Gå til innhold

Islamiseringen av Europa er et faktum


Amalie95

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Scarlettes skrev:

Jeg er fra groruddalen i oslo, østkanten av oslo, haugenstua mer tydlig.  Der er det mange utenlandske, og flere av dem fortalte meg i eldre alder (16+) at de kom til å ta over Norge en dag. Og det skjer jo. Furuset er «tomt» for nordmenn og har fått moské. Jeg synes at Norge er for dumsnille og naive. Jeg synes at det burde vært strengere her i landet, enn at vi skal trå forsiktig. Jeg synes det er trist å se at steder blir såpass overbefolket av utenlandske at det ikke lenger er norsk følelse igjen. 
 

Dette føler jeg at jeg er berettiget til å si fordi jeg er oppvokst på haugenstua. Vet hvordan det er å starte i 1.klasse med 50% norske, og ungdomsskolen med 25% norske. Jeg vet hvordan det føles å avslutte 10.klasse med et språk som ikke er rent norsk. Jeg sliter i dag som 30-åring å prate ordentlig på norsk og det er fryktelig. Jeg ser det på andre steder, der det før var så flott og nå 50% utlendinger i 1.klasse. Det er bare snakk om tid før det er 75% der også. 
 

Jeg har ingenting i mot utlendinger, men liker ikke når Norge føles som utlandet. 

Om noen innvandrere har sagt det er de enten fullstendig dumme eller så er det bare fleip. Ellers er det en vesentlig forskjell på å hevde at 'en dag vil islam ta over Europa' og 'en dag vil de blåøyde og lyse være i mindretall'. Det skal i alle fall jævlig godt gjøres at sharialover tar over selv om noen kansje praktiserer det privat. I dag vet man jo ikke engang konkret hvor mange muslimer som bor i Norge, så hvordan i huleste kan man spå noe sånt? 

Endret av Mari Y
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.10.2020 den 13.11, Mari Y skrev:

Vi åpner ikke grensene. Det er helt merkelig hva dere tillater dere å tro på. 

Tror det er på tide at du forklarer hva du mener.  Ser at du stort sett angriper innleggene her uten at du selv mener noe.  For eksempel, dette med grensene,skal vi eller skal vi ikke ha en restriktiv innvandringspolitikk?  Hva er det tallet du mener er riktig for Norge å ta inn årlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Stina234 skrev:

Tror det er på tide at du forklarer hva du mener.  Ser at du stort sett angriper innleggene her uten at du selv mener noe.  For eksempel, dette med grensene,skal vi eller skal vi ikke ha en restriktiv innvandringspolitikk?  Hva er det tallet du mener er riktig for Norge å ta inn årlig?

0=0 . 1 =85 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Stina234 skrev:

Tror det er på tide at du forklarer hva du mener.  Ser at du stort sett angriper innleggene her uten at du selv mener noe.  For eksempel, dette med grensene,skal vi eller skal vi ikke ha en restriktiv innvandringspolitikk?  Hva er det tallet du mener er riktig for Norge å ta inn årlig?

Det er allerede forklart. Konspirasjonsvås har ingenting med stengte eller åpne grenser og hvor mange vi skal ta inn å gjøre. At du ikke skjønner forskjellen er forøvrig hoderystende men ikke overraskende 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2020 den 15.47, Mari Y skrev:

Det er allerede forklart. Konspirasjonsvås har ingenting med stengte eller åpne grenser og hvor mange vi skal ta inn å gjøre. At du ikke skjønner forskjellen er forøvrig hoderystende men ikke overraskende 

Nei det har du overhodet ikke forklart. Her har du muligheten til å forklare, jeg venter spent på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stina234 skrev:

Nei det har du overhodet ikke forklart. Her har du muligheten til å forklare, jeg venter spent på svar.

Jeg har forklart det x titalls ganger og jeg gav deg en ganske klar og tydelig forklaring.

 

Da kan du enten akseptere at det er den du har fått eller fortsette å ro. Men fakta er slik at det finnes ikke noen Eurabia eller forutsetning for at muslimer vil bli i majoritet. Innvandring eller ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.10.2020 den 18.49, Mari Y skrev:

Ehh.. Jo. En påstand trenger en dokumentasjon. 

 

Ikke se hva da? At Eurabia- teorien er reell? Fordi det er den ikke.

Jeg forventer dokumentasjon som underbygger din påstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2020 den 20.19, Mari Y skrev:

Om noen innvandrere har sagt det er de enten fullstendig dumme eller så er det bare fleip. Ellers er det en vesentlig forskjell på å hevde at 'en dag vil islam ta over Europa' og 'en dag vil de blåøyde og lyse være i mindretall'. Det skal i alle fall jævlig godt gjøres at sharialover tar over selv om noen kansje praktiserer det privat. I dag vet man jo ikke engang konkret hvor mange muslimer som bor i Norge, så hvordan i huleste kan man spå noe sånt? 

Bare å få nok velgere til å få majoritet i regjering det. Trenger ikke 50% for det. 
Om det fantes et sharia-parti som fikk 25% stemmer ved regjeringsvalg, hva tror du hadde skjedd? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/23/2020 at 1:35 PM, Nightcrawler said:

Eller så har vi jo vesten som bomber Midtøsten sønder og sammen. Tenker det er verre, jeg.

Karma etter at muslimer jevnlig angrep Europa i århundrer. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...