Gå til innhold

Falske øyenvipper


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det til å anbefale? Ser de bruker de på modeller og i de fleste filmer. Det ser fint ut. Prøvde noe for lenge siden, men klarte ikke feste skikkelig så de datt av til stadigheter. Ikke var det fint heller :lol: Noen som bruker det til vanlig egentlig??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestevenninna mi har litt tynne og korte øyenvipper, og bruker derfor falske noen ganger når hun skal ut.

Selvfølgelig kan det se litt falsk ut, men venninna mi bruker de korteste og får det til veldig bra. Så på henne ser det kjempefint ut! De sitter også godt på hele kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd, det ble BARE klin, hadde lim i HELE ansiktet, i øya, det svei, tårene rant av limet og stort sett..tragisk.

Det hele endte med at jeg heiv de falske og nøyde meg med mine egne.

Håpløst å få satt på jo, selv om jeg fikk hjelp av mannfolket, som forøvrig syns dette var særdeeles festlig :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den nye mascaraen til L`oreal er jo suuuper. Her ble jeg skikkelig påvirket av reklame, og løp og kjøpte. Og det virker!!! Og nå sitter jeg her og prøver å huske hva den heter.............

Vel, den er hvertfall sølvfarget utenpå, og skal gi falskvippe-effekt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duchess;

Den kostet ca 100 kr på H&M, og i går så jeg etter hva den heter, og i dag har jeg glemt det igjen. Pokker. Men om du ser i hylla til L`oreal så skjønner du hvem jeg mener. Det står "false lash effect" på den....sølvfarget.... Og om du ikke finner den, så skla jeg legge inn navnet her etterpå i dag, når jeg igjen har lest hva den heter...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duchess;

Bedre sent enn aldri, ikke sant?? 8)

Mascaraen heter "Lash Architect", og er helt super. Tar jeg på ett par "strøk" på morgenen holder denflott hele dagen. Skal jeg ut på kvelden, drar jeg over vippene et par ganger til og det ser virkelig ut som om jeg har de flotteste lange og fyldige vippene...hehe, Liker sånt jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...