Gå til innhold

Butikker som Cubus, Lindex og Kaphal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke alder er disse butikkene egentlig regnet for ?

Anonymkode: d7255...8b1

Skrevet

Hele livsløpet, har jeg inntrykk av - muligens med et opperom mellom 15-40. Altså fra 0-15 og deretter fra 40-100.

Anonymkode: 93c0a...13d

• Liker 7
Skrevet

Har enkle basisflagg for alle. Jeg er 33 og finner ikke så mye der, det begrenser seg til undertøy og kanskje særlig stayups og strømpebukser. 

Anonymkode: 30e31...f18

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 25 og har ikke handlet i noen av dem på sikkert 10 år, utenom basisplagg. Lindex og Kaphal føler jeg er litt 40+ mens Cubus er 0-15

Anonymkode: 05301...55c

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 og har ikke handlet i noen av dem på sikkert 10 år, utenom basisplagg. Lindex og Kaphal føler jeg er litt 40+ mens Cubus er 0-15

Anonymkode: 05301...55c

Jeg er 40 og handler på Cubus :ler:

Men ikke de andre to.

Skrevet

Klær fra disse butikkene er ofte uformelige og har stygge snitt og mønstere, så sjelden jeg med slank timeglassfigur finner noe der.  Vil si de er for 40 +.  

• Liker 3
Skrevet

Eneste butikk vi handler på av disse er Lindex, jeg kjøper strømpebuksene mine der. :P 

Men de er vel beregnet for hele livet regner jeg med...

Skrevet

Jeg vil si de passer for alle unntatt tenåringer.

Anonymkode: 50c68...567

• Liker 3
Skrevet

Har handlet barneklær på alle tre. Er selv 30 år og handler ikke klær til meg selv der, føler stilen er litt for voksen. 

Anonymkode: 42c86...96f

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si de passer for alle unntatt tenåringer.

Anonymkode: 50c68...567

Vel, Cubus synes jeg passer best for tenåringer, jeg synes det meste de har er redselsfullt. :P Mvh 40+

Anonymkode: 61e30...07c

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 30 og finner ofte mye fint på Cubus :) de andre to har jeg ikke handlet hos.

Anonymkode: c8861...ebd

• Liker 3
Skrevet

Fra 0-110

Men kjøper mest til ungene der. Kjøper kun til meg selv hvis jeg finner noe på kjempe-tilbud.

Anonymkode: 660b7...a28

Skrevet

Både jeg og ungene (tenåringer) har alltid kjøpt klær der. Guttene kjøper vel mest boxere, tskjorter ,basic hettegensere og noe jeans der nå som de ikke er små.  Jeg finner endel fint på Lindex, bluser,jeans,kjoler.og favoritt trusene ;)  Kjøper gjerne ull på Cubus, god kvalitet og pris  (gensere,cardigans trøyer og longs) jeansene til Cubus er og ok. KappAhl har noen bukser eg liker godt og det dukker opp overdeler og kjoler i ny og ne. 

Anonymkode: ad362...ae2

• Liker 1
Skrevet

Kjøper aldri klær fra noen av de butikkene, med unntak av et par truser en gang i blant. Synes klærne  der er mindre pene og kvaliteten er ræva i tillegg. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
22 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilke alder er disse butikkene egentlig regnet for ?

Anonymkode: d7255...8b1

Alle aldersgrupper, i utgangspunktet :rolleyes:

Jeg kjøper ikke noe på Lindex, men det er vel mest fordi det ikke er annet enn undertøys-avdeling der jeg bor. Det er like godt å få tak i på Hennes & Mauritz. Nå er jeg ganske fri i kles-stilen, og kjøper gode hettegensere, hettejakker, og mye jeg ser yngre gå med, men hva er galt med det. Jeg liker ikke større skjørt og bluse-lignende topper. 

Hvilken alder butikkene er for er vel ikke noe fasitsvar på, det er opp til hver enkelt, og hvilken stil man liker. 

Jeg er i 30 årene

Endret av Millimani
Skrevet

Er 24 og handler ikke på noen av dem.

Cubus: Butikk jeg kan se for meg folk i aldersgruppen 0-14 og 35-100 handle i. For meg blir det ganske mye basic og kjedelige klær som jeg ikke har bruk for. Lite "fine" klær å finne der, klær til fest for eksempel. Dersom jeg har handlet noe der har det vært strømpebukser eller noe annet enn klær.

Lindex: Minner litt om Cubus, men klærne ser jeg for meg er beregnet for damer fra 40 og oppover, eller barn i alderen 0-12.

Kappahl: Minner mye om de to overnevnte. Har aldri funnet noe jeg liker på denne butikken. Spesielle klær med rare mønstre er det jeg assosierer med denne butikken. Ser ikke for meg ungdommer eller barn gå her. Kanskje noen kvinner fra 50 år og oppover?

Skrevet

Kjøper bare basisplagg på Cubus. Resten er jo krise. 

Anonymkode: 5a5eb...38c

Skrevet

Sara Emilie reklamerer jo mye for KappAhl og hun er jo 27 år eller noe. Jeg har funnet en del fint der, og jeg er 34 år. Noe av god kvalitet og noe av mindre god kvalitet.

Til barn synes jeg de har ganske bra utvalg og kvalitet. 😊

• Liker 4
Skrevet
11 hours ago, Apocalypte said:

Klær fra disse butikkene er ofte uformelige og har stygge snitt og mønstere, så sjelden jeg med slank timeglassfigur finner noe der.  Vil si de er for 40 +.  

Lindex har masse for timeglass nå. Har ikke kjøpt der på 15 år før nå. Begynte å handle der pga gode barneklær, når har jeg handlet der en del for meg også. Jeg er ish 30.

Anonymkode: 1e74f...446

• Liker 1
Skrevet

Hvor handler dere andre da? 

Anonymkode: d09c4...404

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...