Jump to content
AnonymBruker

Du lovet å elske meg

Recommended Posts

AnonymBruker

"Resten av livet" sa du og lo ved siden av meg i senga før du kilte smilet i meg. "Klart jeg har følelser for deg" sa du da vi sto på gatehjørnet etter byen. "Mamma snakker bare om deg" sa du og latet som du var irritert, men jeg ante hvor stolt du var. "Alle vennene mine elsker deg" sa du enda stoltere. Du løftet meg opp og bar meg rundt. Jeg satt på toppen av deg i sofaen din og du sa du aldri hadde følt det sånn for noen før, ingen kjente deg som det jeg gjør. Ingen har fått deg til å åpne deg sånn før. Når du var full sendte du meg meldinger, og når jeg var full satt du våken og ventet på at jeg skulle komme meg trygt hjem. Du holdt rundt meg som ingen andre. "Da blir jeg verdens lykkeligste" svarte du da jeg tullet med at vi skulle gifte oss en dag. Ingen av oss hadde hatt sånn sex før, og vi gikk aldri lei av hverandre. Vi sto på gata og fremmede kom bort og sa vi kledde hverandre. Jeg var så stolt av at du var min. 

Fem år sammen. Jeg var alltid redd for å miste deg, rett du skulle bli påkjørt, at noe skulle skje deg. Fem fantastiske år. 

Så sa magefølelsen min at noe var galt, men du sendte meg hjerter som vanlig. Du hadde det vanskelig på jobben sa du, så jeg spurte ikke, jeg maste ikke. Spurte bare om du gledet deg til vi skulle møtes igjen, og du sa ja. 

Tre dager etterpå tok alt slutt. Iskaldt sa du at følelsene hadde forsvunnet, og at det hadde vært deilig.

Min verden raste sammen.

Du sa du også var lei deg, men jeg tror ikke på deg. For en uke senere møtte du en ny jente, og jeg ser du besøker henne, ser du snakker med henne, og jeg antar det verste. 

Fem år, og så ikke et ord. Hvordan kunne jeg bare forsvinne for deg? Du sa jeg var din livs kjærlighet

Anonymkode: d78d7...f12

Fortsetter under...

Uatskillelig

❤️

Uatskillelig

Bare å skrive her om det hjelper deg å sette ord på ting. ❤️

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du sa jeg var din livs kjærlighet

Noen forhold kan vare livet til tross for avstand og tid. Et stykke av oss forblir i den andre personen.

Du gjørde ikke noe galt

Anonymkode: f7159...497

AnonymBruker

Anonymkode: a43cc...c6a

AnonymBruker

Det har gått en stund siden jeg skrev første innlegg. Jeg føler meg like forferdelig. I forrige uke virket det som han savnet meg, tenkte på meg veldig, hintet til meg på sosiale medier og alt jeg håpet på var at han skulle strekke ut en hånd. Jeg så han snakket mindre med henne på sosiale medier og virket lei seg. Jeg fikk håp, følte meg bedre. Så at han fulgte med hva jeg gjorde. 

Det varte en uke, så la hun ut et deilig bilde av seg selv på instagram og etter det har de snakket 24/7 igjen. Jeg er tilbake i hullet av sjalusi og angst. Klarer ikke spise, sover ikke, har bare en forferdelig følelse i hele kroppen. Klarer ikke IKKE følge med på de, fordi jeg er så redd for at det plutselig skal komme opp et forhold på Facebook og at jeg ikke er forberedt. 

Jeg fatter ikke hvordan han kunne gjøre dette mot meg. Jeg føler på en forferdelig fortvilelse og avmakt, blandet med sinne og sjalusi og frykt. Klarer ikke gå videre, hver dag føles så vanskelig og jeg har så mange ubesvarte spørsmål bare han kan svare på. 

Anonymkode: d78d7...f12

Annonse

_popcorn_

Ryddet for brukerangrep og svar til det. 

_popcorn_, mod

AnonymBruker

Har vært der selv og det er grusomt, jævlig og umenneskelig vondt. Sjalusi er djevelen selv i forkledning, og kan gjøre at man holder på å miste vettet. 

🧡

Anonymkode: 9fabe...b79

AnonymBruker

Føler så med deg ! Mange gode tanker. Brutalt å bli avvist av noen en har delt så mye med. En en kanskje ennå elsker og som har elsket og lovet og delt. Det er brutalt en ikke kan snu andres vilje i slikt. Så sårt, så vondt. Mye medfølelse herfra.

Anonymkode: fa931...03b

AnonymBruker

Føler med deg❤️ 

Anonymkode: c7aad...cee

Jr.Garcon

Huff, så gruuusomt TS 😕