AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Del Skrevet 20. august 2020 Trenger hjelp fra noen med litt mer strikkeerfarkng enn meg.. Har strikke min første genser (hurra!!) og må si meg veldig fornøyd😁 MEN.. Jeg har strikka vrangborden veldig stram.. Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre den litt videre? Dampe? Anonymkode: 0a82f...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Del Skrevet 20. august 2020 Kult, gratulerer! Har faktisk ikke vært borti at vrangborden kan bli for stram, så bare for å sjekke: er du sikker på at det ikke er avfellingen som er stram, mens resten er Ok? Anonymkode: fa4c5...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Del Skrevet 20. august 2020 Du kan prøve å strekke den i våt tilstand eller blokke den (tørke den i «strekk», ved hjelp av klyper el) ja Anonymkode: 6f9fd...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Del Skrevet 20. august 2020 Er det kun fellingen som er stram er det vanskelig å gjøre noe med det, du kan vurdere å rekke den opp og felle av på nytt, løsere. Du kan jo også rekke opp hele vrrangborden. Anonymkode: 6f9fd...a82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå