AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Del Skrevet 17. august 2020 Endelig har jeg fått en kjørelærer jeg føler meg vel med. Nå gleder jeg meg til hver time, tidligere var jeg så nervøs at jeg holdte på å kaste opp. Vært uheldig tidligere og endt opp med kjørelærere som jeg ikke fungerte med i det heletatt. Men han her får meg til å føle meg trygg, han blir ikke sint/irriterert hvis jeg gjør feil, og han er tålmodig. Flink til å rose når jeg gjør ting bra og han får meg til å slappe av og le. Vi har det liksom så koselig og jeg vil ikke at timene skal ta slutt. Trooor jeg får litt sånn daddy-følelse av han samtidig som han egentlig er ganske fin til å være så gammel. Han har snakket litt rundt livet sitt nok til at jeg tror han er etablert. Men jeg kjenner at hvis han hadde prøvd seg på meg så hadde jeg hoppa på han på sekundet 🙈 Fler som har hatt crush på kjørelæreren her? Anonymkode: 5c140...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Del Skrevet 17. august 2020 Haha, nope. Men hvis du grubler over det såpass at du skriver innlegg her, kan du jo prøve deg...ETTER at førerkortet er i boks. Anonymkode: 7c2ae...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå