Gå til innhold

Lyst å flytte fra han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å flytte fra samboeren. Han er humørsyk og sier stygge ting. Selvtilliten min er på bunn pga han. Vil ta med meg barna å flytte. Men økonomisk klarer jeg det ikke. Jeg har mye forbruksgjeld. Sitter ikke igjen med mye når lønn kommer og lån er betalt. Vi leier leilighet, så kan ikke selge å få penger der. Noen råd? Må bort før ungene tar skade av humøret til faren.  Han er snill og gjør mye hjemme, men hver dag hører jeg hva han har gjort hjemme. Han er uføre  og jeg jobber. Snakker ikke om at jeg jobber og gjør mitt også. 

Jeg sier aldri min mening. Har prøvd men da får jeg høre at det jeg sier er dumt. Og at det dummeste valget han har tatt er å bli sammens meg. 

Anonymkode: 0afb5...002

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil jo kunne få endel støtte fra NAV hvis du flytter. Det blir kanskje stramt men er det ikke bedre enn å sakte visne bort der?

Anonymkode: dde63...096

Skrevet

Du må for det første skaffe deg mer ryggrad, si stygge ting tilbake og stikk fra han. Det er du som har jobb ikke han. Si at han er taper som er utfør og du er ingenting uten meg bla bla. Jeg personlig hadde såret han tilbake bare for at han skal føle det samme 

Anonymkode: aa38e...a60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...