Gå til innhold

Hvor gamle var jentene deres da de begynte med topp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, type sportstopp o.l.

Anonymkode: 9602e...545

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke barn selv, men jeg tror jeg var rundt 9-10. Hadde egentlig ikke noe å holde på plass men monkey see monkey do, hehe

Anonymkode: 6a504...18a

• Liker 3
Skrevet

Da de begynte å få bryster, sånn 11? De lå klare sammen med undertrøyene i undertøysskuffen i ett års tid før det, en dag var de i bruk. 

Anonymkode: f7530...fe0

Skrevet

I alderen av 9-10 da jeg begynte å få bryster og mer synlige nipler. 

Begynte med det mest fordi niplene var veldig synlige da jeg hadde på meg t-skjorte, etc. 

Anonymkode: 07028...608

Skrevet

Jenta mi på 9,5 begynte i sommer. Hun klaget på at t-skjortene gnager...

Anonymkode: ca453...6f0

Skrevet

Mellom 9 og 11 ettersom hvordan de utvikler seg. Mange får litt såre brystvorter når brystene starter å utvikle seg, så selv om de ikke har pupper, kan det være greit med topp. 

• Liker 1
Skrevet

Tror det var i 9-10-årsalderen på begge jentene her.

Skrevet

Jeg tror jeg fikk topp i 12 års alderen, men gikk ikke med noe (topp eller bh) før jeg gikk på ungdomsskolen faktisk. Var slank og hadde små pupper. Synes jenter burde få bestemme selv når de føler for å begynne. 

Anonymkode: f9606...cb6

• Liker 1
Skrevet

De har ligget i skuffen noen år. Begynte å bruke rundt 11-12. 

Anonymkode: 8915f...10c

Skrevet

11 år.

Anonymkode: d56de...a05

Skrevet

9 år.

Anonymkode: 3427c...245

Skrevet

Jeg fikk mast meg til et par etter at jeg begynte på ungdomsskolen og så at de andre jentene hadde. Jeg hadde nok egentlig trengt de et par år før, det hadde sannsynligvis både spart meg litt smerte og gjort meg mer komfortabel. 

Anonymkode: af83e...b31

Skrevet

9år

Anonymkode: c34b0...ba3

Skrevet

Her hører jeg at jenter i 2 klasse har dem, dog fortalt fra min jente som ikke får men ønsker seg, så jeg kan jo ikke si sikkert.

Anonymkode: 8922d...1ac

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her hører jeg at jenter i 2 klasse har dem, dog fortalt fra min jente som ikke får men ønsker seg, så jeg kan jo ikke si sikkert.

Anonymkode: 8922d...1ac

Niesen min bruker også, som syv åring. Brukes fordi de store barna bruker det, og det er urettferdig at hun ikke får. Og selvsagt foreldre som gir etter, altfor tidlig. 

Anonymkode: 00f61...3d7

Skrevet

Største var 9 når hun begynte. Bruker det hver dag nå. 10 år.

Anonymkode: 46880...f31

Skrevet

9-10. Begynte med det fordi det er ømt og vondt når puppene vokser, hjelper å ha noe stramt over. 

Anonymkode: 43e12...2e2

Skrevet

Tror jeg var 12-13 jeg

Anonymkode: bb186...1c7

Skrevet

Begynte litt da hun var 8 år (3.klasse), tidlig ute men hun var bekymret for å vise «pupper» til guttene i klassen. Jeg fikk aldri tak i hva som utløste det, men da hadde flere jenter begynt med topp og «bikini». Da hun ble 9 kjøpte jeg henne en bikini med toppoverdel, nå som 11-åring brukes topp daglig. 

Anonymkode: a89fe...055

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, type sportstopp o.l.

Anonymkode: 9602e...545

9-10år når de begynte å vokse.Er 12 no og godt i gang for lengst! Husker selv at jeg ville ha topp/bh,men ikke fikk.Var ondt,ubehagelig og flaut uten..

Anonymkode: dfd5b...f63

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...