Gå til innhold

Islamiseringen av Europa er et faktum


Amalie95

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Frøyamor skrev:

Det er et faktum. Snik-islamiseringen har foregått i årevis. 

Det er ikke lenger snikislamisering, men åpen islamisering. Og vår egen statsminister står og smiler i moskéene under muslimske høytider. Kritikk av islam kaller hun "religiøs rasisme".. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount
På 27.8.2020 den 23.57, Bag skrev:

Er egentlig mer redd for amerikaniseringen av Europa.

Da følger du dårlig med. Det er bare SU/AUF og grånende 60-åringer i NRK som fremdeles frykter dette gamle spøkelset. Amerikanerne sliter med å amerikanisere seg selv. For meg er det siste ganske trist. For mangfoldet. Verden trenger USA til å gå foran på mange områder. EU eller Kina er ikke for meg særlig bedre alternativer enn USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Paramount said:

Da følger du dårlig med. Det er bare SU/AUF og grånende 60-åringer i NRK som fremdeles frykter dette gamle spøkelset. Amerikanerne sliter med å amerikanisere seg selv. For meg er det siste ganske trist. For mangfoldet. Verden trenger USA til å gå foran på mange områder. EU eller Kina er ikke for meg særlig bedre alternativer enn USA.

Selvfølgelig er det noe positivt og negativt ved alle kulturer. For meg som hvit etnisk nordmann har amerikansk kultur, på godt og ondt, påvirket meg mye mer enn islamsk kultur. Dermed har det negative ved amerikansk kultur begrenset meg veldig mye mer enn det negative ved islamsk kultur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
On 8/27/2020 at 11:57 PM, Bag said:

Er egentlig mer redd for amerikaniseringen av Europa.

Du om det

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at Europa vil befolkes af flere og flere muslimer i årene som kommer, og at ikke-muslimer kan bli et mindretall i enkelte regioner etter hvert. MEN: Hva slags folk er vi hvis vi ikke kan hjelpe flyktninger? Hva slags medmennesker vil vi være?

Jeg tror løsningen er å ha et åpent og inkluderende samfunn, slik at de generasjonene med muslimer som vokser opp i Europa blir mer sekulære. De må tilpasse seg vestlig arbeidshverdag, barn går på skole og har fritidsaktiviteter, og innser at de får mer ut av tilværelsen ved å faktisk tilpasse seg landet de kommer til. Det er en lang prosess, men jeg tror at det er den eneste løsningen alle kan leve med. Slik at de muslimene som vil innføre sharia-styre i vesten blir i et mindretall blant sine egne. Jeg håper og tror at det er dit vi er på vei.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Villfisker
På 29.8.2020 den 1.20, Skywalker skrev:

Det er ikke lenger snikislamisering, men åpen islamisering. Og vår egen statsminister står og smiler i moskéene under muslimske høytider. Kritikk av islam kaller hun "religiøs rasisme".. 

Har ingenting med rasisme å gjøre. Det ordet har blitt så utvannet at jeg unngår å bruke det. Diskriminering er lettere å bruke uten misforståelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2020 den 1.57, NorthernLight skrev:

 

"Det skal også ha vært en annen islamkritisk demonstrasjon på Stortorget i Malmö, der seks personer ble pågrepet for hets etter å ha sparket en Koran." 

SKUMLE SAKER!! 

Endret av AndreasBR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2020 den 13.35, Nightcrawler skrev:

Eller så har vi jo vesten som bomber Midtøsten sønder og sammen. Tenker det er verre, jeg.

Den islamske verden har vel mer eller mindre sammenhengende ført aggressiv angrepskrig/imperalisme mot resten av verden siden muhammeds tid. At de har fått litt motbør i moderne tid, er strengt tatt en dråpe i havet når du tenker på alle folkemord og overgrep begått av den islamske verden de siste ca. 1400 år.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lothlorien- skrev:

Den islamske verden har vel mer eller mindre sammenhengende ført aggressiv angrepskrig/imperalisme mot resten av verden siden muhammeds tid. At de har fått litt motbør i moderne tid, er strengt tatt en dråpe i havet når du tenker på alle folkemord og overgrep begått av den islamske verden de siste ca. 1400 år.

Tror du virkelig at muslimske terrorister har drept flere enn antall mennesker som vesten har bombet ihjel i Midtøsten?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nightcrawler skrev:

Tror du virkelig at muslimske terrorister har drept flere enn antall mennesker som vesten har bombet ihjel i Midtøsten?

Gjennom tidene? Ja. lett. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det så viktig å omfavne og legge tilrette for Islam og muslimsk tro i Norge?  Om noen er kritisk så blir rasistkortet dratt opp umiddelbart.

Jeg forstår det bare ikke.  Islam er en religion som ikke akkurat ønsker velkommen kvinnefrigjøring og retten til ytringsfrihet.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stina234 skrev:

Hvorfor er det så viktig å omfavne og legge tilrette for Islam og muslimsk tro i Norge?  Om noen er kritisk så blir rasistkortet dratt opp umiddelbart.

Jeg forstår det bare ikke.  Islam er en religion som ikke akkurat ønsker velkommen kvinnefrigjøring og retten til ytringsfrihet.

Ja, man kan saktens undre. Per-Willy Amundsen har nylig stilt et skriftlig spørsmål til justisministeren om en veldig drøy sak

Spent på svaret..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Nightcrawler skrev:

Tror du virkelig at muslimske terrorister har drept flere enn antall mennesker som vesten har bombet ihjel i Midtøsten?

Tror at i den lange krigen mellom Vesten og den islamske verden (initiert av islamsk side), så blir nok de som er blitt bombet i Midtøsten de senere år en dråpe i havet sammenlignet med hvor mange europeere som er blitt drept, voldtatt og gjort til slaver av den islamske verden. Det som er ille, er at Vesten ikke krever en uforbeholden beklagelse fra den islamske verden for dette. Det bør komme selvkritikk også fra den delen av verden, om ikke får vi jo se enda mer til den rasistiske, islamistiske imperialismen som er på fremmarsj i Tyrkia bl.a.

Litt litteratur om emnet:

White Gold: The Extraordinary Story of Thomas Pellow and Islam's One Million White Slaves,  Giles Milton.

White Slavery in the Barbary States, Charles Sumner.

Christian Slaves, Muslim Masters: White Slavery in the Mediterranean, The Barbary Coast, and Italy, 1500-1800 (Early Modern History: Society and Culture), R.Davis.

Vi har jo også den norske forfatteren Vetle Lid Larsen som skrev 1001 natt: den utrolige historien om to norske slaver i Alger.

 

Ufattelig mye ondskap den islamske verden har påført Vesten(og andre deler av verden) opp gjennom historien. Det meste blekner i sammenligning.

Endret av Lothlorien-
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.8.2020 den 15.38, Stina234 skrev:

Nei, det er aldri bra at uskyldige sivile blir offer i slike situasjoner, uansett hvem som står bak.  Men hva er din løsning da?

Jeg tenker at man må erkjenne at vesten er ivrige på å drepe sivile i Midtøsten. Det blir for galt om alt skal skyldes på islam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nightcrawler skrev:

Jeg tenker at man må erkjenne at vesten er ivrige på å drepe sivile i Midtøsten. Det blir for galt om alt skal skyldes på islam.

Er det en løsning?  Hva mener du?  Hvilken episoder sikter du til egentlig ?  

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nightcrawler skrev:

Jeg tenker at man må erkjenne at vesten er ivrige på å drepe sivile i Midtøsten. Det blir for galt om alt skal skyldes på islam.

HAHA, når selv jeg synes du er på bærtur, ja da er du virkelig langt inn i skogen og leter.. 

Nei, vesten er ikke ivrige på dette, helt feil. 

Hvor mange hvite har tatt en gruppe muslimer til fange for så å kappe av hodene på dem? Ingen sier du ?
Om man har sjansen til å ta ut en person som planlegger helt horrible ting mot vesten, da er det dessverre helt akseptabelt om noen sivile går med samtidig.. Bedre å ta noen sivile der enn en ny 9/11. 

Dessuten, hadde de sivile der vært flinkere på å fortelle vesten hvor de vi er på jakt etter gjemmer seg, kanskje de kunne fått ned dødstallene for sivile.. MEN OI! Faktum er jo at mange sivile er på daesh sin side. Good riddance! 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt for søgt at milliarder av muslimer skal samarbeide om å ta over Europa.

Dette trur jeg ikke noe på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...