Gå til innhold

Er det viktig for deg at alle møbler skal være moderne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du en slik person som må ha møbler som er siste mote, eller kan du ha eldre møbler f.eks kunne du hat et bord fra 1890 eller må bordet være fra 2020 ?

 

Anonymkode: c7701...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke viktig - er det virkelig viktig for noen? 

Anonymkode: 32952...38a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg liker en blanding av nytt og gammelt - jeg må verken ha årets farger eller stil.

Jeg bryr meg i mindre grad om moter på dette området. Jeg hater furu og bøk, jeg kan ikke fordra hvite eller offwhite vegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke viktig - er det virkelig viktig for noen? 

Anonymkode: 32952...38a

Vet ikke, men det skal ikke forundre meg om det er viktig for noen.

Anonymkode: c7701...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er opptatt av å ha møbler jeg liker, de færreste møbler fra 80-tallet er på den listen. 

Jeg er opptatt av interiør, så det blir nok en utskiftning av noe møbler opp i gjennom årene fordi smaken min endrer seg. Pr i dag driver jeg og bytter ut møbler som er 10 år gamle for jeg hadde da alt i hvitt og er nå møkklei av hvitt. 

Jeg liker dog brukt og retro, men det er vel til syvende og sist ganske moderne det og. Jeg håper smaken min holder seg her og at jeg ikke blir lei de flotte teak møblene mine

Anonymkode: f64b5...479

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bord fra 1890 er nok mye finere enn et bord fra 2020... 🤔

Anonymkode: 1e702...b85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å omgi meg med møbler jeg liker, men de behøver ikke være moderne og nye for at jeg skal like de 🙂

Anonymkode: c4461...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møbler må passe inn, spilelr ingen rolle hvor gamle de er. Å finne noe jeg liker er generelt vanskelig, uansett om jeg ser på nytt eller gammelt

Om man bare går for moderne uansett, så høres det ikke ut som om man har sin egen stil eller smak, men går for det andre syntes er greit

Anonymkode: 3ce04...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe spesiell stil, ikke moderne eller retro eller skandinavisk eller bohemsk osv. Jeg liker det jeg liker, og smaken endrer seg med jevne mellomrom, så jeg liker ikke dyre møbler. Jeg liker å kjøpe brukt og bryr meg ikke om skavanker. Det meste kan males, pusses og oljes/bevises, dekke til med dekorfolie etc. Og så bruker jeg, moren og søsteren min å bytte møbler av og til i stedet for å selge/gi bort :-) 

Anonymkode: 7237c...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i det hele tatt. Vi har huset fullt av antikviteter (hvis 50-tallet kan kalles antikvarisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt butikk er finn.no, det sier vel sitt? Klarer ikke følge en trend, det er ikke vårt hjem. Har en blandingsstil som til syvende og sist blir varm og koselig. Litt landlig, litt industriell, litt tja, litt forskjellig. Har til gode å oppleve et hus med samme atmosfære som vårt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en del møbler fra 1930-tallet 😍 alle i original stand. Elsker form og kvalitet på dem, og det passer i vårt 30-talls hus 👍

Anonymkode: cc2ec...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...