Kitana Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 (endret) . Endret 19. august 2020 av Kitana
jabx Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Hvorfor fikk du barn med en slik fyr? Han vil aldri kunne tilpasse seg et vanlig familieliv. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Du må sette krav. Han må velge mellom familieliv, og festliv med krim og narko. Så må han gå i terapi for sinnemestring. Du er villig til å gå igjennom et løp med ham, fordi du bryr deg om ham, og du ønsker at barnet skal ha sin far. Så han kan ikke få begge deler. Vil han ikke droppe ikke droppe festliv mm, så må du ta avstand til ham for å skjerme barnet og seg selv. På tide å vokse opp og ta voksne beslutninger. Anonymkode: 9d329...1d1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 Jeg orket ikke lese hele innlegget, men din bruk av ord som «baby daddy» og «drugs» får meg til å tro at du er temmelig ung selv, og helt ærlig så tenker jeg at det nok ikke var en god ide å gå barn med denne mannen, og heller ikke å få barn så tidlig. Dersom barnets far ruser seg så vil jeg anbefale deg å bryte kontakten fram til han beviser at han kan holde seg rusfri. Anonymkode: 26840...b6e 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #6 Skrevet 19. august 2020 Ser ikke helt hvor spørsmålet er her? Var/er du fra et litt belastet miljø selv? Uansett må første prioritet være å skjerme barnet fra han når han er ruset og ikke er seg selv, og kun la han være med barnet under kontrollerte forhold der du eller andre du stoler på er med dem. Kan være greit å snakke med helsesøster også dersom du trenger råd og noen å snakke med. Anonymkode: ba18e...c46
Nerine_ Skrevet 19. august 2020 #7 Skrevet 19. august 2020 Mennesker som ruser seg skal ikke være i nærheten av barn, enkelt og greit. Hvorfor kan du ikke bruke normale norske ord? 1
Kitana Skrevet 19. august 2020 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2020 jeg ser det var en tabbe å spørre etter hjelp. Og ja jeg er ganske ung og skrev dette rett fram uten å tenke over hvordan jeg skrev fordi jeg ville poste fortest mulig. Men jeg skal heller søke hjelp hos helsesøster, takk uansett for deres tid.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #9 Skrevet 19. august 2020 16 minutter siden, Kitana skrev: jeg ser det var en tabbe å spørre etter hjelp. Og ja jeg er ganske ung og skrev dette rett fram uten å tenke over hvordan jeg skrev fordi jeg ville poste fortest mulig. Men jeg skal heller søke hjelp hos helsesøster, takk uansett for deres tid. Husk en ting: Du er først og fremst mor. Det er ditt eneste ansvar. Du har ikke noe ansvar for at en voksen mann har hatt en dårlig barndom. Anonymkode: b558b...09a
Kitana Skrevet 19. august 2020 Forfatter #10 Skrevet 19. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk en ting: Du er først og fremst mor. Det er ditt eneste ansvar. Du har ikke noe ansvar for at en voksen mann har hatt en dårlig barndom. Anonymkode: b558b...09a du har rett, tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå