Gå til innhold

Når lot dere barna se "skumle" barnefilmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo😊 

Når lot dere barna se mummitrollet og reveenka, karius og baktus og andre ivo Caprino dukkefilmer? 

Grunnen til at jeg spør, er fordi disse her er jo dritskumle. Hufsa og de creepy dukkene. 

Anonymkode: 2eb51...166

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh min toåring ser på mummi trollet 😅 barn er forskjellige, noen barn synes mye er skummelt, andre ikke. Pass på å ikke overføre hva du mener er skummet til dem. Min eldste er fem og lenge siden han så Karius og Baktus. Han syntes ikke det var noe skummelt. Nevøen vår kunne nærmest få anfall av å se troll da han var 8 år. Man må ta utgangspunkt i sitt barn tenker jeg. 

Anonymkode: 196d7...c61

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh min toåring ser på mummi trollet 😅 barn er forskjellige, noen barn synes mye er skummelt, andre ikke. Pass på å ikke overføre hva du mener er skummet til dem. Min eldste er fem og lenge siden han så Karius og Baktus. Han syntes ikke det var noe skummelt. Nevøen vår kunne nærmest få anfall av å se troll da han var 8 år. Man må ta utgangspunkt i sitt barn tenker jeg. 

Anonymkode: 196d7...c61

Er egentlig enig der, husker selv jeg var kjemperedd for disse filmene frem til sjette klasse, så er redd hun skal bli traumatisert av dem hun og 😊 jeg får bare la henne se uten å putte noe følelser i det, ☺️ nå er hun bare tre år da, så får vente et år eller to. 

Anonymkode: 2eb51...166

Skrevet

Alt det du nevner er «tillatt for alle». Jeg prøver å forholde meg til anbefalingene sånn ca. 

Anonymkode: 10501...7d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...