Gå til innhold

Islamiseringen av Europa er et faktum


Amalie95

Anbefalte innlegg

Hvis vi skal tro denne  tv2 dokumentaren. Den tar for seg hvordan gruppa" muslimbrødrene" blir større og større og at de ved hjelp av demokratiet til slutt skal få inn sharialov og muslimsk styre i hele Europa. Dette ved hjelp av å føde såppas mange barn at de til slutt blir i overtall. I følge dokumentaren er også hijaben et symbol på å vise sin ekstens rundt om i verden , og at det egentlig er et ganske nytt plagg. Om elemententene i denne dokumentaren stemmer er det jo ganske skummelt. 

Tror dere det ligger noe i dokumentaren eller er den overdrevet ?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller så har vi jo vesten som bomber Midtøsten sønder og sammen. Tenker det er verre, jeg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Repus Asserts skrev:

Jeg tror den dokumentaren er overdrevet. 

kan hende. Jeg tror også det mulighens er litt overdrevent, men er vanskelig  å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Nightcrawler said:

Eller så har vi jo vesten som bomber Midtøsten sønder og sammen. Tenker det er verre, jeg.

Nå ble jeg nysgjerrig, hva er sammenhengen? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Nightcrawler skrev:

Eller så har vi jo vesten som bomber Midtøsten sønder og sammen. Tenker det er verre, jeg.

Vi har også islamistene som driver med terrorhandlinger i Europa og islam som så vidt ble stoppet for noen hundre år siden av å få fotfeste i Europa bortsett fra på Balkan. 

Så hva skulle du si?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AineAvive
4 timer siden, Nightcrawler skrev:

Eller så har vi jo vesten som bomber Midtøsten sønder og sammen. Tenker det er verre, jeg.

Enig. Og jeg vil ha slutt på begge deler! Er engasjert i både anti war, salg av våpen til bl.a. Saudi Arabia (noe det aldri demonstreres mot lenger, og det opprører meg!) og jeg er innvandringskritisk. Skal man være det ene, bør man også være det andre. Men, migrasjonen siden 2015 handler ikke bare om krig og bomber. Det er en migrasjon langt utover dette... og jeg vil ha stopp på innvandringen fordi det ikke fungerer. I Sverige, der jeg delvis er fra, er det helt forferdelig. Visse kulturer går ikke sammen, det er den ubehagelige sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å se en video for å forstå at Norge og mange andre land i Europa kommer til å bli muslimsk etterhvert. Er bare å se på fødsels tallene det. Etniske norske føder færre barn enn det mange av våre nye landsmenn gjør. Hvis etnisk norsk føder i snitt litt i underkant av 2 barn, mens muslimer føder det dobbelte så vil etniske norske til slutt blir mindre tall. Da vil kulturen og religionen fra muslimske land bli mer fremtredende i NORGE 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2020 den 13.35, Nightcrawler skrev:

Eller så har vi jo vesten som bomber Midtøsten sønder og sammen. Tenker det er verre, jeg.

Ja vesten burde ikke blande seg inn i hvordan midtøsten styres.  Gadaffi, Saddam og alle de andre diktatorene som stod for folkemord i sine egne land burde få fortsette....det ville jo være mye bedre..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Stina234 skrev:

Ja vesten burde ikke blande seg inn i hvordan midtøsten styres.  Gadaffi, Saddam og alle de andre diktatorene som stod for folkemord i sine egne land burde få fortsette....det ville jo være mye bedre..

Så da skal vi heller teppebombe sivilbefolkningen i disse landene? For det ville jo også vært mye bedre, hva?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Nightcrawler skrev:

Så da skal vi heller teppebombe sivilbefolkningen i disse landene? For det ville jo også vært mye bedre, hva?

Nei, det er aldri bra at uskyldige sivile blir offer i slike situasjoner, uansett hvem som står bak.  Men hva er din løsning da?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

On 8/23/2020 at 1:35 PM, Nightcrawler said:

Eller så har vi jo vesten som bomber Midtøsten sønder og sammen. Tenker det er verre, jeg.

 

On 8/23/2020 at 3:23 PM, Tiuren said:

Nå ble jeg nysgjerrig, hva er sammenhengen? 

Du hadde ikke så lyst til å forklare sammenhengen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nightcrawler skrev:

Så da skal vi heller teppebombe sivilbefolkningen i disse landene? For det ville jo også vært mye bedre, hva?

Vesten har ikke teppebombet sivilbefolkningen. Enten forstår du ikke begrepsbruken du anvender, eller så sprer du bevisste løgner. Hva motivet ditt er vet jeg ikke, men det er kvalmende uansett. Det er derimot en kjensgjerning at sivile liv går tapt i konfliktsoner, men det har aldri vært intensjonelle handlinger fra vestlig hold å bombe sivile. Faktisk strekker vesten seg langt for å unngå slike scenarioer, noe islamister vet og utnytte, blant annet ved å benytte sivile mennesker som skjold, kle seg i sivilt osv. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 8/23/2020 at 1:30 PM, Amalie95 said:

Hvis vi skal tro denne  tv2 dokumentaren. Den tar for seg hvordan gruppa" muslimbrødrene" blir større og større og at de ved hjelp av demokratiet til slutt skal få inn sharialov og muslimsk styre i hele Europa. Dette ved hjelp av å føde såppas mange barn at de til slutt blir i overtall. I følge dokumentaren er også hijaben et symbol på å vise sin ekstens rundt om i verden , og at det egentlig er et ganske nytt plagg. Om elemententene i denne dokumentaren stemmer er det jo ganske skummelt. 

Tror dere det ligger noe i dokumentaren eller er den overdrevet ?

 Et "faktum" om man er paranoide ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...