Gå til innhold

Islamiseringen av Europa er et faktum


Amalie95

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 timer siden, amz skrev:

Nå er Walid Al-Kubaisi en veldig kontroversiell person, eller var en kontroversiell person. Han elsket å provosere, da særlig muslimer slik som mange eksil iranere / kurdere har en tendens til. Videoen er sterkt overdrevet, og veldig lite nyansert, det er fint med kritikk av religion og han tok opp mange viktige temaer. Men jeg savner mer dybde i debatten. Det blir fort veldig emosjonelt, og han er ofte påvirket utifra emosjoner.

Kubaisi var også en veldig kontroversiell person når han bodde i Arendal. Hvis dere leser i gamle avisarkiv så så var det jo bla en rettsak mot han grunnet en knivstikking som fant sted hvor en person ble drept. Han ble riktig nok frifunnet. 

Men en sprø type, erklærte seg selv for å være vår nye Henrik Wergeland og han kom til å bli husket som det. Veldig spesielt. 


Jeg forstår veldig godt at flyktninger fra Khomeinis Iran, har et sterkt engasjement mot totalitær islamisme, undertrykking i islams navn og særlig underordning av kvinner. Det må vi alle støtte og engasjere oss i. 

Men det er veldig lite attraktiv når folk går inn i offerrollen, og spiller ofret som Kubaisi ofte gjorde. Han hadde mange  gode poeng det skal han virkelig ha. Men det nå slik dessverre at det som ofte skjer når man  brenner for en ting at det blir ensidig, og har en tendens for en ensidig synsvinkel på alt. Man får tunnelsyn. 

Nye Wergeland, det er han langt unna og det blir han neppe. Det syntes jeg nesten er en fornærmelse at han sa det. 

Kubaisi var verken kurder eller iraner. Han kom fra Irak. Ikke helt sikker på hvilken etnisk gruppe han hørte til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Stina234 skrev:

Dessverre er det slik at nesten uten unntak er de de landene som har muslimsk dominans som står for krig og konflikter, forfølgelse og undertrykking.  Det er ikke mye åpne samfunn med likestilling, religionsfrihet, ytringsfrihet osv i Afghanistan, Syria, Jordan, Irak, Iran, Somalia etc.

Det å påstå at det er en svertekampanje er fullstendig meningsløst.  Det er naivt å tro at Europa forblir uberørt om man åpner grensene.

Vi åpner ikke grensene. Det er helt merkelig hva dere tillater dere å tro på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Lothlorien- skrev:

Ingenting med "whataboutism" i mitt innlegg, som du påstår. Jeg forholder meg til fakta, og muslimer er en beskyttet og priviligert gruppe globalt sett, også i Vesten. Eneste unntaket er muligens uighurer i Kina. Islamofobi er ikke reelt, det er et begrep som brukes for å skremme meningsmotstandere til taushet. Det fungerer ikke på meg. :)

Nei,de er ikke en beskyttet og privilegert gruppe og nei, det er heller ikke fakta. Nå vet du ikke hva du uttaler deg om

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Mari Y skrev:

Kubaisi var verken kurder eller iraner. Han kom fra Irak. Ikke helt sikker på hvilken etnisk gruppe han hørte til. 

Hmm mente kanskje han var kurder, tror han var kurder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Neste skrev:

Jeg trenger ikke dokumentere det.

Du vil ikke se det selv, hva som har skjedd med samfunn der innvandringen fra ikke-vestlige land er høy. Dette vet vi nok om nå, som nevnt over her. Sverige, frankrike etc.

Den biten er ikke noe å diskutere. 

Ehh.. Jo. En påstand trenger en dokumentasjon. 

 

Ikke se hva da? At Eurabia- teorien er reell? Fordi det er den ikke. At Sverige har problemer med integreringen? Ja. Men det er ikke det samme 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi ikke tenker på, er at sverige er faktisk vårt NABOLAND.

Så det er bare spørsmål om tid før vi har det på  omtrent samme nivå her. Oslo er en liten by, trist at man ikke klarer bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:

Ehh.. Jo. En påstand trenger en dokumentasjon. 

For en akademiker og politiker må alt dokumenteres.

Men så har du de som ser ting, som forstår hvordan ting egentlig fungerer. Ikke gjemmer seg bak dårlige rapporter og undersøkelser, der resultatet er bestemt på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Neste skrev:

For en akademiker og politiker må alt dokumenteres.

Men så har du de som ser ting, som forstår hvordan ting egentlig fungerer. Ikke gjemmer seg bak dårlige rapporter og undersøkelser, der resultatet er bestemt på forhånd.

Eller like greit i kommentarfeltet. 

Så en eller annen dude eller dame  på Internett mener de har full oversikt over alt som skjer. Mens de som dedikerer hele sitt liv på å forske og skrive rapporter tar feil altså. 

 

Jo, takk for en god latter 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2020 den 13.30, Amalie95 skrev:

Hvis vi skal tro denne  tv2 dokumentaren. Den tar for seg hvordan gruppa" muslimbrødrene" blir større og større og at de ved hjelp av demokratiet til slutt skal få inn sharialov og muslimsk styre i hele Europa. Dette ved hjelp av å føde såppas mange barn at de til slutt blir i overtall. I følge dokumentaren er også hijaben et symbol på å vise sin ekstens rundt om i verden , og at det egentlig er et ganske nytt plagg. Om elemententene i denne dokumentaren stemmer er det jo ganske skummelt. 

Tror dere det ligger noe i dokumentaren eller er den overdrevet ?

Dette er en helt kurant fortelling som mange i vesten ikke får til å akseptere. Naive vestlige mennesker som søler bort det mest dyrebare de har, demokratiet, fordi de har blitt for høflige og likegyldige til å sette grenser. Hvem er muslimene? Noen av dem er fattige, analfabete mennesker fulle av hat. Oppvokset med krig og traumer, som ønsker å knekke det samfunnet som vi har her i vesten, fordi de ikke vet bedre. Vi bør forsvare vårt demokrati med utdanning, utdanning utdanning. Spesielt av muslimske kvinner og jenter.

Endret av Olaug Olsen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett dokumentaren, men jeg kan ikke forstå at Norge kan bli noe annet enn blir islamsk. 

Fødselsraten i Norge er 1,6. To personer dør, de etterlater seg 1,6. Vi må ha 2,1 for å holde det gående. 

Det fødes 55 000 barn i Norge hvert år.

Netto innvandring var på 73 000 i fjor. Det vil si all innvandring og utvandring er allerede trukket fra.

De fleste arbeidsinnvandrere fra Sverige, Danmark, Polen etc. har de samme lave fødselstallene som oss. De dør også ut.

Ja, hva sitter vi igjen med av endogame folkegrupper som i størst grad kun gifter seg med sine egne? Det finnes ikke land som har kommet under fødselsrate på 2,1 som varig har kommet tilbake i følge forskning.no Jeg liker ikke det resultatet for vårt folk eller kulturarv, som ikke kommer til å bli videreført av verken muslimer eller andre, men hvordan skal utfallet kunne bli noe annet? 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste grunnen til at ting har blitt som de har blitt er fordi anti-rasiater er veldig feige og slangete i oppførselen sin. (legg merke til åssen de skvetter) De driter i å vinne rettferdig, men ellers hadde de ikke fått viljen sin da. 68-erne elsker seg selv så høyt at de burde egentlig gjøre det de ber alle om å gjøre, egentlig bare holde kjeft.

De kan all verdens teknologi, men de takler ikke når maskinen blir ødelagt. Og det er på det punktet grunnen er til at de rette folka er der, men der har jo koselige 68-ere kommet til som skal ha ekstern hjelp hver gang noe er galt.

for meg er veldige mye av det norske bare en bittelitt penere versjoner av verna bedrifter. 

men kan ikke ta livsløgnen fra 68-erne, da klikker de (hallo, vi har jo fine klær på oss - ikke ta fra oss illusjonen om at vi er 10 ganger verre enn dem vi kritiserer, dessuten skaper kritikken vår samhold (hihi, vi er driftige)

så kommer dagen barna deres trenger mat på ekte og da blir vi endelig fri, slike folk trenger å ha noe å gjøre på. Bare se på møkket på TV bare på grunn av at ‘ingen hjemme’-mennesker skal ha fritid til å lage faenskap.

har også lagt merke til stygge offentlig glis fra de offentlige. Akkurat som at de gnir hendene heftig bak deg og tenker hvilket stor-kupp de har satt i gang. Slik tenker jegi alle fall om venstreorientert. Se så prektig ut du vil, men den dagen barna dine sulter håper jeg Norges befolkning slutter å oppføre seg som OnkelSkrue. Det er faktisk  utrolig slitsomt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.10.2020 den 1.57, Nightcrawler skrev:

Jeg tenker at man må erkjenne at vesten er ivrige på å drepe sivile i Midtøsten. Det blir for galt om alt skal skyldes på islam.

Voldelige diktaturer har de hatt der siden lenge før det osmanske riket falt. Det er kulturen, eller mangel på sådan, som er årsaken. Samt at de har fått alt for mange barn sammenliknet med naturressursene sine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra groruddalen i oslo, østkanten av oslo, haugenstua mer tydlig.  Der er det mange utenlandske, og flere av dem fortalte meg i eldre alder (16+) at de kom til å ta over Norge en dag. Og det skjer jo. Furuset er «tomt» for nordmenn og har fått moské. Jeg synes at Norge er for dumsnille og naive. Jeg synes at det burde vært strengere her i landet, enn at vi skal trå forsiktig. Jeg synes det er trist å se at steder blir såpass overbefolket av utenlandske at det ikke lenger er norsk følelse igjen. 
 

Dette føler jeg at jeg er berettiget til å si fordi jeg er oppvokst på haugenstua. Vet hvordan det er å starte i 1.klasse med 50% norske, og ungdomsskolen med 25% norske. Jeg vet hvordan det føles å avslutte 10.klasse med et språk som ikke er rent norsk. Jeg sliter i dag som 30-åring å prate ordentlig på norsk og det er fryktelig. Jeg ser det på andre steder, der det før var så flott og nå 50% utlendinger i 1.klasse. Det er bare snakk om tid før det er 75% der også. 
 

Jeg har ingenting i mot utlendinger, men liker ikke når Norge føles som utlandet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, In absentia said:

Hvordan kan vi stimulere til flere fødsler blandt høyt utdannede norske? Mange får ikke barn, finner partner for sent eller har ikke råd til bolig med plass til barn. Veldig få får mer enn 2 barn.

Det er helt riktig at det er det store spørsmålet. I Ungarn får man 300.000 NOK dersom man er gift og får barn nr.3. Får man 4 barn, slipper man inntektsskatt resten av livet. Ungarn tar ikke i mot flyktninger og mener resten av Europa har en kortvarig løsning ved å fylle på med immigranter som gir større problemer senere. Statsminister Orban vil ha Ungarske barn og fremtidige skattebetalere. 

En slik lov måtte i Norge utelukkende gjelde etniske norske som jobber og dermed være diskriminerende, så jeg kan ikke se at noe slik hadde gått gjennom her. Erna har et veldig globalistisk syn og mener at nordmenn ikke har historiske rettigheter til Norge . Hun snakker om at vi må ha vestlige verdier og betale skatt, men tar ikke inn over seg resultatet av å hente inn mennesker uten vestlige verdier. Hun tjener ikke folket sitt i det heletatt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Scarlettes skrev:

Jeg er fra groruddalen i oslo, østkanten av oslo, haugenstua mer tydlig.  Der er det mange utenlandske, og flere av dem fortalte meg i eldre alder (16+) at de kom til å ta over Norge en dag. Og det skjer jo. Furuset er «tomt» for nordmenn og har fått moské. Jeg synes at Norge er for dumsnille og naive. Jeg synes at det burde vært strengere her i landet, enn at vi skal trå forsiktig. Jeg synes det er trist å se at steder blir såpass overbefolket av utenlandske at det ikke lenger er norsk følelse igjen. 
 

Dette føler jeg at jeg er berettiget til å si fordi jeg er oppvokst på haugenstua. Vet hvordan det er å starte i 1.klasse med 50% norske, og ungdomsskolen med 25% norske. Jeg vet hvordan det føles å avslutte 10.klasse med et språk som ikke er rent norsk. Jeg sliter i dag som 30-åring å prate ordentlig på norsk og det er fryktelig. Jeg ser det på andre steder, der det før var så flott og nå 50% utlendinger i 1.klasse. Det er bare snakk om tid før det er 75% der også. 
 

Jeg har ingenting i mot utlendinger, men liker ikke når Norge føles som utlandet. 

Nettopp, det er skremmende. Man har lukket øynene i flere tiår uten å gjøre noe med dette, husk at innvandrere også føder barn og formerer seg. Så etterhvert blir vi norske mindretallet, se på sverige.

Jeg lurer på hvilket land man skal flytte til etterhvert, når ting blir for ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2020 den 14.44, Mipsmaster skrev:

Har ikke sett dokumentaren, men jeg kan ikke forstå at Norge kan bli noe annet enn blir islamsk. 

Fødselsraten i Norge er 1,6. To personer dør, de etterlater seg 1,6. Vi må ha 2,1 for å holde det gående. 

Det fødes 55 000 barn i Norge hvert år.

Netto innvandring var på 73 000 i fjor. Det vil si all innvandring og utvandring er allerede trukket fra.

De fleste arbeidsinnvandrere fra Sverige, Danmark, Polen etc. har de samme lave fødselstallene som oss. De dør også ut.

Ja, hva sitter vi igjen med av endogame folkegrupper som i størst grad kun gifter seg med sine egne? Det finnes ikke land som har kommet under fødselsrate på 2,1 som varig har kommet tilbake i følge forskning.no Jeg liker ikke det resultatet for vårt folk eller kulturarv, som ikke kommer til å bli videreført av verken muslimer eller andre, men hvordan skal utfallet kunne bli noe annet? 

 

 

Dette har jeg også tidligere poengtert. En del av poenget mitt er også at forandringene i demografien ikke er så merkbar idag som den blir den dagen de som er etnisk norske som er født på 50-70 tallet faller fra. Mye av invandringen til Norge har kommet siden 70-tallet. Den dagen da de er borte blir forandringen i demografien mye mer merkbar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...