Gå til innhold

Er det mange mødre her i alle aldre som føler kroppspress?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neh.. Men nå er jeg fin da, gikk kjapt ned igjen og ser fortsatt deilig ut. Så spiser det jeg vil. Jeg liker bedt sunn mat, elsker middelhavsmat og sjømat. Men blir gjerne litt sjokolade eller burger innimellom. 

Anonymkode: 648e0...183

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er snart 40, føler ikke på noe kroppspress. Magen og hoftene er litt rundere enn da jeg var yngre, men tror kanskje det kommer med alderen og ikke barna? Jeg føler meg i god form, og er normalvektig. Hadde nok følt mer på det hvis jeg sleit med overvekt, men har vært heldig sånn sett. Spiser stort sett det jeg har lyst på, men med måte. 

Anonymkode: 6a1cd...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke «meningen» å se ut som en supermodell uansett, men er da helt irrelevant om det er før eller etter man har fått barn... 

Anonymkode: d9b45...f33

Nuvel. Jeg synes jeg så ut, og jeg følte meg som en supermodell før barn. Nå som jeg er litt slappere i kroppen, litt bredere over rumpa, samt fått litt grå hår og noen rynker etter kids føler jeg meg ikke sånn, og det er helt ok.

Synes det er rart hvordan noen reagerer negativt på alt. Det må være veldig slitsomt å ha en sånn tankegang. 

Anonymkode: c2720...934

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første par årene hatet jeg kroppen min, men nå er jeg komfortabel med kroppen min. Har gått ned mye i vekt, men har mye løshud. Brystene mine er ikke slik de engang var 😂 har en fin kosemage med heng. Shit au, hvis folk kommenterer så sier jeg «jeg har laget barn, hva er din unnskyldning ?»

Anonymkode: 41d1b...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...