Jump to content
AnonymBruker

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med

Recommended Posts

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er beklagelig at jeg fremstår sint. Føler jeg ofte må forsvare meg når folk retter pekefingeren og sier at en er svært syk osv. Akkurat det er jævlig provoserende. 
Hva blir du frustrert over? Og hvorfor mener du jeg er deprimert? Mer fortvilt enn deprimert vil jeg si. Nå må jeg få klart å handla mat da det er det viktigste for øyeblikket.  Men kvier seg til det pga skammen hvis jeg treffer kjentfolk og åpner kjeften og eller blir svar skyldig🤨

Anonymkode: 1bb8f...613

Du har ingenting å skamme deg over. Spør noen hva du gjør, så svar «jeg studerer». Det er aldri negativt å tilegne seg mer kunnskap, tvert imot 😊

På med uteklær og kom deg på butikken nå! Du klarer det, jeg har troen på deg!

(Du bruker ordet «jævlig» flere ganger, da kan du høres litt hissig ut 😉)

Anonymkode: eb57f...94e

Fortsetter under...

Iskaffe123

TS du har ingenting å føle skam over hvis du møter noen bekjente på butikken. Du sier at du studerer for øyeblikket og trives med dette. Det er ikke noe å skamme seg over. Folk flest er uansett mest opptatt av seg selv, det synes jeg er en grei huskeregel.

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ingenting å skamme deg over. Spør noen hva du gjør, så svar «jeg studerer». Det er aldri negativt å tilegne seg mer kunnskap, tvert imot 😊

På med uteklær og kom deg på butikken nå! Du klarer det, jeg har troen på deg!

(Du bruker ordet «jævlig» flere ganger, da kan du høres litt hissig ut 😉)

Anonymkode: eb57f...94e

Redd for å vise nervøsitet osv, som jeg ikke ønsker å vise. Og det å stå i kø er det verste når en har angst. (Jada veit jeg må venne meg til igjen).

AnonymBruker
18 minutter siden, Iskaffe123 skrev:

TS du har ingenting å føle skam over hvis du møter noen bekjente på butikken. Du sier at du studerer for øyeblikket og trives med dette. Det er ikke noe å skamme seg over. Folk flest er uansett mest opptatt av seg selv, det synes jeg er en grei huskeregel.

Takk :)

Safiye

Tråden er ryddet for brukerangrep.

-Safiye, mod