Gå til innhold

Føler meg snytt av kjæresten og barna hans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var liten så spurte jeg mamma om jeg kunne ta en cola boks, sånn tror jeg ikke hans barn er, derav hennes og min kommentar

Anonymkode: c16ef...3ac

Samme her. Noen ting kunne vi alltid ta som det var rikelig av. Men jeg er oppvokst med en søster, og da er det gitt at man deler. Hvis jeg tok det siste av noe, spurte jeg alltid om det var greit.

Anonymkode: b1fa1...b4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må skille litt her nå. Det at barna tar mat fra kjøleskap uten å tenke på andre, eller bestemmer TV er normalt for barn. Det er jo en veldig spesiell situasjon dere har satt dem i. Første møte er en lang tur liksom. Litt uheldig i mine øyne.

Det andre er det økonomiske. Du sender bare en enkel SMS hvor du skriver : Hei kjære, du skylder meg Xkr for ferien vår. Fint om du vippser meg det i dag, for jeg trenger dem litt raskt:) Klem

Anonymkode: 89078...89f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var liten så spurte jeg mamma om jeg kunne ta en cola boks, sånn tror jeg ikke hans barn er, derav hennes og min kommentar

Anonymkode: c16ef...3ac

Likevel, barn er barn. Virker som TS irriterer seg over barna hans, noe jeg mener er feil. Barn vet ikke før de blir lært. Var en voldsom liten ting å henge seg opp i. Livet skal bli langt for TS dersom hun finner seg en annen mann med andre barn.

Anonymkode: 487d7...ea5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Noen ting kunne vi alltid ta som det var rikelig av. Men jeg er oppvokst med en søster, og da er det gitt at man deler. Hvis jeg tok det siste av noe, spurte jeg alltid om det var greit.

Anonymkode: b1fa1...b4b

Jeg og har søsken, fleste har jo det

Anonymkode: c16ef...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Likevel, barn er barn. Virker som TS irriterer seg over barna hans, noe jeg mener er feil. Barn vet ikke før de blir lært. Var en voldsom liten ting å henge seg opp i. Livet skal bli langt for TS dersom hun finner seg en annen mann med andre barn.

Anonymkode: 487d7...ea5

De var 11 og 9, dette er tid med veldig selektiv hørsel og verdensmester tendenser og kan selv, og ganske beviste valg🤪

Anonymkode: c16ef...3ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du virker både oppmerksom og oppegående som tar tak i dette, Det er nok av folk som ikke oppfatter, eller vil innse,  at typen har slike sider før de har levd sammen i årevis. Du finner deg ikke i dritt, har skjermet barna i to år, og ser nå sider som du ikke kan godta. Kjipt at det ble slik, men i tide. At han til slutt lot seg presse til å vippse, men gnitet på den og, er et karaktertrekk jeg heller ikke kunne akseptert hos en jeg skulle dele liv og barneflokk med. Respekt!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere! 
 

Godt å se at flere her bekrefter det jeg føler. Han vippset pengene nå ;) Det var noen hundrelapper mindre enn kravet, men jeg lar det ligge. Det er uansett billigere enn å gå inn i et forhold med han :)  Tror han ble litt satt it av at jeg krevde betaling, han er vandt til at jeg betaler for det meste. 
 

Jeg er faktisk glad for at vi dro på hyttetur, det ga meg innsikt i hvordan han og barna egentlig er. Jeg fikk helt avsmak på alle tre. Ingen tvil om at dette skal avsluttes så raskt som mulig! 

Anonymkode: 90fc6...d8a

Han vippset mindre??? WTF? Da er jeg enig med deg og de andre! Han er historie! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sa jeg ett par ganger muntlig og sendte SMS for noen dager tilbake. Fremdeles ikke fått dem...

Anonymkode: 90fc6...d8a

Oi den er kjip! 
det hadde vært rødt flagg for meg...

 

det med barnas adferd er noe som heller kunne «gått seg til». Å tilpasse seg andre tar tid- de er nok ikke vant til å ta hensyn til andre og dermed ego. Der måtte dere jobbet sammen alle mann for å få til en god gli. Men det fordrer jo at far også er enig og at dere står sammen. 
 

men de pengene.... det hadde jeg ikke giddi. Betaler han ikke etter påminnelse så sier det mye om han.... 

Anonymkode: 36a9a...1e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...