*Heidi* Skrevet 20. juli 2005 #1 Del Skrevet 20. juli 2005 Sønnen min har fått kolikk og vi er blitt anbefalt å gå til kiroraktoren.. men er litt skeptisk.. Noen som har noen erfaring,eller mening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 20. juli 2005 #2 Del Skrevet 20. juli 2005 Min søster var med datteren sin, og hun ble helt bra. Det virker på noen, men ikke alle. Virker det ikke etter 2-3 ganger, vil det ikke fungere. En kiropraktor vet hva de driver med, og jeg ville ikke vært urolig på om h*n vil skade barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #3 Del Skrevet 20. juli 2005 Har flere venner som har tatt med babyene til kiropraktor og vært kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 20. juli 2005 Ok, det er godt å høre.. skal ditt i dag, blir spennende å se om det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HanneB ikke innlogget Skrevet 20. juli 2005 #5 Del Skrevet 20. juli 2005 En i barselgruppa har vært hos fotsoneterapeut med sin lille gutt pga. kolikk - de merket bedring etter 2 behandlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. juli 2005 #6 Del Skrevet 20. juli 2005 Venner av oss har også hatt barna sine til kiropraktor og er strålende fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_viwi_* Skrevet 23. juli 2005 #7 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg var til kiropraktor da mi eldste hadde kolikk- Hjalp etter 3 behandlinger. Fikk dessuten vite av K at dersom det ikke funket etter 3 ganger var det ingen vits å forsette- det var bare bortkasta penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå