Peanut Skrevet 1. september 2020 #21 Del Skrevet 1. september 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Du kommer nok i 3 timer med ekte vare😂 Anonymkode: 00b6c...8b7 Nå igjen? Fælt så du bryr deg. Er det det man kaller en «stalker»? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #22 Del Skrevet 1. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: En pikk kan aldri måle seg med en kuk. En penis kan heller ikke måle seg med en pikk. En tiss igjen kan heller ikke måle seg med en penis. En kuk blir aldri så liten som en tiss, selv om det er aldri så kaldt. Sånn går nå dagene.. Elsker bifflepper. Anonymkode: 0fc52...2ed Hva er bifflepper? Anonymkode: d3da7...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #23 Del Skrevet 1. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja takk begge deler! Foretrekker selvfølgelig ekte, men er ikke det tilgjengelig er leketøy fantastisk. Ja også som variasjon oss to mellom. Virker som dette er prinsippsak for mange. Er det noen skammelig å bruke leketøy også? Viser det noen dårlige verdier og holdninger? Er det igjen det at vi kvinner liksom ikke skal være så seksuelle og TRENGE orgasmer? Anonymkode: 5c943...c4c Jeg har aldri «trengt» en orgasme. Anonymkode: d3da7...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #24 Del Skrevet 1. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer helt an på dildoen og pikken. Liker normal størrelse +. Små pikker er det kjedeligste for da må man late som om man liker det også. Små dildoer kan man bare kaste. Anonymkode: f9cec...653 Sett på en cock sleeve på pikken hannes hvis han har liten så blir den så stor du ønsker. At ikke flere par bruker det er rart syns jeg. Selv de med stor kan bruke sleeve for å få tykkere penis å treffe g pungtet bedre. Anonymkode: ffee1...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. september 2020 #25 Del Skrevet 1. september 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Kun ekte varer er bra nok for meg, her kommer aldri en dildo i hus. Anonymkode: cf535...ac1 Samme her, dildo er kun til lek om mannen tenner på det og vil at jeg skal bruke den. For min del er den ekte kuken så myyye myye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #26 Del Skrevet 1. september 2020 "Ekte kjøtt", så klart! Anonymkode: 904a5...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #27 Del Skrevet 1. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sett på en cock sleeve på pikken hannes hvis han har liten så blir den så stor du ønsker. At ikke flere par bruker det er rart syns jeg. Selv de med stor kan bruke sleeve for å få tykkere penis å treffe g pungtet bedre. Anonymkode: ffee1...ad5 Men oppnår mannen noe nytelse med det da? Når man er mer følsom uten kondom, vil jeg tror det er enda mindre følsomt med en slik stor cock sleeve rundt kuken. Anonymkode: 904a5...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #28 Del Skrevet 1. september 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men oppnår mannen noe nytelse med det da? Når man er mer følsom uten kondom, vil jeg tror det er enda mindre følsomt med en slik stor cock sleeve rundt kuken. Anonymkode: 904a5...b3d Vi har lekt en del med sleeve. Kommer hver gang, bare blir mere utholden sånn at vi kan kose oss lengre. Er bare deilig i grunn og så legger man mye mere trykk mot g-pungtet som får dama til å komme hver gang vi bruker det. Jeg har ikke liten men blir enda mere intenst med så tykk for henne. Anonymkode: ffee1...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #29 Del Skrevet 1. september 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men oppnår mannen noe nytelse med det da? Når man er mer følsom uten kondom, vil jeg tror det er enda mindre følsomt med en slik stor cock sleeve rundt kuken. Anonymkode: 904a5...b3d Glemte å si at kondom føles for stramt, så kjenner mere med sleeve siden det er mykt materiale og behageligere å ha på. I tillegg melkes penis på en deilig måte med den på. Har bare gode opplevelser med å bruke det og spenningen det gir. Anonymkode: ffee1...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HegeMarie Skrevet 1. september 2020 #30 Del Skrevet 1. september 2020 Naturlige råvarer er alltid best 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbw Skrevet 2. september 2020 #31 Del Skrevet 2. september 2020 Ikke noe er som ekte saker, varm og pulserende mmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #32 Del Skrevet 2. september 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Sett på en cock sleeve på pikken hannes hvis han har liten så blir den så stor du ønsker. At ikke flere par bruker det er rart syns jeg. Selv de med stor kan bruke sleeve for å få tykkere penis å treffe g pungtet bedre. Anonymkode: ffee1...ad5 Føler jo vagina er for stor da? Og er det like bra med plastikkdings utpå penis? Anonymkode: 9145b...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #33 Del Skrevet 2. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler jo vagina er for stor da? Og er det like bra med plastikkdings utpå penis? Anonymkode: 9145b...622 Føler du det? Hvis dama vil fylles opp ekstra er det bare deilig. Fordelene er jo at g pungtet får mere stimuli og press mot seg, og med tanke på at mange menn kan komme for fort vil deg å bruke penis hylse forsinke orgasmen. Anonymkode: ffee1...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #34 Del Skrevet 2. september 2020 På 1.9.2020 den 8.48, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri «trengt» en orgasme. Anonymkode: d3da7...e2f Deg om det. Jeg trenger det jevnlig. 2-3 ganger i uken, om mannen er tilgjengelig eller ikke. Anonymkode: 5c943...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå