Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei altså, jeg har også krav. Tror alle har det. Men hår og høyde syntes jeg er litt urimelig da det sier absolutt null om personen. Forstår at noe økonomi også kan være viktig. Og så er det vanskelig å "tvinge seg selv" til å overse ting som er viktige personlig. Som med TS og dette med skallede menn. Det er jo kjipt, men jeg vil si det er vel så kjipt for TS da hun går glipp av mange bra menn. Kommer man seg ikke over det så hjelper det ikke å tvinge seg selv til det. 

Anonymkode: 7fed6...250

Det må nesten stå på hennes regning men det positive er jo at det blir flere på oss andre 👍🏻

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.8.2020 den 14.49, AnonymBruker skrev:

Du velger vekk familieorienterte, ressurssterke, lojale menn fordi du ikke vil gjøre noen måneders innsats for å lære de opp og pga at de ikke har hår, noe de ikke kan kontrollere og som overhodet ikke henger sammen med personlighet. Da kan du ha det så godt.

Anonymkode: cfb36...82e

Jeg er forsåvidt enig her. Veldig mange menn mister håret (iallfall på toppen) tidlig, og det er jo rart om alle disse skulle bli silt ut fordi kvinner på død og liv skal ha mann med full hårmanke til han er langt uti 40-50-60åra. Slik går ikke verden framover. Tenker du at om mannen har alle andre ting på rett plass men ikke hår, så er han ute? Mannen trenger jo ikke ha måne og hentesveis, her får menn selv ta et grep og holde det trimmet på millimeteren. Finnes flere flotte menn som ikke har hår og høyde og fitnesskropp, men så mange andre gode egenskaper og fordeler med både utseende og personlighet når man velger å bli kjent. På den annen side vet jeg ingenting om å forsøke «lære opp» en 40-åring som ikke har hatt sex osv før, men det ligger uante potensialet her.

Og til sist, der jeg ikke er enig, er når det kommer til kjemi. Finnes det ikke potensiale for kjemi mellom partene etter en eller to-tre treff, da er det heller ikke liv laga. Men man må treffes. Ikke bruke tid på chatting annet enn å avtale treff (evt avklare noe info). Dating-apper og slikt har ødelagt oss litt. Jeg tror dagens kvinner må jobbe med mer åpenhet for flere ulike ting med menn. Dagens menn noe av det samme, men også hente tilbake mer jaktinstinkt og pågangsmot, hvis ikke så går det ikke an å si at du blir skremt av at kvinner tar initiativ!

Og, enig med Ts i at det er snakk om en reell samfunnsUtfordring, og at folk skal slutte å vise til at man «bare kan reise til Danmark», når det gjelder Hele Pakka her!

Anonymkode: 14b5e...492

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gift og har barn, det gjør at mine preferanser objektivt sett er realistiske. 

Anonymkode: 0c816...58c

Det gjør de langt fra realistiske. Det er stor forskjell på å ha vært singel de siste ti år og det å såvidt ha vært singel før det. Du har ikke da erfart det Ts og mange av oss gjør og burde ikke ha anledning til å kommentere slike tråder. Ja, jeg syns ærlig talt ytring ikke skal være så fritt, men noe mer begrensende og selektiv, avhengig av hva slags tema som omhandles. Gå å legg deg.

Anonymkode: 14b5e...492

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Jeg er 39, singel og barnløs. Stort sett er jeg veldig fornøyd med det. Kommer hjem etter en lang dag med jobb og trening og nyter friheten for meg selv med kattene. Iblant drømmer jeg om det perfekte familieliv og gråter en skvett. Men så tenker jeg på alle forholdene jeg har vært i, som har vært delvis bra men også slitsomme. Tenker på det livet venner og søsken med mann og barn lever, med alt stresset. Så er jeg så fornøyd for at jeg slipper unna alt styret, all irritasjonen, all bekymringen, alt sexmas. Akkurat nå er det sånn snart eller aldri i forhold til barn, kjenner det stresser meg litt. Men føler ikke noe sterkt ønske heller. Bare vet at det er en del av det å være menneske som jeg sannsynligvis går glipp av. Det er litt trist, men samtidig er det befriende. Viss jeg hadde gått inn for det, så hadde jeg fått det. 100 % sikker, med alt styret på slep. Det kan du og. Viss du vil. 

Anonymkode: d1b91...5d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Traktor skrev:

Om det er en forutsetning at det er et friskt barn synes jeg du skal la være å få barn. 

Jeg syns du skal la være å trolle inn slike kommentarer. Det er ikke flere ufriske barn som blir født av voksne mødre enn av unge mødre. Risikoen for kromosomfeil er iallfall den samme, og flere født av unge mødre. Har ikke noe med alder på mor å gjøre. Har du ofte hørt om at voksne mødre føder barn som ikke er friske/ at dette er et problem? Vis gjerne til data på dette.

Anonymkode: 14b5e...492

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mindre attraktive menn pleier ikke å henge på Tinder, fordi de får ingen match der. 

Det er mye mindre attraktive fyrer på Tinder. Er uansett ikke interessert i en «mindre attraktiv» fyr. Hva får deg til å mene man skal velge en slik?

Kommer aldri til å velge en jeg ikke finner attraktiv/sjarmerende for å ikke være alene.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye mindre attraktive fyrer på Tinder.

Hva kjennetegner en mindre attraktiv mann?

Hilsen en som aldri får napp.

Anonymkode: fbb07...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kjennetegner en mindre attraktiv mann?

Hilsen en som aldri får napp.

Anonymkode: fbb07...4d4

Du sikter sikkert for høyt. 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 17.32, Camlon skrev:

Førstegangsfødende får normalt barn med andre som ikke har barn.

Situasjonen er noe helt annet for skilte menn som allerede har barn med f.eks. en 50/50 ordning. De vil naturligvis ha noen med erfaring med å oppdra barn. 

Du kan mene det er så dumt som du bare vil, men det forandrer ikke mens preferanser.

Nei. Mange av de jeg har snakket med og hørt om som får barn i alder 40+ er hvor ingen av dem har barn fra før. I tillegg er det oftest kvinnen som har barn fra før om det skulle være annerledes. 


Jeg har ett barn fra før, og har ikke noen andre preferanser enn at han helst ikke har flere enn to fra før. Han kan godt være ute barn, men ser jo an personen jeg blir kjent med. Er også 40+ og ønsker ett barn til, så er han sterilisert eller utelukker dette helt, så er han ikke for meg. 
Regner med at det vil regne noen troll inn på denne. Men vet at jeg ikke er alene.

Håper du får alt du ønsker deg, Ts! ❤️

Anonymkode: 14b5e...492

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er mye mindre attraktive fyrer på Tinder. Er uansett ikke interessert i en «mindre attraktiv» fyr. Hva får deg til å mene man skal velge en slik?

Kommer aldri til å velge en jeg ikke finner attraktiv/sjarmerende for å ikke være alene.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Ingen har sagt at du må senke kravene dine relatert til utsende og seksuell erfaring.

Men vær forberedt på at du risikerer å ende opp alene.

Anonymkode: cef9e...c64

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har sagt at du må senke kravene dine relatert til utsende og seksuell erfaring.

Men vær forberedt på at du risikerer å ende opp alene.

Anonymkode: cef9e...c64

Trenger det være så ille å være uten barn, ts? Det blir jo flere og flere av oss, det finnes jo et fellesskap i det også. 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger det være så ille å være uten barn, ts? Det blir jo flere og flere av oss, det finnes jo et fellesskap i det også. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Hvordan kan du sammenligne det med egen familie? 🙄 Ha er din bakgrunn og situasjon nå?

ikke Ts 

Anonymkode: 14b5e...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du sammenligne det med egen familie? 🙄 Ha er din bakgrunn og situasjon nå?

ikke Ts 

Anonymkode: 14b5e...492

Jeg er har et veldig godt og solid forhold til opprinnelsesfamilien, om det var det du lurte på. Ellers er jeg 39 år og barnløs. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns du skal la være å trolle inn slike kommentarer. Det er ikke flere ufriske barn som blir født av voksne mødre enn av unge mødre. Risikoen for kromosomfeil er iallfall den samme, og flere født av unge mødre. Har ikke noe med alder på mor å gjøre. Har du ofte hørt om at voksne mødre føder barn som ikke er friske/ at dette er et problem? Vis gjerne til data på dette.

Anonymkode: 14b5e...492

Slutt å spre desinformasjon. Risikoen for barn med gen feil og for spontan aborter øker med alderen på mor...når du er 20-24 er du i din mest fertile alder og risikoen for spontan abort er lavest. Ettersom eggene dine fremdeles er relativt unge, er det svært lav risiko for at barnet skal bli født med for eksempel Downs syndrom eller andre kromosomavvik.

Anonymkode: cb049...443

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å spre desinformasjon. Risikoen for barn med gen feil og for spontan aborter øker med alderen på mor...når du er 20-24 er du i din mest fertile alder og risikoen for spontan abort er lavest. Ettersom eggene dine fremdeles er relativt unge, er det svært lav risiko for at barnet skal bli født med for eksempel Downs syndrom eller andre kromosomavvik.

Anonymkode: cb049...443

Nå kan man velge å abortere om man finner ut at barnet har genfeil etc innen var det tolv uker? Dette var oppe i media endel tidligere i år.

Jeg ønsker et friskt barn så langt det lar seg gjøre. VIL ha et liv med et barn ja!!

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Ts, det er slik jeg har forstått det også. Man kan velge å teste og velge bort om det skal vise seg å være defekt. Det betyr at man også har mulighetene i voksen alder også. Som nevnt tidligere i disse trådene fikk kvinner barn i 40 års alder før også. Ja, det er større risiko for spontanabort, men det er mange som er heldige, og mange som får hjelp. De færreste får barn i 20-24 års alder i vår tid, og det er ikke flere skader på de som blir født nå enn før.

Ikke lytt til disse negative trollene/incels, og hold motet oppe! Vi er flere i samme båt. 

Anonymkode: 14b5e...492

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns du skal la være å trolle inn slike kommentarer. Det er ikke flere ufriske barn som blir født av voksne mødre enn av unge mødre. Risikoen for kromosomfeil er iallfall den samme, og flere født av unge mødre. Har ikke noe med alder på mor å gjøre. Har du ofte hørt om at voksne mødre føder barn som ikke er friske/ at dette er et problem? Vis gjerne til data på dette.

Anonymkode: 14b5e...492

Jeg troller ikke. Jeg synes det er alt for mange som får barn som ikke burde fått det. Folk burde være klar over at det å få barn gjerne ikke blir så fantastisk som man trodde. Å få barn er en særdeles egoistisk handling, da må man være klar til å håndtere det uansett hvordan det måtte bli.

Endret av Traktor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Traktor skrev:

Jeg troller ikke. Jeg synes alt for meg som får barn som ikke burde fått barn. Folk burde vært klar over at det å få barn gjerne ikke blir så fantastisk som man trodde. 

Dette er egentlig et ganske godt innspill. 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å legge alle krav på hylla og bare teste en date med en mann som du har god kjemi med da?

Jeg forstår at du vil være med noen som feks har høy lønn eller er veldig kjekk, men det er ikke sikkert at du hadde blitt lykkelig uansett om mannen oppfylte alle dine krav. 

Var selv med en mann som hadde høy lønn hvor jeg blåste arven min på livsopphold..satt igjen med noe egenkapital men mistet masse penger. Han var narsisisst og mente at det var fair deal å mishandle meg emosjonelt. Kjekk og "rik" men absolutt ikke drømmemannen. 

Jeg fant meg en mann med et stort hjerte..så får heller jeg tjene pengene jeg drømmer om.

Anonymkode: d7405...ed1

Det er dessverre ingen i sikte nå😢Lite matcher for tiden. Har en jeg kanskje har et lite øye til,ikke fra datingapp. Kjenner han ikke,bare veit om han fra oppveksten, men kunne tenkt meg å bli kjent med han om han fortsatt er singel. Men har brent meg før så tør virkelig ikke å ta kontakt. Psyken tåler ikke flere avvisninger/nederlag. 
 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre ingen i sikte nå😢Lite matcher for tiden. Har en jeg kanskje har et lite øye til,ikke fra datingapp. Kjenner han ikke,bare veit om han fra oppveksten, men kunne tenkt meg å bli kjent med han om han fortsatt er singel. Men har brent meg før så tør virkelig ikke å ta kontakt. Psyken tåler ikke flere avvisninger/nederlag. 
 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Vi er mange i samme båt om det er noen trøst ❤️

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...