Gå til innhold

Noen som jobber som konsulent i Bekk her eller kjenner noen som gjør det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er ca. lønn som nyutdannet og etter et par år?

Anonymkode: 2ce82...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyutdannet i hva? Bachlor eller master? Gode eller dårlige karakterer? Det har litt å si.

Anonymkode: 8f973...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nyutdannet i hva? Bachlor eller master? Gode eller dårlige karakterer? Det har litt å si.

Anonymkode: 8f973...0b8

Har gått kyb på NTNU, så master. Har C i snitt. 

Anonymkode: 2ce82...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en som fullførte master i matematikk med informatikk i 2017 med A-B snitt som begynte å jobbe i Bekk som utvikler. Da begynte han på 515k, og lå på litt over 600k i 2019 etter to år. Vet ikke hva han har nå.

Anonymkode: 29324...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ikke i Bekk, men et tilsvarende konsulentselskap i Oslo. Jobber som utvikler. Har også gått kyb. Man kan nok regne med litt over 500k i begynnerlønn. I løpet av to år kan man regne med en lønn på 570k-610k. 

Anonymkode: 72848...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er involvert i ansettelser i dette selskapet, og det jeg kan si utfra prat rundt bordet er at du neppe får jobb der med C i snitt. Da skal du ha VELDIG interessant, tilspisset kompetanse med svært gode resultater innenfor akkurat det de evt skulle brukt deg til. 

Anonymkode: 584e1...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de lønningene som nevnes her for Bekk er riktig, så synes jeg ikke det er spesielt godt betalt... Hadde personlig forventet 550k som startlønn, men kanskje det bare er meg... Startet selv på 600k etter bachelor i fjor rett etter studiene, men det var for et in-house selskap. Har inntrykk av at in-house typisk betaler bedre. 

Anonymkode: 8f973...0b8

Lenke til kommentar