Gå til innhold

Hvilket parti bryr seg egentlig mest om nordmenn?


Iceman

Anbefalte innlegg

Så gårdagens partilederbatt nå og fant mye interessant man kan merke seg. Personlig er jeg i hovedsak uenig i alle partiene når det kommer til koronahåndtering men når det kommer til andre viktige spørsmål var det mye som var verdt å merke seg. FrP førte samme globalistiske agenda som de verste når det kom til vaksine mens SP setter nordmenn først. FrP setter reiselivsnæringen før folket mens Rødt setter folket før reiselivsnæringen.

Hvorfor skal vi som bryr oss om landet vårt stemme på FrP? Er det tradisjon som tvinger oss til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med ''nordmenn''? Et rasistisk parti som kun bryr seg om nordmenn og ikke utlendingene som bor i Norge? Det må i så fall være et parti som ikke er representert på Stortinget. Eller mener du et parti som ikke bryr seg om andre enn Norge og de som bor i Norge? Det tror jeg ikke du finner blant partiene på Stortinget i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på om noen partier bryr seg særlig om oss nordmenn.

De bryr seg om seg selv, egne karriéremuligheter og ideologiske kjepphester. Alt er lov om man kan karre til seg noen stemmer, eller tråkke andre ned i gjørma. 

For en sump.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Iceman skrev:

Så gårdagens partilederbatt nå og fant mye interessant man kan merke seg. Personlig er jeg i hovedsak uenig i alle partiene når det kommer til koronahåndtering men når det kommer til andre viktige spørsmål var det mye som var verdt å merke seg. FrP førte samme globalistiske agenda som de verste når det kom til vaksine mens SP setter nordmenn først. FrP setter reiselivsnæringen før folket mens Rødt setter folket før reiselivsnæringen.

Hvorfor skal vi som bryr oss om landet vårt stemme på FrP? Er det tradisjon som tvinger oss til det?

Jøss, har de begynt med partilederdebatt? Har ikke sett på TV på uker og måneder men leser selvsagt nyheter fra mange steder.

Hvem som bryr seg om allmuen er vanskelig å skjønne når de stort sett snakker svada og snur kappen etter vinden uansett 😊

Endret av Justlooking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunriseandsunset

Tatt i betraktning at norske politikere har snikinnmeldt Norge i EU og en hinsidig pengebruk på alt annet en løsninger som kommer folket til gode så er det ikke grunn til å tro på noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AineAvive

Det kan ikke jeg eller andre svare på. For det kommer helt an på hva du som nordmann synes er viktig for deg, og hvilket samfunn du ønsker å leve i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sp er vel det nærmeste du kommer. Men de har dessverre også Ola Borten Moe... Bjørnar Moxnes i Rødt er en fornuftig kar, men altfor liberal på innvandring. Høyre og Ap gir fullstendig f.. i folket, og gir vekk landet til EU og Kina for å selv få "kule" stillinger ute i verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner virkelig ingen partier som skiller seg ut i særlig positiv grad. Det nærmeste jeg kommer er kanskje SP, og de har jeg aldri stemt før. FrP har dessverre vist tydelig om og om igjen at de ikke klarer å trumfe gjennom kjernesakene sine, så de stoler jeg aldri mer på (med mindre noen tar over styret der). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AndreasBR said:

Ingen. Vi trenger et nytt parti som er til høyre for frp. 

FrP har endel bra, men de klarer aldri å gjennomføre de viktige sakene i stor nok grad. Listhaug har utrettet endel iforhold til å innvandring.

FrP er det minst rasistiske partiet vi har. Det ønsker å ta vare på alle våre nye landsmenn som har rett til å bo i Norge på den best mulige måten. Altså å integrere dem skikkelig godt i Norge før man i det hele tatt tenker på å rote i suppa med å ta enda flere inn. Det står det respekt av. 

Synd at FrP ikke klarer å gjennomføre. Kanskje vi trenger noen til høyre for de? Ihvertfall må Siv Jensen bort, hun ser ut som hun er bare opptatt av å stige i rankingen. Listhaug er en kandidat til å lede FrP, selv om det muligens ikke er nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Solidaryparadoks skrev:

FrP har endel bra, men de klarer aldri å gjennomføre de viktige sakene i stor nok grad. Listhaug har utrettet endel iforhold til å innvandring.

FrP er det minst rasistiske partiet vi har. Det ønsker å ta vare på alle våre nye landsmenn som har rett til å bo i Norge på den best mulige måten. Altså å integrere dem skikkelig godt i Norge før man i det hele tatt tenker på å rote i suppa med å ta enda flere inn. Det står det respekt av. 

Synd at FrP ikke klarer å gjennomføre. Kanskje vi trenger noen til høyre for de? Ihvertfall må Siv Jensen bort, hun ser ut som hun er bare opptatt av å stige i rankingen. Listhaug er en kandidat til å lede FrP, selv om det muligens ikke er nok.

Det må lover på plass som nekter politikere å ta toppjobber i EU/FN osv etter stortinget/regjeringen. 

Når det gjelder innvandring, spesielt asyl osv finnes det mange mennesker med meninger nærmere våre egne som trenger beskyttelse. Hent disse istedenfor. 

Når det gjelder ikke-vestlige må vi hjelpe i nærområdet sånn at disse kan få bli i områder der folk tenker likt som dem. For deres tankegang passer ikke inn i Europa.

Det må på plass lover som nekter politikere å gå med globalist-symboler. Det må på plass lover som krever at politikere setter Norge foran alle andre land. Alle andre land er faktisk ikke vårt problem. 

Ja, frp er ganske venstrelent sånn egentlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...