AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Får de sett saldo inne på Vipps? Min datter har bank som støtter saldo på Vipps, men får ikke sett saldo alikevel. Vipps sier at barnet må ha nettbank for å få sett saldo. Syns det er rart da det ikke står noe om det på nettsiden deres. Min andre datter har heller ikke nettbank, men hun får sett saldo. Skjønner ingenting jeg. Anonymkode: 51898...d3d
Gjest Chroma Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Ja, de kan se saldo. Jeg ordnet det via min vipps.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 4 timer siden, Chroma skrev: Ja, de kan se saldo. Jeg ordnet det via min vipps. Det har jeg gjort, men saldo er fortsatt utilgjengelig. Har ditt barn nettbank? TS Anonymkode: 51898...d3d
Repus Asserts Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 Mitt barn på 13 kan ikke se saldo selv om vi har bekreftet at han skal kunne det. Jeg vet ikke hvorfor. Han er også,visstnok,for ung for å få egen nettbank/bankid. Må sjekke på farens nettbank. Dette er Nordea.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 11 minutter siden, Repus Asserts skrev: Mitt barn på 13 kan ikke se saldo selv om vi har bekreftet at han skal kunne det. Jeg vet ikke hvorfor. Han er også,visstnok,for ung for å få egen nettbank/bankid. Må sjekke på farens nettbank. Dette er Nordea. Nordea er ikke en av bankene som støtter saldo i Vipps. Jeg har Nordea og får heller ikke sett saldo. Det står også inne på vipps sine sider hvilke banker som støtter det å se saldo. Nordea er ikke en av dem, desverre. TS Anonymkode: 51898...d3d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #6 Skrevet 23. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Får de sett saldo inne på Vipps? Min datter har bank som støtter saldo på Vipps, men får ikke sett saldo alikevel. Vipps sier at barnet må ha nettbank for å få sett saldo. Syns det er rart da det ikke står noe om det på nettsiden deres. Min andre datter har heller ikke nettbank, men hun får sett saldo. Skjønner ingenting jeg. Anonymkode: 51898...d3d Ja, barnet ser saldo. Hun har nettbank også. Bruker sparebank 1. Anonymkode: 698b0...b36
Gjest Chroma Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg gjort, men saldo er fortsatt utilgjengelig. Har ditt barn nettbank? TS Anonymkode: 51898...d3d Nei, ingen nettbank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå