Gå til innhold

3 måneder igjen til desember!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, kulde, mørke og et stort pengesluk  Det er det desember er for meg.  Kunne glatt hoppet over for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Apocalypte skrev:

Nei, kulde, mørke og et stort pengesluk  Det er det desember er for meg.  Kunne glatt hoppet over for min del.

Ullsokker, pledd, stearinlys og kakao. Mindre gaver er best.

Tror det kan bli en bra jul.

Anonymkode: 53634...980

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg som en unge! Endelig blir det kalt og mørkt, snar tid å finne frem stemningslys 🙌🏻🙌🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo humre litt også. Det er jo bare virkelighet dette. Det ER tre mnd igjen til desember. Uansett hva vi måtte synes om pengeslukmåneden (det er jo faktisk helt frivillig om en vil bli med på karusellen der , eller ei) så håper jeg at vi alle får en frisk høst og styrer unna alle smittsomme virus og....at vi generelt får en bra høst.
Akkurat nå fikk jeg en god følelse når jeg tenker på at jeg er i live, jeg er frisk, jeg har det jeg trenger for å ha det bra og...høsten ligger foran meg. Den skal jeg bruke så godt jeg kan. Håper at dere også får det stadig litt bedre i de mnd. som ligger foran oss før mørket er over oss. Husk å finne frem alle refleksene deres og fest dem i klær og vesker allerede nå, så er de klare til å brukes når de trengs. #fornuftig  :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Bekmørkt nesten døgnet rundt, kaldt og fælt 🥶. Stress med å kjøpe julegaver og ordne til jul, og samboeren klager på at jeg ikke bare lar rot flyte. Herregud, nå gruer jeg meg allerede 😱. Men når jeg våkner til ferdigpynta stue og juletre på julaften er jeg fornøyd 🎄. Skjønt, i fjor hadde jeg ikke tid å sove for jeg måtte pynte til en eldre slektning i nabokommunen først.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men først til fine høstdager, med kald og klar luft, og fantastiske farger. Så når vi kan begynne å fyre, lammesesongen med mye god mat, og innekos. Så når snøen kommer, og man kan gå på ski igjen. Deretter desember med julestemning, god mat, og kos. 

Så eneste problemet er januar-februar, uten muligheten til å ta 1-2 uker i varmen, så håper ting snur før den tid. Om ikke får jeg bare booke spa-hotell her i Norge et sted, og heller glede meg til fine vårdager.  

Anonymkode: d3d5d...420

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til Jul, og jeg handler julegaver året rundt siden jeg er ufør og har ikke råd å handle alt i nov og des. Handler mye på salg og gode tilbud. Liker når det blir mørkere og det begynner å regne og vinden blåser. Sitte inne med starinlys og kose seg. Men frykter økt smitte i julehandelen før jul, da alle skal ut å handle til jul. Men syns det er godt vi har årstider her og trives med det.

Anonymkode: 61636...3f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er desember den beste måneden helt siden jeg var liten. Stemningen, snøen og kosen. Gleder meg som et barn til å høre julemusikk og se filmer. Jeg gleder meg til jeg og samboer får barn så jeg kan videreføre tradusjoner/lage egne...

Anonymkode: eb90f...010

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre nye måneder, så er det april igjen! 
Vårmenneske her.

Men ikke misforstå, liker jula. Får heldigvis en liten bonuslønn i september som skal øremerkes julegaver. Pluss at den vanskeligste gaven (mannen) er jeg ferdig med!

Det blir nok jul i år også, og vips kommer våren 🌱💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg som en unge. Desember er den beste måneden i året. Elsker når naboer og barn stikker innom hos oss for å se på julehuset vårt. Vi serverer julekaker og kaffe. Saft til de små og så har vi alltid høytlesning av en julehistorie :nisse::nissekonekyss::nissevink:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julen er den beste tiden av året. Julebrus, kakemenn, pepperkaker, julemusikk, innekos med stearinlys og varme pledd. Og ikke minst julepyntete kjøpesentre og handling av julegaver. Jeg elsker det! 🎅🎄🤶

Endret av Kittykat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gruer meg mer enn før. Første jul uten faren min...

Anonymkode: b41cb...617

Føler med deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil tippe at jeg er dritt lei Jula i November.

 

Jeg vurderer og droppe å feire jul i år. Og nei jeg har ingenting i mot jula. 

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...