AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Del Skrevet 23. august 2020 Som overskriften sier- jeg trenger tips til å løpe intervall på mølle. Jeg er tjukk, utrent, og har lest at intervall er effektivt. Stemmer det? Tips til god økt? Som ikke dreper motivasjon? Hvor ofte? Håper noen kan hjelpe! Jeg vil bli en løper! Anonymkode: ac98b...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Del Skrevet 23. august 2020 Prøv Couch 2 5 K-programmet. Du begynner med korte intervaller som økes uke for uke helt til du kan løpe en halvtime i slengen. Anonymkode: 61792...b95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Del Skrevet 23. august 2020 Hvis du er veldig overvektig er det veldig belastende for kroppen å løpe på tredemølle. Du kan begynne med å gå i bakke (helning på mølla). Feks kan du gå i bakke i 5 min, gå rett i 5 min, bakke i 5 min osv. Anonymkode: d9f7e...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Del Skrevet 23. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv Couch 2 5 K-programmet. Du begynner med korte intervaller som økes uke for uke helt til du kan løpe en halvtime i slengen. Anonymkode: 61792...b95 Støtter denne!! Anonymkode: 17e62...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Del Skrevet 23. august 2020 Bruk knappen for å styre helning på mølla, og gi deg selv en solid oppoverbakke i rask gangfart. Løping kan gi problemer med knærne, spesielt når du er overvektig. Så kan du gå roligere og med mindre helning imellom intervallene, men hold kroppen igang. 4 intervaller på 4 minutter hver er best dokumentert. Men synes du 4 minutter er litt lenge kan du ha god effekt med 6x 2 minutters intervaller også. Husk å varme opp 5-10 minutter og avslutt med å gå sakte 5 minutter. Intervaller er sjeldent veldig gøy, men kan være overkommelig med podcast/musikk på øret. Lykke til! Anonymkode: ad180...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå