Gå til innhold

Piercing i Aust-Agder/Kristiansand?


Dyer

Anbefalte innlegg

Norske min er ikke den beste, men jeg prøver! Hvis dere forstår ikke, si noe så jeg kan lære, takk!

Hvor er et god sted å få hull i ører i Aust-Agder eller Kristiansand? Med nåler, selvfølgelig, ikke piercingpistol! Det er en bonus hvis de forstår engelsk, men ikke nødvendig. Jeg har ikke hatt et nytt hull i ører mine siden jeg var et barn, så hvis dere har tips det er også flott! Det var lenge siden og mye har endret seg med helbredene produkter og rengjøring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristiansand var lå tidligere i Vest-Agder, men nå i Agder.

Anonymkode: 395af...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristiansand lå i Vest Agder ikke Aust Agder.

 

Anonymkode: e4f97...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå i alle fall ikke til piercingbutikken i Arendal (fikk infeksjon). Jeg måtte til Oslo for å få gjort det riktig. Finnes ikke noe bra på Sørlandet. Pinoint i Oslo er bra.

Anonymkode: 28b2f...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå i alle fall ikke til piercingbutikken i Arendal (fikk infeksjon). Jeg måtte til Oslo for å få gjort det riktig. Finnes ikke noe bra på Sørlandet. Pinoint i Oslo er bra.

Anonymkode: 28b2f...8fc

Det heter Pinpoint. De er flinke, har tatt 3 stk. der. 

Anonymkode: 395af...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok min for 1 måned siden på Loose Canon Tattoo, engelsk piercingartist. Eneste minuset var at du måtte betale kontakt. Piercingen sitter bra, ingen infeksjon. Men de sa jeg skulle rense med pyrisept, det har jeg ikke gjort. Tatt salt water soaks x 2 hver dag.

Anonymkode: 49a64...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hjelpen! Pinpoint ser så bra ut. Jeg haddet håpet å finne noe nærmere slik at jeg kunne komme tilbake hvis jeg hadde problemer eller spørsmål, men det er også viktig at jeg drar et trygt og dyktig sted. 

Også kjæresten min og jeg kan ikke få barn sammen, så takk for den kommentaren 🤨. Jeg gjør dette for meg, ikke noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...