vente seg latterliggjøring.

Jeg tror derfor at jeg er en people pleaser. Jeg er en nice guy. Jeg er en som heller roer situasjonen fremfor å skape spenning. Jeg søker hele tiden stabilitet. 

Det jeg har innsett nå, er at jeg egentlig har vært stolt av det. Har følt meg spesiell, fordi jeg vet hvordan jeg kan håndtere idioter. Jeg er dykktig på å være rundt vanskelige personer og komme på deres godside. Men det har sin pris; jeg er svak i manges øyne.

Så jeg tror jenter ser meg som svak. Jeg er "utrolig bra", jeg har god jobb, solid utdannelse, er godt trent, har gode venner, eget hus, generelt flink. Men jeg er weak, ikke sant. 

Det verste er, igjen, at når jeg føler jeg "ser ned" på en jente, så liker hun meg. Men kanskje dette er normalen? Er det slik? Ser dere menn med kjæreste litt ned på damen? Jeg tror ikke det.

Jeg tror jeg er miljøskadet av å ha vært offer for en brutal far i oppveksten.

Anonymkode: 53282...fd4

Du har rett. Må være ganske kynisk. Det er nettop det som tiltrekker damene. "Nice guys finish last".

Anonymkode: eabb4...822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Minesveiper skrev:

Men det er jo kvinner her inne som klager på at menn friendzoner dem også.. Det har ikke noe med kjønn å gjøre.

Jeg tror kanskje man må ha levd et liv som normal gutt i oppveksten for å forstå hvorfor dette med friendzone, og at dette med å være "snill" har vært et så stort tema for menn. Det dere ikke forstår, er at flere av oss vokste opp i en tid hvor kvinner sa at personlighet var det viktigste, og at de ønsket seg snille menn. Det flere av oss observerte med egne øyne var at guttene/mennene som var egosentriske likevel var veldig populære selv om de ikke var snille. Når man ser dette forstår man fint lite av hva som skjer siden damene går rundt og sier at det er viktig å være snill. Som ung gutt ble ikke jeg frustrert fordi det ikke ble sex, men ble heller irritert fordi jeg følte meg løyet til. I dag er mitt inntrykk at kvinner i større grad tør å si at utseende kan være en viktig faktor, og selv om programmer som Paradise Hotel og Ex on the beach ikke nødvendigvis har deltakere som representerer normale gjennomsnittsmenn og damer, så ser de unge tendenser der som de også ser på byn og fester. Man ser at når damene blir spurt om utseende for eksempel er de like gjerne ærlige fordi de vet at det bare vil bli oppfattet som politisk korrekthet om de sier noe annet. 

Det er ikke liksom ikke så vanskelig å forstå at menn fra tidligere generasjoner ble sure når de ble fortalt en løgn om at det å være snill var den gyldne nøkkel til suksess, og når de så strevde etter å være gode menn, så opplevde de å bli feid til siden til fordel for menn som ga faen. Du skal heller få at det er menn som er bittre fordi de ikke helt klarer å akseptere virkeligheten som den er, og at attraktive menn kommer unna med dårlig oppførsel. De kan også være bitre på damer fordi damene faller for den type mann. 

Det er jo ikke løgn at det er viktig å være snill? Men å bare være snill og grei er ikke alltid nok. Ja, det finnes jenter som går etter drittsekk menn, men det finnes maaaange flere jenter som himler med øynene over disse jentene, som liker snille og gode menn. Selvfølgelig er det viktig at man er tiltrukket av noen man vil ha som en potensiell kjæreste, man kan ikke bli kjent med en jente og så tro at fordi du er hyggelig og grei mot henne og hun er hyggelig og grei mot deg - så betyr det at hun vil være i et forhold med det. Du blir ikke løyet til bare fordi jenter sier de liker snille menn, og du ser på deg selv som snill, men så vil ikke de være i forhold med deg. Det betyr ikke automatisk at de da går etter en drittsekk, de kan gå for en annen snill mann som de har bedre kjemi med. Å være forelsket i noen som ikke er forelsket i deg tilbake er ikke å bli friendzonet, det er å bli avvist. Å bli avvist er normalt. "Den jeg er forelsket i vil ikke ha meg tilbake" = mitt problem.  "Den jeg er forelsket i friendzonet meg" = hun er slem og en løgner., selv om de to er akkurat det samme. 

Det er klart det er viktig å være snill og hyggelig, men det er ikke alltid at det er nok å bare være snill og grei. Det er skikkelig urettferdig å si at de fleste damer "later" som at å være snill er viktig men at de egentlig bare bryr seg om utseendet. Det er nettopp derfor denne friendzone greia er så kvinnefiendtlig, fordi det maler kvinner i et bilde av å være kalde og følelsesløse som bare løper etter drittsekker, når dette ikke er tilfellet i det hele tatt. Det er bare noe "nice guys" sier til seg selv for å unngå å innse at det er kanskje dem det er noe galt med. 

Anonymkode: f727f...3af

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil først svare på denne. Takk for verdifullt innspill. Jeg er obs på alle de tre siste poengene dine.

Ta den siste jenten jeg datet som eksempel. Vet du hva? Hun sendte meg en melding for å spørre hvordan kalenderen min så ut. Hun ville sette opp en date. Jeg kunne ikke i den nærmeste fremtiden, men i min iver etter å se henne igjen, overrumplet jeg henne litt med meldinger. Jeg tok plutselig over rollen hennes som initiativtaker, og prøvde å eskalere det lenger

Dagen etter skriver hun at det ikke føles rett likevel. Jeg var en fin fyr, bla bla, ha det godt.

Jeg klarte altså å være så needy på meldinger at et forslag om date på melding fra henne endte i "ha det" neste dag. Hun ville gi meg en sjanse, hun ville gi det mer tid for å finne den gnisten. Men siden hun ikke hadde funnet den enda, og jeg effektivt satte attraksjonsnivået til under null ved å mase på meldinger. Altså hvor dum og needy går det an å bli

Anonymkode: 53282...fd4

Men TS, dette har ingenting med å være "nice guy". Det er ingenting galt i å ta insj. Men man kan skremme bort noen som allerede er litt usikre, hvis man plutselig virker desperat.

Nå vet ikke jeg hvordan det ble med meldinger, kan du avsløre hvor mange meldinger du sendte og tonen i de? Jeg ser for meg at du virket litt voldsom? At du besvarte et enkelt spørsmål med veldig mye mas og styr? 

Dette har ingenting med personlighetstyper eller hva jenter ser etter. Dette har mer med ærlighet å gjøre, de fleste avslutter en relasjon hvis den andre virker veldig mye mer interessert enn deg, for å ikke lure noen. Man avslutter også en relasjon hvis den andre skremmer deg ved å lage mye styr rundt noe. Hva som egentlig er grunnen kan vi lettere svare på hvis du tør å lime inn meldingene dine her :) dog er kvinner ulike, alle ville ikke løpt sikkert, men likevel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe! Det er ingenting som gjør damene på KG mer sinte enn en mann som våger påstå at han er snill 😂 Her aner jeg et uutnyttet trollepotensiale

Anonymkode: 0a0ec...85c

Damene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men slik enkelte beskriver nice guys her inne så høres dem ut som om at dem er incels på generelt grunnlag. Det fortjener dem ikke, for nice guys er alt annet enn incels. Incels er noe helt annet, og er bitter, frustrert og forventer altfor mye av omgivelse, herav kvinner. Slik jabx beskriver det. 

Der mener jeg han tar feil. Nice guys blir firendszona pga beskjedenhet forårsaket av lav selvtillit. Uten at dem opptrer eller tenker som incels. 

Om TS er incel er en annen debatt jeg ikke har noen formening om. Jeg bare poengterer at dere snakker ned nice guys og svartmaler dem noe jækla ufortjent. Nice guys er faktisk bra menn. Det er ikke incels. 

Og her har dere resultatet av i beskrive nice guys indirekte som incels:

Anonymkode: bd42a...1f9

Ja, Nice Guys og Incels har mye til felles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett. Må være ganske kynisk. Det er nettop det som tiltrekker damene. "Nice guys finish last".

Anonymkode: eabb4...822

Nja, trenger ikke å være så kynisk. Er bare å være trygg på seg selv, ha ryggrad og tørre å mene noe og stå opp for seg selv og meningene sine. Også stille krav til andre og ikke bare legge seg på rygg og logre.

Endret av jabx
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jabx skrev:

Nja, trenger ikke å være så kynisk. Er bare å være trygg på seg selv, ha ryggrad og tørre å mene noe og stå opp for seg selv og meningene sine. Også stille krav til andre og ikke bare legge seg på rygg og logre.

Enig i dette. Man bør være sterk, kunne stå på sitt, og ha tryggheten til å vise samsvar mellom ord og handling. Problemet med ubesluttsomme menn som alltid er enige er at de ofte blir utnyttet av andre, og at det blir umulig å forholde seg til dem. Ingenting de sier får noen reell betydning.

Dette betyr på ingen måte at man må være ond eller kynisk. 

Endret av Lord Friendzone
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten er at kjekke gutter får damer etter seg uten å jobbe for det.

Du er sannsynligvis midt på treet utseendemessig, og personligheten din drar deg helt ned i støvlene.

Jeg har egentlig ingen andre råd til deg enn å finne ei jente som er som deg, ei som f eks er opptatt av strikking eller hester, og som ikke jakter etter bad boys..

Anonymkode: fcc4d...f3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...