Gå til innhold

Din kjæres regnestykke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå får jeg sikkert mye hat, men jeg syntes det hadde vært interresant å se regnestykket over din bedre(/verre? 😛 ) halvdel. Kanskje kan jeg også lære litt mer om hva menn setter pris på/misliker i prosessen. Til slutt vil jeg bare svare at nei, jeg henger ingen ut her da jeg ikke gir noen opplysninger som gjør at han kan gjenkjennes (ikke er han på kg heller). 

+ Snill og grei mot alle.

+ Stiller alltid opp.

+ Vi har de samme kjerneverdiene.

- Veldig spinkel. Hater å trene.

- Har ikke mange venner eller noen hobby, er mye hjemme og venter på meg.

- Matcher ikke helt på humor, ikke så mye "bantering" som jeg har hatt i tidligere forhold.

 

= Jeg elsker ham og er glad i forholdet, ingen tvil for meg at det positive veier mer en det negative her :) 

 

Anonymkode: b3c3f...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, MarieLo said:

Hvor høy er han?

Han er litt lavere enn meg, det gjør egentlig ikke noe for min del, men tror han hadde hatt godt av å trene litt. Om ikke for å bygge muskler så for helsa sin skyld :) 

Noen andre som vil legge ut?

Anonymkode: b3c3f...3ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er litt lavere enn meg, det gjør egentlig ikke noe for min del, men tror han hadde hatt godt av å trene litt. Om ikke for å bygge muskler så for helsa sin skyld :) 

Noen andre som vil legge ut?

Anonymkode: b3c3f...3ee

Åja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå får jeg sikkert mye hat, men jeg syntes det hadde vært interresant å se regnestykket over din bedre(/verre? 😛 ) halvdel. Kanskje kan jeg også lære litt mer om hva menn setter pris på/misliker i prosessen. Til slutt vil jeg bare svare at nei, jeg henger ingen ut her da jeg ikke gir noen opplysninger som gjør at han kan gjenkjennes (ikke er han på kg heller). 

+ Snill og grei mot alle.

+ Stiller alltid opp.

+ Vi har de samme kjerneverdiene.

- Veldig spinkel. Hater å trene.

- Har ikke mange venner eller noen hobby, er mye hjemme og venter på meg.

- Matcher ikke helt på humor, ikke så mye "bantering" som jeg har hatt i tidligere forhold.

 

= Jeg elsker ham og er glad i forholdet, ingen tvil for meg at det positive veier mer en det negative her :) 

 

Anonymkode: b3c3f...3ee

Synes ikke det var så mye negativt her. Kanskje fordi dette er en beskrivelse av meg 😄, bortsett fra at vi stort sett har samme type humor. Jeg er tynn/slank/spinkel, men spiser som en hest og elsker å trene, dog uten å utvikle så mye muskler dessverre og uten å legge på meg så mye som et kilo. Min pappa var lik meg (eller omvendt), så det ligger nok i genene.
Skjønner ikke helt hvor du vil med innlegget, men det virker som dette er noe å satse på. Han har mange gode verdier.

Anonymkode: 53506...0bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får jeg sikkert mye hat, men jeg syntes det hadde vært interresant å se regnestykket over din bedre(/verre? 😛 ) halvdel. Kanskje kan jeg også lære litt mer om hva menn setter pris på/misliker i prosessen. Til slutt vil jeg bare svare at nei, jeg henger ingen ut her da jeg ikke gir noen opplysninger som gjør at han kan gjenkjennes (ikke er han på kg heller). 

+ Snill og grei mot alle.

+ Stiller alltid opp.

+ Vi har de samme kjerneverdiene.

- Veldig spinkel. Hater å trene.

- Har ikke mange venner eller noen hobby, er mye hjemme og venter på meg.

- Matcher ikke helt på humor, ikke så mye "bantering" som jeg har hatt i tidligere forhold.

= Jeg elsker ham og er glad i forholdet, ingen tvil for meg at det positive veier mer en det negative her :) 

Anonymkode: b3c3f...3ee

-/+ Tja, han er snill og grei, han går aldri inn for å plage folk, men ikke særlig sosial. Vi er veldig ulike der. Han har et par venner men ser dem sjelden. Jeg ønsker alltid å være mer med venner og bekjente. Får lett venner. 

-/+ Han jobber mye. Fint på én måte, men vi ser hverandre ikke oftere enn 2 ganger i uka. 

+ Vi har mange av de samme verdiene. 

+ Han er høy og muskuløs, og opptatt av å trene og spise sunt uten å være helt fanatisk. 

+ Han er morsom. Vi har mye lik humor. 

+ Veldig sexy. Elsker sexlivet vårt. Føler det bare blir bedre og bedre. 

+ Smart, nysgjerrig og har alltid noe å prate om.

+ Ambisiøs. Tar opp fag ved siden av jobb selv om han har fagutdanning og fast jobb. 

+ Nøysom, uten å være gjerrig. 

+ Føler jeg kan være meg selv med ham. Trenger ikke spille spill. 

-/+ Han var veldig sjalu i starten, men det er liksom avblåst nå. Kanskje han stoler på meg?

- Jeg savner ofte tid nok med ham pga han som regel jobber. Jeg har mange hobbier selv. Men ønsker mer tid med ham. Drømmen er ei uke på ferie sammen. Det meste vi har vært på var helgetur. Det skal sies at han har vært lite på ferie det året vi har vært sammen, var bare noen dager hos familie i sommer. Hadde han reist på lang ferietur med venner, hadde jeg slått opp! Han prater om ferie med meg men. Vi får se. 

- Han er sein med å ville møte hverandres familier. Litt sårende synes jeg. Men jeg tror han snakker med familien om meg. 

- Jeg vet ikke om han vil ha barn/ha barn med meg. Vi har snakka litt om mine barneønsker. Tror aldri han har tenkt på barn med en kjæreste før, mens jeg planla barn med eksen. 

= Det positive er helt klart størst. Resten kan jo kanskje komme med tida  

Anonymkode: 6083f...989

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Synes ikke det var så mye negativt her. Kanskje fordi dette er en beskrivelse av meg 😄, bortsett fra at vi stort sett har samme type humor. Jeg er tynn/slank/spinkel, men spiser som en hest og elsker å trene, dog uten å utvikle så mye muskler dessverre og uten å legge på meg så mye som et kilo. Min pappa var lik meg (eller omvendt), så det ligger nok i genene.
Skjønner ikke helt hvor du vil med innlegget, men det virker som dette er noe å satse på. Han har mange gode verdier.

Anonymkode: 53506...0bf

Hehe, dette var ikke for å rante om min udugelige kjæreste eller noe. Bare veldig nyskjerrig på hva folk syntes er bra/dumt i forhold. Håper jeg kanskje kan lære litt også da jeg ikke har vært i så mange seriøse forhold selv og har blitt veldig glad i min bedre halvdel :) 

Anonymkode: b3c3f...3ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...