Gå til innhold

Hårfarge som Jennifer Aniston


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har så lyst på den fargen som Jennifer Aniston har på håret, sånn fin lys brun med lyse striper i. Noen som vet hvordan få dette til med hårfarge hjemme?? hvilken hårfarge? Jeg har nå litt bleket lyst hår. Er mørkere opprinnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Du må være gal om du tror du kan få til slike striper hjemme. Jeg lette etter en artikkel i Franske Vouge om dette for å gi deg ett godt svar og her er det jeg fant.

Jennifer har farget håret sitt med 7 forskjellige nyanser, 2 nyanser brunt 2 nyanser lysbrunt og 3 lysere hårfarger deriblant honningblondt. Håret er farget med alle disse nyansene om hverandre i både tykke og tynne striper, ikke bare overhåret men hele håret tvers igjennom.

Det sier seg selv at du trenger en dyktig frisør for å få til dette.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

OK! Da er det vel best å gå til en frisør. Men jeg ser for meg regningen på det ja!! Er jo svindyrt å farge håret hos frisøren. Dessuten er jeg livredd å gå til frisør, blir alltid misfornøyd og hater å sitte der å få håret studert.

Noen som vet om noen flinke frisører i Bergen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

He He, frisørens jobb er jo å studere håret ditt. Men de gjør det jo ikke for å være ekle da :-) Vet dessverre ikke om noen gode frisører i Bergen men det vet sikkert andre.

Jeg vil tro at hårfargingen vil koste mellom 1000 og 1500 kroner for det er litt av en jobb når man skal ha 7 farger og så masse striper. Men lekkert blir det. Du må også bruke riktig shampoo og gjerne en balsam som ikke skal skylles ut. Farget hår krever ekstra pleie for å holde seg glansfullt og lekkert.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...