Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Camlon skrev:

Ja, for mange skilte menn er du utelukket. Du har aldri oppdratt et barn, og hvis de får barn med deg så vil du komme til å være mor for deres barn. 

Og resten av ditt svar får meg til å føle at du er svært umoden. En mann med nedbetalt hus kommer ikke til å bli imponert over at du betaler dine regninger på tide, har ingen kredittkortgjeld og skal snart få deg boliglån.

Hva da med førstegangsfødende? Er de ikke skikket til å få og oppdra barn? Dette må være noe av det dummeste jeg har lest på dette forumet. 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Hva da med førstegangsfødende? Er de ikke skikket til å få og oppdra barn? Dette må være noe av det dummeste jeg har lest på dette forumet. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Førstegangsfødende får normalt barn med andre som ikke har barn.

Situasjonen er noe helt annet for skilte menn som allerede har barn med f.eks. en 50/50 ordning. De vil naturligvis ha noen med erfaring med å oppdra barn. 

Du kan mene det er så dumt som du bare vil, men det forandrer ikke mens preferanser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det fremstår litt som at du er skallet og bitter selv over mindre valgmuligheter dette innebærer. Vi har alle preferanser, jeg syns ikke ts er helt på jordet her. Hadde hun vært 50 år, så hadde det vært verre. Menn i den alderen har tapt det meste av hårmanken, slik er det jo. Men ikke i slutten av 30årene. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Jeg er det motsatte av skallet og bitter, er selv en kvinne på 28 år. Men jeg mener at TS er dum dersom hun er så desperat etter å stifte en familie, men lar seg bli begrenset på grunn av noe så dumt som litt hår. Det er jo helt greit å ha preferanser, jeg har jo det selv også, men dette blir jo for dumt. Hun er mer villig til å lempe på krav om jobb og økonomi (som faktisk er viktig når man ønsker å lage en familie) enn hvor mye hår en person har. Det er jo sykt fokus på utseende. Hun er 37 år, hun kan ikke vente for lenge dersom hun ønsker å få barn. 

Anonymkode: 54981...f7b

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. TS. 

Du har fått en drøss med gode og vel-argumenterte forslag for hva du kan gjøre for å lykkes med både barn og kjæresteforhold, fra både menn og kvinner i ulik eller samme situasjon som deg.

Du konsentrer deg i hovedsak om "negative" innlegg i denne tråden, og unngår gode, samt går dessverre fryktelig i forsvarsposisjon hvor du skylder på alle rundt deg og alle faktorene omkring deg. Forutenom deg selv.
Skal du fordele skyld for hvorfor ting er slik det er i livet ditt må du faktisk kun se på deg selv. Det er også det eneste du kan gjøre noe med. Det er viktig å innse at alt du har gjort til nå har ikke fungert på noe som helst vis, så kanskje skal du endre inngang eller rutiner for å få nytt perspektiv på ting. 

Det du baker får du servert. Og det er ingen som banker på døra og serverer deg noe annet. Eller noe som helst for den saks skyld.

Anonymkode: df588...12a

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Fy f det svaret der var utrolig frekt. Jeg har hatt noen forhold bak meg,men ikke siste årene dessverre. Så da er man liksom utelukket? Har ikke ord😳

Ting går rundt økonomisk men man jobber seg mot å få mer økonomisk frihet. Har betalt ned det meste av gjeld utenom studielånet mitt som har steget litt pga en måtte utsette betaling noen ganger,men det skal ordne seg det. Så blir det boliglån snart men det har vel de fleste også. Betaler regningene mine før betalingsfrist hver gang eller de blir trekt automatisk i nettbanken så er nok skikkelig der. Ingen kredittgjeld osv.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Si meg, er dette en trolletråd? 37 år, synes det er dealbreaker å ikke ha hår, men synes det er uhørt at menn velger bort 37-åringer som ikke har hatt ordentlige forhold? Uhørt at menn er like urimelige i kravene sine som deg? Jo, jøss.

Anonymkode: 4c52f...774

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du om denne tråden, ts. Fikk du noe vettuge innspill og svar? 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. TS. 

Du har fått en drøss med gode og vel-argumenterte forslag for hva du kan gjøre for å lykkes med både barn og kjæresteforhold, fra både menn og kvinner i ulik eller samme situasjon som deg.

Du konsentrer deg i hovedsak om "negative" innlegg i denne tråden, og unngår gode, samt går dessverre fryktelig i forsvarsposisjon hvor du skylder på alle rundt deg og alle faktorene omkring deg. Forutenom deg selv.
Skal du fordele skyld for hvorfor ting er slik det er i livet ditt må du faktisk kun se på deg selv. Det er også det eneste du kan gjøre noe med. Det er viktig å innse at alt du har gjort til nå har ikke fungert på noe som helst vis, så kanskje skal du endre inngang eller rutiner for å få nytt perspektiv på ting. 

Det du baker får du servert. Og det er ingen som banker på døra og serverer deg noe annet. Eller noe som helst for den saks skyld.

Anonymkode: df588...12a

Hvor står det at jeg ikke tar i mot forslagene folk skriver?Rekker ikke svare alle. Tar til meg noen av rådene folk har gitt. 
Danmark er ikke aktuelt,da jeg ikke har råd til det og er dessverre ikke helt overbegeistret for den måten å få barn på.

Ellers så tenker jeg at jeg kanskje må komme meg mer ut på ting,og kutte datingappene for det fører ingen vei. 😕

Jeg sier og mener ikke at alle som er skalla er stygge og ekle. Langt derifra. Men det er ikke det første jeg går etter. Aksel Lund Svindal har vel blitt litt skalla,havnet langt fra stygg. Terje Sporsheim er en artig skrue men ikke min type. 
Hvis jeg skal bruke noen fra kjendisverdenen på hvilken smak jeg har(Dette betyr ikke at man bare går etter slike,så det er sagt,oppklart og vedtatt!),Øyvind Sauvik,Nicolay Cleve Broch, de to sportsankarene i Tv2,han mørkhårede fra Bergen og han høye fra Østlandet,husker ikke navnene bla.a. 

 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor står det at jeg ikke tar i mot forslagene folk skriver?Rekker ikke svare alle. Tar til meg noen av rådene folk har gitt. 
Danmark er ikke aktuelt,da jeg ikke har råd til det og er dessverre ikke helt overbegeistret for den måten å få barn på.

Ellers så tenker jeg at jeg kanskje må komme meg mer ut på ting,og kutte datingappene for det fører ingen vei. 😕

Jeg sier og mener ikke at alle som er skalla er stygge og ekle. Langt derifra. Men det er ikke det første jeg går etter. Aksel Lund Svindal har vel blitt litt skalla,havnet langt fra stygg. Terje Sporsheim er en artig skrue men ikke min type. 
Hvis jeg skal bruke noen fra kjendisverdenen på hvilken smak jeg har(Dette betyr ikke at man bare går etter slike,så det er sagt,oppklart og vedtatt!),Øyvind Sauvik,Nicolay Cleve Broch, de to sportsankarene i Tv2,han mørkhårede fra Bergen og han høye fra Østlandet,husker ikke navnene bla.a. 

 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Det har hørtes ut som om at hvis du fikk valget mellom en skalla, men fantastisk flott mann og barn, mot ufrivillig barnløshet og singelhet, så hadde du valgt sistnevnte pga at mannen var skalla. 

Det er for øvrig også det du mister ved å selektere bort alle menn som er skalla så snart du ser en. Om ikke bevisst, så ubevisst. 

Så tenk på det. Og kanskje la den skalla mannen få en sjanse neste gang. Det er det som er poenget mitt: tenk nytt, handle nytt og prøv å endre deg selv. For samfunnet rundt deg endrer seg ikke for deg.

Anonymkode: df588...12a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg skal bruke noen fra kjendisverdenen på hvilken smak jeg har(Dette betyr ikke at man bare går etter slike,så det er sagt,oppklart og vedtatt!),Øyvind Sauvik,Nicolay Cleve Broch, de to sportsankarene i Tv2,han mørkhårede fra Bergen og han høye fra Østlandet,husker ikke navnene bla.a. 

... Denne misset jeg. Jeg ser du legger listen din der. Den listen må du drastisk jekke med mindre du selv er en soleklar 10'er. Noe du garantert neppe er. 

Det er realiteten dessverre.

Anonymkode: df588...12a

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner man ikke en kjæreste har man vanligvis for høye krav. Hva skiller deg ut som gjør at du kan ha høye krav? Du sier du er 37 år, hva brukte du 20 årene på? Festing?

Anonymkode: db9f6...60a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Det må jo være bedre å tilpasse seg enn å ha en hel liste med krav, ikke rart det finnes så mange single?

Mine absolutte ufravikelige krav er at mannen ikke er for sjenert der han ikke tør gjøre noe,ikke tar initiativ og eller er jomfru. Jeg er ikke den med mest sexerfaring men litt har jeg opplevd og lærer og utvikler meg gjerne mer. Vil at mannen skal ha hatt litt erfaring der. Trenger ikke å ha ligget med en hær men med noen i hverfall, så han veit litt hva han driver med!!Det er et ultimatum faktisk.

Ellers er jo kjemi alfa omega. Der samtalen flyter lett,ikke der du må holde i gang samtalen. 
Jeg er ganske omgjengelig så går lett overens med folk,men den der ekstra gnisten hadde vært fint. 
 

Ikke feil at han er akademiker men det er ikke et must,men ryddig og stabil inntekt og fast jobb. Er selv akademiker men jobber ikke med det jeg er utdannet som da det var feil i utgangspunktet,men heldigvis kan man jobbe med flere ting med utdanningen. Denne høsten skal jeg ta et nettstudie også. Kunne vært evig student om jeg ble betalt for det. Elsker å tilegne meg kunnskap og nå tar jeg noe som er vesentlig for en jobb jeg håper å få på sikt.

 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg beit på 😂 Bra trolling da, men burde skjønt det når ts omtaler seg selv som "man". Vet det er en trollemann her som bruker det som signatur

Anonymkode: 0c816...58c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine absolutte ufravikelige krav er at mannen ikke er for sjenert der han ikke tør gjøre noe,ikke tar initiativ og eller er jomfru. Jeg er ikke den med mest sexerfaring men litt har jeg opplevd og lærer og utvikler meg gjerne mer. Vil at mannen skal ha hatt litt erfaring der. Trenger ikke å ha ligget med en hær men med noen i hverfall, så han veit litt hva han driver med!!Det er et ultimatum faktisk.

Ellers er jo kjemi alfa omega. Der samtalen flyter lett,ikke der du må holde i gang samtalen. 
Jeg er ganske omgjengelig så går lett overens med folk,men den der ekstra gnisten hadde vært fint. 
 

Ikke feil at han er akademiker men det er ikke et must,men ryddig og stabil inntekt og fast jobb. Er selv akademiker men jobber ikke med det jeg er utdannet som da det var feil i utgangspunktet,men heldigvis kan man jobbe med flere ting med utdanningen. Denne høsten skal jeg ta et nettstudie også. Kunne vært evig student om jeg ble betalt for det. Elsker å tilegne meg kunnskap og nå tar jeg noe som er vesentlig for en jobb jeg håper å få på sikt.

 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Mye av dette er helt greit, ts. Men mange menn klarer ikke å leve opp til det. Vi lever i en tid der mann bare kanskje kommer seg gjennom skolegangen til fullført videregående. Dessverre. 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe jeg beit på 😂 Bra trolling da, men burde skjønt det når ts omtaler seg selv som "man". Vet det er en trollemann her som bruker det som signatur

Anonymkode: 0c816...58c

Ingen trolling. Slutt med slike utsagn.

Bokmål er mitt sidemål,så derfor blander en litt i skrivinga.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ellers er jo kjemi alfa omega. Der samtalen flyter lett,ikke der du må holde i gang samtalen. 
Jeg er ganske omgjengelig så går lett overens med folk,men den der ekstra gnisten hadde vært fint. 

Det med sexerfaring må du ikke tenke så mye på, jeg har jo en hær som du sier, men jeg verken skryter eller påvirker ingen at jeg har det... Fordelen med mye erfaring er at man gjør ting der andre feiler, skjønner du? tenk heller på at det er god kommunikasjon som gir den beste sexen, ikke erfaring... Ellers synes jeg ikke du har så store krav, det meste er jo faktisk helt normalt og burde være lett å finne... At du er kunnskapssugen er et pluss synes jeg.. og at du får tyn for det økonomiske synes jeg du ikke skal ta til deg, det er typisk sånn matrialstyrte menn som sier.

Jeg skrev tidligere at man det må være bedre å tilpasse seg istede for å ha en rekke krav... det gjelder faktisk for alle som dater. Hvis man dater lenge å ikke finner noen må man faktisk gjøre nioen endringer.  du sier du kommer fra ei lita bygd, hvordan ligger det ann for stedsutvikling og tilflytting, er det arbeidsplasser der? Du burde jo sett litt på fremtiden din i bygda di... Men håper egentlig at det dukker opp en akademikker som har hjemmekontor, som oppfyller dine krav og gir deg kjærlighet i overflod🧡

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy f det svaret der var utrolig frekt. Jeg har hatt noen forhold bak meg,men ikke siste årene dessverre. Så da er man liksom utelukket? Har ikke ord😳

 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Det var ikke noe frekt med det svaret. Det er like legitimt å ønske en partner med økonomien på stell som det er å ønske seg en partner som har hår. At en person uten orden i økonomien eller en som har dårlig råd ikke akkurat står øverst på så manges ønskeliste kan da ikke være særlig overraskende?

Anonymkode: efee4...ccf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke feil at han er akademiker men det er ikke et must,men ryddig og stabil inntekt og fast jobb.

Men, har du ryddig og stabil inntekt da? Du skrev at du har vært utenfor arbeidslivet og du eier ikke bolig i en alder av 37? Helt i orden det altså, men synes det er pussig å stille denne typen krav når man ikke engang oppfyller dem selv.

 

Anonymkode: 4c52f...774

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy f det svaret der var utrolig frekt. Jeg har hatt noen forhold bak meg,men ikke siste årene dessverre. Så da er man liksom utelukket? Har ikke ord😳

Ting går rundt økonomisk men man jobber seg mot å få mer økonomisk frihet. Har betalt ned det meste av gjeld utenom studielånet mitt som har steget litt pga en måtte utsette betaling noen ganger,men det skal ordne seg det. Så blir det boliglån snart men det har vel de fleste også. Betaler regningene mine før betalingsfrist hver gang eller de blir trekt automatisk i nettbanken så er nok skikkelig der. Ingen kredittgjeld osv.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Sikkert mange menn som er skeptisk til en 37-åring som ikke eier egen bolig, og har vært ute av arbeidsmarkedet en periode (?). Ikke bare du som har høye krav, vettu.

Anonymkode: fbb07...4d4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men, har du ryddig og stabil inntekt da? Du skrev at du har vært utenfor arbeidslivet og du eier ikke bolig i en alder av 37? Helt i orden det altså, men synes det er pussig å stille denne typen krav når man ikke engang oppfyller dem selv.

 

Anonymkode: 4c52f...774

Ja,men inntekten kunne vært bedre. Jobber med det!

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,men inntekten kunne vært bedre. Jobber med det!

Anonymkode: 1bb8f...613

Men hva jobber du som? Og hvorfor bor du  på bygda der lønningene er lave og attraktive menn er få?

Anonymkode: fe0ac...937

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...