Gå til innhold

Går ikke inn på magen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gått ned 10 kg siden mai. Merker det godt på lårene, alle buksene mine er for store i lårene og beina. Men på magen er dem like stramme. Vet det ikke går ann å punktslanke, men noen som har noen tips..? 

Anonymkode: 036d7...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger sikkert (slik som meg) å styrke kjernemuskulaturen. Skulle gjerne gått inn/strammet mere opp rundt midjen selv jeg. Brukte å ha en pitteliten midje før jeg ble tykkere og nå er den mindre men langt fra hva den var. Jeg skal forsøke (forsiktig) med trening jeg brukte å gjøre før (i lav dose). Det jeg tenker er pilates, yoga, ball og etterhvert YouTube videoer for smalere midje. Begynte så smått i dag og skal prøve meg forsiktig fram. Hvor gammel er du? Og har du fått barn?

Anonymkode: 866b0...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger sikkert (slik som meg) å styrke kjernemuskulaturen. Skulle gjerne gått inn/strammet mere opp rundt midjen selv jeg. Brukte å ha en pitteliten midje før jeg ble tykkere og nå er den mindre men langt fra hva den var. Jeg skal forsøke (forsiktig) med trening jeg brukte å gjøre før (i lav dose). Det jeg tenker er pilates, yoga, ball og etterhvert YouTube videoer for smalere midje. Begynte så smått i dag og skal prøve meg forsiktig fram. Hvor gammel er du? Og har du fått barn?

Anonymkode: 866b0...9fb

Jeg er 33 år og har 2 barn. Etter første barnet gikk jeg ganske kjapt inn på magen igjen. Etter jeg fikk nr 2 magen kom, la meg 30kg under graviditeten, og dem satt som støpt frem til mai i år. Sikkert ikke dumt å styrke kjernemuskulaturen. Håper jo at magen følger etter 😊 Leste en plass at 1 kg er 1cm mindre på magen. Der stemmer ikke her. Her har jeg mistet alle cm på beina 😂

Anonymkode: 036d7...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke her heller, dessverre. Glemte at mange anbefaler rockering. Vi får bare være tålmodige og gjøre det vi kan. 

Anonymkode: 866b0...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...