AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Som mann? Altså saken er den at jeg har brukt hår som har grånet på sidene og litt i luggen. Dette gjør meg ingenting ettersom at jeg synes det ser bra ut, men vippene mine er seriøst helt fargeløse nå. Jeg har tidligere hatt mørkebrune vipper og tenkt lite over det (hvem mann går vel rundt å tenker på øyevippene sine am I right?), men nå har øynene mine gått fra å være det peneste i ansiktet til det som plager meg mest. Spørsmålet er enkelt nok. Tror dere som kvinner at jeg ville fremstå normal med fargede vipper? Jeg gidder ikke å farge hvis det ser ut som om jeg går med mascara liksom (uff høres ille ut!). Finnes det brunfarge tilgjengelig også? Husker jeg spurte om dette hos frisøren en gang, men lot som om jeg kødda... virker jo tross alt temmelig forfengelig. Inputs? Anonymkode: d7834...da7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 * har brunt hår skulle det stå! Ahh, som jeg hater autokorrekt! Anonymkode: d7834...da7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Det kommer ikke til å se ut som du har på mascara. Det finnes brunfarge ja. Dra på H&M 👌🏼 Det er fort gjort å gjøre det også. Synes ikke mannfolk skal føle skam over sånt. Anonymkode: e2d29...547 15
Tough cookie Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Eller farg øyenvippene dine i hudpleiesalong eller hos en frisør som gjør dette 8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 Selvfølgelig kan du farge vippene😊 Det kommer ikke til å se ut som du har på mascara! Velg gjerne en naturbrun farge. Slikt får man kjøpt både på cubus/H&M evt på nett. Anonymkode: ab5c9...58c 5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 Så da kommer jeg ikke til å se ut som en transe, lover dere det ?:) da skal jeg faktisk gå for det! Jeg kommer sikkert til å rote dritten inn i øye å greier dersom klumsete meg gjør dette selv. Tror jeg velger å gjøre dette hos frisøren en gang neste uke 👍 Kommer sikkert til å føle meg passe skeiv (er hetero btw), men dersom jeg tar meg bedre ut er det verdt det 😄 Er singel og trenger å ha utseende med meg. Takk til alle som har svært i denne tråden 👍 dersom jeg er fornøyd poster jeg muligens et bilde her inne i etterkant. - ts Anonymkode: d7834...da7 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 Hva skjer med at menn får en sånn intens trang til å rakke ned på transpersoner og homofile hver gang de har lyst til å prøve å forandre noe ved utseendet eller stilen sin. Det er så utrolig synd. Gå til frisøren og få farget vippene der første gangen. Det svir som svarte satan å få det i øynene så det kan være greit å se på forhånd hvordan det skal gjøres. Anonymkode: 5bda4...d7b 5
Gjest rains of castamere Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 Du sier jo du hadde mørke vipper før. Det kommer ikke til å se noe annerledes ut. De samme vippene, men mørkere. De selger hjemmefarge til vipper og bryn på Cubus og lignende. Det er fort gjort. Du kommer ikke til å se ut som at du har mascara på. Skulle ønske det var så enkelt å ha flashy vipper, men nei
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #9 Skrevet 28. august 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer med at menn får en sånn intens trang til å rakke ned på transpersoner og homofile hver gang de har lyst til å prøve å forandre noe ved utseendet eller stilen sin. Det er så utrolig synd. Gå til frisøren og få farget vippene der første gangen. Det svir som svarte satan å få det i øynene så det kan være greit å se på forhånd hvordan det skal gjøres. Anonymkode: 5bda4...d7b Jeg beklager hvis jeg støtet noen med språket mitt angående transer her inne. Hovedbudskapet er ikke at andre ikke skal få lov til å transe så mye de vil, men at jeg ikke ønsker å se sånn ut er ikke transe selv så da vil jeg unngå å se ut som en Nettopp! Tror det kan være lurt å la proffene ta seg av fargingen ihvertfall første og andre gangen Forresten, hvordan er det med ettervekst og sånt? Et det som med hårfarge at de blir grå fra roten av eller blir hele øyevippen blaserte med tiden? (Beklager hvis spm er dumt...) - ts Anonymkode: d7834...da7 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 Ikke noe problem å farge vippene:) Ville ikke valgt svart, men mørkebrun. Jeg farger vippene mine selv, det må gjøres ganske ofte😅 Det blir ikke ettervekst, fargen bare fader ut. Anonymkode: f3ee8...9f6
Cuntzilla Skrevet 28. august 2020 #11 Skrevet 28. august 2020 Det kommer til å være akkurat de samme vippene bare mørke, akkurat som du er vant med fra før. Mascara gjør vippene mye tykkere og lengre, det gjør ikke farge. Gjør det i hudpleiesalong, jeg har gjort det hundre ganger hjemme og klarer fremdeles å kløne og søle nesten hver gang, synes ikke det er veldig lett. Og bare sånn sosial intelligens-tips: Ikke ligg der og fortell hudpleieren om hvor heterofil du er. "Må se bra ut for damene, HØHØ". Vær en mann og bare farg vippene uten å bry deg om sånt gammeldags tull. Nobody cares. Til og med de tilbakestående testosteronbombe-mannfolka i paradise hotel kan stå og sminke seg heeeelt uten å måtte understreke at de ikke er homo asså. Det der må du bare slutte med i dag. Vi har kommet lengre enn det. 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #12 Skrevet 28. august 2020 Det kommer du lett unna med! Men farg de, ikke bruk maskara! 😄 Anonymkode: 1244b...701
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #14 Skrevet 2. september 2020 Var hos frisøren idag og klippet håret, men lot være å farge vippene. Hun som klipte meg så på vippene mine og mente de var "for tykke" og for lange til at det ville se naturlig ut med farging. Det ville visst ikke bli mascara-look, men det ville se ut som om jeg hadde fikset dem mente hun. Fulgte rådet og lot det være. Gjett om jeg er glad for at jeg gikk til frisør med dette istedenfor å farge selv. Hadde blitt passe fortvilet dersom jeg hadde følt at vippene så jentete ut! - ts Anonymkode: d7834...da7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #15 Skrevet 2. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var hos frisøren idag og klippet håret, men lot være å farge vippene. Hun som klipte meg så på vippene mine og mente de var "for tykke" og for lange til at det ville se naturlig ut med farging. Det ville visst ikke bli mascara-look, men det ville se ut som om jeg hadde fikset dem mente hun. Fulgte rådet og lot det være. Gjett om jeg er glad for at jeg gikk til frisør med dette istedenfor å farge selv. Hadde blitt passe fortvilet dersom jeg hadde følt at vippene så jentete ut! - ts Anonymkode: d7834...da7 Hmmm, kanskje du skal få hjelp av ei venninne til å prøve hjemmefarge? Farger hjemme selv, og selvom jeg sitter maksimal tid, og kjører en runde til synes jeg det er liten effekt. Om du velger brun tett opp mot din naturlige farge, og sitter minstetiden så skal det være minimalt med farge der. Mulig frisørene har noen sterkere greier, siden hun ikke anbefalte deg det. Anonymkode: 43c13...20e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå