Gå til innhold

Noen som har 3/4 barn av samme kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dere som har det. Ønsket dere så mange barn eller ble det 3/4 barn fordi dere prøvde å få begge kjønn? 

Savner dere det kjønnet dere ikke fikk?

Anonymkode: 3fe62...e09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du 3/4 eller 3-4? 

Anonymkode: 57365...75d

• Liker 4
Skrevet

Har 2 gutter, en jente, venter gutt nå. 

Så vi hadde begge kjønn men ville fortsatt en til 😉 men jeg er takknemlig for å kunne oppleve en jente også. 

Skrevet

Jeg har 2/3 gutter 😄 er vel ikke så mange som har 4 barn?

Skrevet

Glemte å si...planla ikke å få jente etter de to gutta, hun kom planlagt. Litt arti at det ble jente da! 

Skrevet

Kjenner en som har 4 gutter. 

Altså: 4 barn. 4 gutter. 

I tillegg er det forholdsvis kort aldersforskjell mellom dem. Husker at hun sa til meg for mange år siden: Hva du enn gjør i livet, ikke få 4 gærne gutter. Den gang var guttene i alderen 15-21.

Men etter min erfaring, ville jeg klart foretrukket 4 gutter i tenårene enn 4 jenter..... 

Anonymkode: 09926...5c1

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Snabeltann skrev:

Jeg har 2/3 gutter 😄 er vel ikke så mange som har 4 barn?

Hæ? Kjenner mange med 4 barn jeg, og flere også.

Anonymkode: 0dcbe...08f

Skrevet

Jeg har 6 gutter og 3 jenter. Fikk 3 gutter først, før den første jenta, så da var det mange som ikke skjønte hvorfor vi fikk nr. 5, når vi allerede hadde begge kjønn... 🙄 

Fikk flere barn fordi vi ville ha flere, ikke fordi vi ønsket noe spesielt kjønn. Hadde vært like fornøyd om det hadde blitt 9 gutter eller 9 jenter.

• Liker 5
Skrevet

Har tre jenter i tenårene. Har aldri savnet å ha en gutt, men det hender jentene sier de skulle ønsket seg en storebror som kunne fa forklart dem hvordan gutter tenker (og kjørt dem rundt i en kul bil).

Anonymkode: 17b67...2eb

• Liker 1
Skrevet

Har seks barn. Først fire gutter på rappen, så jente og til slutt en liten gutt :) 

Anonymkode: 7f7da...683

Skrevet

Nei her er 2/4 av barna samme kjønn

Anonymkode: ab193...ec7

Skrevet
51 minutter siden, asterix skrev:

Jeg har 6 gutter og 3 jenter. Fikk 3 gutter først, før den første jenta, så da var det mange som ikke skjønte hvorfor vi fikk nr. 5, når vi allerede hadde begge kjønn... 🙄 

Fikk flere barn fordi vi ville ha flere, ikke fordi vi ønsket noe spesielt kjønn. Hadde vært like fornøyd om det hadde blitt 9 gutter eller 9 jenter.

Oi såpass 😊 

Hva er alderen på barna? 

Anonymkode: 3fe62...e09

Skrevet

Jeg har to barn av samme kjønn, og kjenner et savn etter det andre kjønnet. Blir nok et tredje barn etter hvert:)

Anonymkode: a548e...e10

• Liker 1
Skrevet

Har tre jenter. Har tre barn fordi det var det vi ønsket oss. Jeg savner ikke, og tenker heller ikke på det, at jeg skulle hatt en gutt.

De er tett i alder, og nå som de er ungdommer/voksne er de ikke bare søstre, men også venniner som deler det meste. 

Vi er takknemlig, og det hadde vi vært uansett skjønn.

Anonymkode: ac780...d86

Skrevet

Har jente-gutt-jente. Ville ha tre barn, bonus at det ble begge kjønn❤️

Anonymkode: 463cd...185

• Liker 1
Skrevet

Jeg har to jenter, prøver å overtale mannen til å prøve på gutten💙

Anonymkode: c0b7a...46b

• Liker 2
Skrevet

4 gutter så 3 jenter. Guttene er veldig tette i alder og nå bor ingen hjemme. 2 i arbeid og 2 på skole.

Anonymkode: eea15...97f

• Liker 1
Skrevet

Kjenner ei som fikk 7 gutter og nr.8 og siste ble jente. Ler litt for meg selv, er så åpenbart at de absolutt skulle ha den jenta.

Anonymkode: 1d7a5...03e

Skrevet
2 timer siden, asterix skrev:

Dette er svært fasinerende. 9 barn. 

Man kan da umulig klare å gi 9 barn like tett og god oppfølging og være tilstede  emosjonelt på tilsvarende måte som om man hadde hatt 2, man må jo spre resursene og tiden utover veldig mange. 

Anonymkode: eb9b0...770

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner ei som fikk 7 gutter og nr.8 og siste ble jente. Ler litt for meg selv, er så åpenbart at de absolutt skulle ha den jenta.

Anonymkode: 1d7a5...03e

Lurer på om sånne føler det var verdt det.

Tror nok illusjonen om en jente var bedre og mer annerledes enn realiteten. De må jo fortsatt ta seg av 7 andre barn selv om jenta kom.

Anonymkode: eb9b0...770

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...