Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi er mange i samme båt om det er noen trøst ❤️

Anonymkode: a11c6...9cf

Takk,en mager trøst. Håper det ordner seg for oss alle💞

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt svar var til deg, ikke TS. 

Om du allerede har redusert krav til utsende, seksuell erfaring og inntekt, så var det ikke nødvendig eller lurt å senke kravene ytterlige. Man må aldri senke krav som fører til at man blir sammen med en man ikke passer sammen med. Da vil man konstant krangle og tilslutt ende opp med skilsmisse.

Mindre attraktive menn pleier ikke å henge på Tinder, fordi de får ingen match der. Så da må man møte dem i det virkelige liv. F.eks. siden du liker frilftsliv, så er det mange single menn som drar på turer med turistforeningen.

Anonymkode: cef9e...c64

Å jo da, jeg har møtt mange av de attraktive på Tinder, de bare fremstiller seg helt annerledes der inne og bruker bilder som ikke er i nærheten av å ligne irl  

Anonymkode: 07569...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å jo da, jeg har møtt mange av de attraktive på Tinder, de bare fremstiller seg helt annerledes der inne og bruker bilder som ikke er i nærheten av å ligne irl  

Anonymkode: 07569...731

Det er så feigt det. Snakket med en fyr som hadde gamle bilder for noen år siden. Likte hvordan han så ut på de gamle bildene,vi skulle møtes men så viste han meg hvordan han så ut da og da mistet jeg all interesse og det ble intet treff. Slikt er skuffende oppførsel.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med det. Har vært singel i snart 5 år. Hadde tatt meg en pause fea datingsider, og begynte å starte opp litt igjen. Men når samtalen dabber av etter å ha skrevet litt frem og tilbake tror jeg at jeg gir opp igjen.:( Ikkever det lett å møte nywfolk heller sånn som samfunnet er nå.

Anonymkode: cc0f5...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 47 og aldri lyktes... Nå har jeg gitt opp. Har alltid møtt menn som vil leke og aldri seriøs. Sex har jeg ikke hatt på snart 8 år. det var i 2012. Kun sex en gang i ca 10 minutter. Fant ut han var alkoholiker etter hvert så det ble med kun sex en gang. 2011 hadde jeg sex to ganger. Drev å datet en useriøs fyr som "aldri" hadde tid til meg. Han skyldte på jobb, så kjøpte han seg leilighet og flyttet for å pusse opp den i flere mnd. Så jeg traff han i mai og nov det året. Jeg ga opp! Han var kun intressert i analsex i tillegg. Noe jeg ikke ville prøve. Så han drev nok på med andre damer. 2010 hadde jeg sex 5 ganger. 3 ganger i knappe 5 minutter på en ferietur og to ganger den høsten med samme fyr som jeg ga opp i 2011. Husker ikke lengre bak i tid...vil ikke huske lenger bak i tid! Trist liv.. den dag i dag syns jeg det er rart jeg orker å leve.. 20 år til pensjon.. ensom pensjonstid... sånne som meg får aldri sykdommer å dør. vi lever til vi blir hundre... dessverre.. 

Anonymkode: 131eb...d54

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Er fortvilt!!Sitter å gråter og hyperventilerer. Har prøvd så lenge å finne en bra fyr å dele livet med uten hell. Er så lei meg og frustrert. Som om Gud/universet/noen «oven»/forbannelse har bestemt man ikke skal lykkes. Har ikke hatt nærhet/sex på x antall år. Føler man er fratatt alt «alle andre» har og får oppleve. 
Har vært av og på datingapper en god del år men har ikke vært på date på over tre år. Er nok litt kresen,men klarer ikke møte noen jeg ikke finner attraktiv og med god personlighet som matcher min. I det siste er det lite matcher på datingappen også så det er ingen å potensielt treffe heller. Det er bare helt fortvilt😭 De fleste venner har to eller tre barn og/eller mann/samboer. Ønsker det så inderlig selv men finner aldri noen og jeg ser på forskjellige typer menn,men der må være noe som trigger nysgjerrigheten og interessen. Der har det dessverre ikke vært siste tiden. 
Jeg er dessverre lite ute på andre arena grunnet folk er opptatt med sitt og jeg syns ikke det er så kjekt å gå ut alene. Heller ikke mye som er åpent nå i koronatid. 

En slektning sa for noen år siden at det er ikke alle som skal ha noen. Synes dette var svært sårende. Veit ikke om vedkommende mente det stygt eller ei.  Yngste barnet til denne slektningen,som jeg vokste opp sammen med da vi er rundt samme alder,venter nå sitt tredje barn. Noe som er svært sårt,selv om jeg ønsker henne det beste. Har ikke lyst å være «hun enslige uten barn»,det er ekstremt sårt når du ønsker det motsatte. Er så sliten av å feile. Har prøvd law of attraction,meditation etc men det ser ikke ut til å hjelpe. Selv om enkelte ting med the law of attraction virker...
Jeg er allminnelig av utseende og hadde alltid draget tidligere på godt og vondt. Men det å finne ekte kjærlighet har vært vanvittig vanskelig. Har nok sikkert tenkt at det skal være vanskelig,og derfor har det vært nettopp det. Så prøver å snu den tankegangen. 
Blir så misunnelig(sikkert ikke bra å være det)på de som har funnet mennene i sine liv,og noen flere ganger. Unner de alt godt men ønsker det så inderlig selv. Vet det er mange som unner meg å finne en bra livspartner og oppleve gjensidig kjærlighet.

 

Årene flyr og man står bare å spinner og snart kan man ikke få barn noe som skremmer livskiten ut av en. Ønsker meg et barn for det er kun det man rekker muligens. Men det er langt bedre enn null barn. Hadde vært evig takknemlig for et friskt barn. Og nei å reise til Danmark er ikke et alternativ. Har dårlig økonomi og har ikke lyst å få barn på den måten. Kudos til de som gjør det,spesielt alene👊


 

Anonymkode: 1bb8f...613

Kanskje du skulle gå for en baby istedenfor en mann og ta en tur til danmark der kan jo enslige få hjelp til å befruktes :) 👍
Så kommer gjerne mannen senere en gang.

Anonymkode: 35364...be3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.8.2020 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Er fortvilt!!Sitter å gråter og hyperventilerer. Har prøvd så lenge å finne en bra fyr å dele livet med uten hell. Er så lei meg og frustrert. Som om Gud/universet/noen «oven»/forbannelse har bestemt man ikke skal lykkes. Har ikke hatt nærhet/sex på x antall år. Føler man er fratatt alt «alle andre» har og får oppleve. 
Har vært av og på datingapper en god del år men har ikke vært på date på over tre år. Er nok litt kresen,men klarer ikke møte noen jeg ikke finner attraktiv og med god personlighet som matcher min. I det siste er det lite matcher på datingappen også så det er ingen å potensielt treffe heller. Det er bare helt fortvilt😭 De fleste venner har to eller tre barn og/eller mann/samboer. Ønsker det så inderlig selv men finner aldri noen og jeg ser på forskjellige typer menn,men der må være noe som trigger nysgjerrigheten og interessen. Der har det dessverre ikke vært siste tiden. 
Jeg er dessverre lite ute på andre arena grunnet folk er opptatt med sitt og jeg syns ikke det er så kjekt å gå ut alene. Heller ikke mye som er åpent nå i koronatid. 

En slektning sa for noen år siden at det er ikke alle som skal ha noen. Synes dette var svært sårende. Veit ikke om vedkommende mente det stygt eller ei.  Yngste barnet til denne slektningen,som jeg vokste opp sammen med da vi er rundt samme alder,venter nå sitt tredje barn. Noe som er svært sårt,selv om jeg ønsker henne det beste. Har ikke lyst å være «hun enslige uten barn»,det er ekstremt sårt når du ønsker det motsatte. Er så sliten av å feile. Har prøvd law of attraction,meditation etc men det ser ikke ut til å hjelpe. Selv om enkelte ting med the law of attraction virker...
Jeg er allminnelig av utseende og hadde alltid draget tidligere på godt og vondt. Men det å finne ekte kjærlighet har vært vanvittig vanskelig. Har nok sikkert tenkt at det skal være vanskelig,og derfor har det vært nettopp det. Så prøver å snu den tankegangen. 
Blir så misunnelig(sikkert ikke bra å være det)på de som har funnet mennene i sine liv,og noen flere ganger. Unner de alt godt men ønsker det så inderlig selv. Vet det er mange som unner meg å finne en bra livspartner og oppleve gjensidig kjærlighet.

 

Årene flyr og man står bare å spinner og snart kan man ikke få barn noe som skremmer livskiten ut av en. Ønsker meg et barn for det er kun det man rekker muligens. Men det er langt bedre enn null barn. Hadde vært evig takknemlig for et friskt barn. Og nei å reise til Danmark er ikke et alternativ. Har dårlig økonomi og har ikke lyst å få barn på den måten. Kudos til de som gjør det,spesielt alene👊


 

Anonymkode: 1bb8f...613

Fryse ned noen egg kunne du gjøre så har du litt bedre tid da også, 37 da tikker klokka faretruende fort men om du fryser egg så har du jo vunnet tid.

Anonymkode: 35364...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fryse ned noen egg kunne du gjøre så har du litt bedre tid da også, 37 da tikker klokka faretruende fort men om du fryser egg så har du jo vunnet tid.

Anonymkode: 35364...be3

Det er ikke dermed sagt at de eggene er bra. Dårlige egg har ikke noe med bare alder å gjøre. Biologisk alder følger ikke kronologisk heller. 

Anonymkode: 1806a...963

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fryse ned noen egg kunne du gjøre så har du litt bedre tid da også, 37 da tikker klokka faretruende fort men om du fryser egg så har du jo vunnet tid.

Anonymkode: 35364...be3

Hvilke sykehus gjør slike ting da?Tror ikke de gjør det i området jeg bor.

Hvordan fungerer det egentlig,man går til gynekolog og sjekker ståa med hvor mange friske egg man har så blir man henvist videre? Har faktisk aldri vært til gynekolog,sykt men slik er det. Har aldri hatt kjønnssykdommer heller da jeg alltid brukte kondom når jeg hadde sex og aldri hatt noen symptomer på slike sykdommer. Så har litt hemninger for å gå til gynekolog etc. 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barndomsveninna mi som jeg har kjent siden vi var 1 år,har tre barn nå. En i skole og to i barnehage og de har sykdom veldig ofte. Kan virkelig ikke si jeg ser frem til slike ting. Huff!! Men det blir kanskje ikke så gale med kun et barn. 
Jeg og mitt søsken var nesten aldri syke som barn utenom forkjølelse fra tid til annen. Og influensa en sjelden gang. Jeg hadde skalagensfeber med brennkopper og vannkopper på et og samme år på barneskolen ellers var vi friske. *bank i bordet*. Nå virker det som om barna får alt i bhg,huff!! 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke sykehus gjør slike ting da?Tror ikke de gjør det i området jeg bor.

Hvordan fungerer det egentlig,man går til gynekolog og sjekker ståa med hvor mange friske egg man har så blir man henvist videre? Har faktisk aldri vært til gynekolog,sykt men slik er det. Har aldri hatt kjønnssykdommer heller da jeg alltid brukte kondom når jeg hadde sex og aldri hatt noen symptomer på slike sykdommer. Så har litt hemninger for å gå til gynekolog etc. 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Sjekker du ikke for celleforandringer? Det kan jo være ganske skummelt..

Anonymkode: cc0f5...bcf

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekker du ikke for celleforandringer? Det kan jo være ganske skummelt..

Anonymkode: cc0f5...bcf

Det har du rett i. Fikk et par brev for noen år siden men dro ikke😱Har helseangst og legeangst etc😳😩

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 og litt i samme situasjon. Under 20% av dagens menn er noe å samle på, og de er jo allerede tatt. Har det bedre som singel enn drassende på en eller annen voksen unge. 

Anonymkode: 62975...130

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.8.2020 den 1.04, AnonymBruker skrev:

Hadde kontakt med en som ikke var min typiske fyr jeg faller for. Prøvde,han hadde til og med vært forelsket i meg «back in the days». Han mente jeg var for pen for han. Jeg er helt average. Uansett ikke en jeg ville delt livet mitt med. Han er for laidback,liker ikke friluftsliv,var ofte negativ og nedlatende. Ellers takk. 
 

Angående menn på tinder så er der myyye rart,hummer og kanari av menn. Mange som ikke virker å bry seg det døyt om hvordan de ser ut/framstår. Rare uttrykk,poserer i alle mulige rare posisjoner,ikke gir en jævla innsats på å se bra ut. Kom an liksom!

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Altså, jeg traff mannen min via Tinder - og jeg kan nesten ikke skjønne at det gikk 😂 Jeg hadde klein profil, det samme hadde han. Tror ikke du bør avskrive alle med kleine profiler, det kan være mye gull der også 😊

Etter flere mislykkede forhold, klarte jeg til slutt å klarne hodet nok til å lage meg en kort liste over hva mannen jeg var ute etter måtte ha av kvaliteter. Denne vil nok variere fra person til person - men for meg var blant annet å ønske det samme i livet (feks ifht familie) orden på jobb/økonomi, snill, ingen avhengigheter og en jeg hadde kjemi med. Det gjennomgående her er vel at jeg ønsket en stabil partner jeg kunne stole på, etter noen forhold hvor jeg hadde levd med det motsatte.

Føles feil å si at man skal senke kravene, men kanskje jeg kan omformulere det til å sette noen få, fornuftige og oppnåelige krav? Synes det er synd det er så fokus på utseende generelt. Kjemi og tiltrekning handler ikke bare om utseende, det er så mange faktorer som spiller inn! Når det er sagt oppdaget jeg fort at mannen min var langt kjekkere i virkeligheten, enn på bildene. For de var virkelig håpløse 😂

Ønsker deg lykke til i jakten! Unner ingen å være alene ♥️
PS: ikke sikkert slektningen din mente å være frekk da hun sa at det ikke var alle som var ment å være sammen med noen. Det var nok et forsøk på en slags trøst, vil jeg tro!

Anonymkode: 9b804...581

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har du rett i. Fikk et par brev for noen år siden men dro ikke😱Har helseangst og legeangst etc😳😩

Anonymkode: 1bb8f...613

Sykehusene er oftere flinkere til gynekologiske undersøkelder enn private gyn. Mitt tips. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg traff mannen min via Tinder - og jeg kan nesten ikke skjønne at det gikk 😂 Jeg hadde klein profil, det samme hadde han. Tror ikke du bør avskrive alle med kleine profiler, det kan være mye gull der også 😊

Etter flere mislykkede forhold, klarte jeg til slutt å klarne hodet nok til å lage meg en kort liste over hva mannen jeg var ute etter måtte ha av kvaliteter. Denne vil nok variere fra person til person - men for meg var blant annet å ønske det samme i livet (feks ifht familie) orden på jobb/økonomi, snill, ingen avhengigheter og en jeg hadde kjemi med. Det gjennomgående her er vel at jeg ønsket en stabil partner jeg kunne stole på, etter noen forhold hvor jeg hadde levd med det motsatte.

Føles feil å si at man skal senke kravene, men kanskje jeg kan omformulere det til å sette noen få, fornuftige og oppnåelige krav? Synes det er synd det er så fokus på utseende generelt. Kjemi og tiltrekning handler ikke bare om utseende, det er så mange faktorer som spiller inn! Når det er sagt oppdaget jeg fort at mannen min var langt kjekkere i virkeligheten, enn på bildene. For de var virkelig håpløse 😂

Ønsker deg lykke til i jakten! Unner ingen å være alene ♥️
PS: ikke sikkert slektningen din mente å være frekk da hun sa at det ikke var alle som var ment å være sammen med noen. Det var nok et forsøk på en slags trøst, vil jeg tro!

Anonymkode: 9b804...581

Så heldig du var!😊 Jeg ser ikke SÅ mye på utseendet, vil bare ha en helt vanlig mann, og de modellkjekke sveiper jeg til venstre. Men det er veldig mange som erveldig uheldig med utseende, eller så er det personligheten som ikke er så lett å komme overens med. Har hørt om flere som har møtt kjæresren på tinder, og de har vært veldig heldige.

Anonymkode: cc0f5...bcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg traff mannen min via Tinder - og jeg kan nesten ikke skjønne at det gikk 😂 Jeg hadde klein profil, det samme hadde han. Tror ikke du bør avskrive alle med kleine profiler, det kan være mye gull der også 😊

Etter flere mislykkede forhold, klarte jeg til slutt å klarne hodet nok til å lage meg en kort liste over hva mannen jeg var ute etter måtte ha av kvaliteter. Denne vil nok variere fra person til person - men for meg var blant annet å ønske det samme i livet (feks ifht familie) orden på jobb/økonomi, snill, ingen avhengigheter og en jeg hadde kjemi med. Det gjennomgående her er vel at jeg ønsket en stabil partner jeg kunne stole på, etter noen forhold hvor jeg hadde levd med det motsatte.

Føles feil å si at man skal senke kravene, men kanskje jeg kan omformulere det til å sette noen få, fornuftige og oppnåelige krav? Synes det er synd det er så fokus på utseende generelt. Kjemi og tiltrekning handler ikke bare om utseende, det er så mange faktorer som spiller inn! Når det er sagt oppdaget jeg fort at mannen min var langt kjekkere i virkeligheten, enn på bildene. For de var virkelig håpløse 😂

Ønsker deg lykke til i jakten! Unner ingen å være alene ♥️
PS: ikke sikkert slektningen din mente å være frekk da hun sa at det ikke var alle som var ment å være sammen med noen. Det var nok et forsøk på en slags trøst, vil jeg tro!

Anonymkode: 9b804...581

Takk for fin og oppløftende kommentar😊

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, latterliggjøring, kontaktannonser, avsporinger og svar til dette. 

Det er også ryddet for sitering av tekst og bilder med opphavsrett. 

- Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkeligheten er at for alle damer som har en kjæreste, så blir en mann opptatt. Når alle skal være så kresne på utseende vil færre og færre damer over 35 få partner. Det går ikke an at alle damer skal ha partner om alle skal ha en kjekkas. Det med å være så voldsomt kresen fungerer kun for de yngre damene, og det medfører at veldig mange unge menn ikke har noen. Når det er 1 mann per 1 kvinne i forhold så medfører det til slutt at kvinner og må forbli single når de blir litt eldre. Så enkelt er det faktisk 

Anonymkode: 0c816...58c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkeligheten er at for alle damer som har en kjæreste, så blir en mann opptatt. Når alle skal være så kresne på utseende vil færre og færre damer over 35 få partner. Det går ikke an at alle damer skal ha partner om alle skal ha en kjekkas. Det med å være så voldsomt kresen fungerer kun for de yngre damene, og det medfører at veldig mange unge menn ikke har noen. Når det er 1 mann per 1 kvinne i forhold så medfører det til slutt at kvinner og må forbli single når de blir litt eldre. Så enkelt er det faktisk 

Anonymkode: 0c816...58c

Hva har kvinners alder med dama å gjøre,?

De færreste damer er sammen med de aller kjekkeste. Bare se deg rundt hvilke menn som er i forhold  

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...