Gå til innhold

Sko som man kan gå på betonggulv hele arbeidsdagen


monroe927

Anbefalte innlegg

Trenger sårt tips!  Jobber som lærer på barneskole, og står/går så og si hele dagen fra 07-15 på betonggulv. Dette kjennes på beina når dagen er over. Er det noen der ute som har tips til gode sko? Pris er ikke så farlig, viktigste er at beina er ivaretatt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoka One One Clifton 6! Litt sære i begynnelsen siden det er så mye demping, men Gud bedre så gode sko det er når man blir vant til de! 

Anonymkode: b0874...268

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Hoka one one Bondi er enda bedre, men de er virkelig spesielle (i utseende også). Men de eneste som funker for meg.

Anonymkode: 418b3...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Hoka one one clifton 7 og er VELDIG fornøyd med de! God demping men ikke så myk at man føler at man går på gele. 

Anonymkode: d47ad...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo veldig lovende ut! 
Hvordan er det med størrelser på disse skoene. Kjenner jeg prøver hva som helst på dette tidspunktet, er en fordel å kunne gå på beina etter jobb også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Fila-sko. Godt fornøyd! Før gikk jeg bare med joggesko grunnet vonde bein, men det går helt fint med disse og😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Asfalt. Jeg går 8 timer om dagen på stål og fliser.

Anonymkode: 88ea1...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, monroe927 skrev:

Dette høres jo veldig lovende ut! 
Hvordan er det med størrelser på disse skoene. Kjenner jeg prøver hva som helst på dette tidspunktet, er en fordel å kunne gå på beina etter jobb også 😂

Jeg har kjøpt mine i 39 2/3 mener jeg, vingler mellom 38,5 og 39 i sko ellers 😅

Anonymkode: b0874...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Skechers, elsker dem. Som å gå på en pute. 

Anonymkode: 306df...92d

  • Liker 1