Gå til innhold

Sko som man kan gå på betonggulv hele arbeidsdagen


monroe927

Anbefalte innlegg

Trenger sårt tips!  Jobber som lærer på barneskole, og står/går så og si hele dagen fra 07-15 på betonggulv. Dette kjennes på beina når dagen er over. Er det noen der ute som har tips til gode sko? Pris er ikke så farlig, viktigste er at beina er ivaretatt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoka One One Clifton 6! Litt sære i begynnelsen siden det er så mye demping, men Gud bedre så gode sko det er når man blir vant til de! 

Anonymkode: b0874...268

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Hoka one one Bondi er enda bedre, men de er virkelig spesielle (i utseende også). Men de eneste som funker for meg.

Anonymkode: 418b3...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Hoka one one clifton 7 og er VELDIG fornøyd med de! God demping men ikke så myk at man føler at man går på gele. 

Anonymkode: d47ad...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo veldig lovende ut! 
Hvordan er det med størrelser på disse skoene. Kjenner jeg prøver hva som helst på dette tidspunktet, er en fordel å kunne gå på beina etter jobb også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Fila-sko. Godt fornøyd! Før gikk jeg bare med joggesko grunnet vonde bein, men det går helt fint med disse og😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Asfalt. Jeg går 8 timer om dagen på stål og fliser.

Anonymkode: 88ea1...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, monroe927 skrev:

Dette høres jo veldig lovende ut! 
Hvordan er det med størrelser på disse skoene. Kjenner jeg prøver hva som helst på dette tidspunktet, er en fordel å kunne gå på beina etter jobb også 😂

Jeg har kjøpt mine i 39 2/3 mener jeg, vingler mellom 38,5 og 39 i sko ellers 😅

Anonymkode: b0874...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Skechers, elsker dem. Som å gå på en pute. 

Anonymkode: 306df...92d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har Hoka one one clifton 7 og er VELDIG fornøyd med de! God demping men ikke så myk at man føler at man går på gele. 

Anonymkode: d47ad...64f

Enig, dette er veldig gode sko!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Jeg bruker joggesko som er laget for bruk på asfalt. Funker veldig bra for meg. Har nå et par fra Nike jeg virkelig føler er supre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne brukt CL sine sko på arbeid, men tviler på at resultatet hadde blitt spesielt bra. Hadde sett bra ut underveis da, riktig nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker joggesko, Asics, Reebok og Adidas er favorittene. Viktig å la sko få to hviledager mellom hver gang du bruker dem, så tre par jobbsko er minimum, samt minst ett par til bruk utenom jobb. Koster jo en del i starten, men etter det blir det som før da de ikke slites ut likt. Selv fikk jeg tips om å bruke to par litt tykke sokker type sportssokker av en idrettslege, så jeg bruker det hver dag og har gjort det i femten år nå. Har mye mindre plager med knær og føtter. Bruker stort sett vanlige hvite Nike under og fargerike utenpå, særlig Adidas har hatt mange fine farger de siste årene. 

Anonymkode: 5f9e5...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...