Gå til innhold

Hvorfor setter ikke Oslo inn skikkelige tiltak?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir så frustrert og lei meg etter dagens pressekonferanse at Oslo ikke gjør mer for å slå ned smitten nå. Hvorfor i all verden avlyser de ikke fadderukene og setter skoler/bhg tilbake på rødt nivå. Jeg tørr ikke sende barnet mitt i bhg igjen før det kommer tiltak og kohorter på plass igjen.

Anonymkode: 5b62d...0c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi regjeringen er en gjeng med nisser som forventer at folket skal gjøre all jobben for dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Badbunny said:

Fordi regjeringen er en gjeng med nisser som forventer at folket skal gjøre all jobben for dem

Og (en del av) folket drar på ferie, holder fester, og er aktive på Kvinneguiden ved å mase om hvor viktig det er å leve som normalt.

Savner Krantz, men han har fått verdige arvtagere.

Ikke rart dagens tafatte regjering gjør det den gjør når pressgrupper stadig presser på om at vi må tilbake til normalen.

Kommer det ikke en vaksine snart, kommer dette til å ta tid ...

Anonymkode: a9b7e...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og (en del av) folket drar på ferie, holder fester, og er aktive på Kvinneguiden ved å mase om hvor viktig det er å leve som normalt.

Savner Krantz, men han har fått verdige arvtagere.

Ikke rart dagens tafatte regjering gjør det den gjør når pressgrupper stadig presser på om at vi må tilbake til normalen.

Kommer det ikke en vaksine snart, kommer dette til å ta tid ...

Anonymkode: a9b7e...242

Tror heller det er omvendt. Folk lever som normalen fordi det er det regjeringen legger opp til. Ingen gidder å ta det seriøst så lenge regjeringen heller ikke gjør det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor kommer de bare med tafatte ANBEFALINGER om hjemmekontor, som arbeidsgivere glatt kan se bort fra... Stappfulle busser og baner er ikke noe bedre enn tette studentfester når det gjelder smittefare!!

Anonymkode: ac1f0...8f1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor kommer de bare med tafatte ANBEFALINGER om hjemmekontor, som arbeidsgivere glatt kan se bort fra... Stappfulle busser og baner er ikke noe bedre enn tette studentfester når det gjelder smittefare!!

Anonymkode: ac1f0...8f1

Kan ikke si at jeg har sett at fremmede drikker av samme flaske/boks på kollektivtransport.

Anonymkode: 708c9...034

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hvorfor kommer de bare med tafatte ANBEFALINGER om hjemmekontor, som arbeidsgivere glatt kan se bort fra... Stappfulle busser og baner er ikke noe bedre enn tette studentfester når det gjelder smittefare!!

Anonymkode: ac1f0...8f1

Det er verre, studentene og resten av oss tett i tett. Vi ble kommandert tilbake på jobb, men nå snakkes det allerede om bare halvparten på jobb. Håper de går tilbake til valgfritt fremmøte for oss som gjør jobben like godt hjemmefra.

Anonymkode: 3c53b...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så frustrert og lei meg etter dagens pressekonferanse at Oslo ikke gjør mer for å slå ned smitten nå. Hvorfor i all verden avlyser de ikke fadderukene og setter skoler/bhg tilbake på rødt nivå. Jeg tørr ikke sende barnet mitt i bhg igjen før det kommer tiltak og kohorter på plass igjen.

Anonymkode: 5b62d...0c2

Er vel bare å holde barnet ditt hjemme, det? Ingen som tvinger deg til å benytte deg av barnehage.

Anonymkode: 845ed...12d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo er helt kaos. Her finnes det tydeligvis ikke korona. Jeg skal nå bo hos mamma og pappa en periode på landet. Ikke faen om jeg skal ha mine føtter i Oslo denne tiden. Folk har helt glemt at vi står ovenfor pandemi. 
 

Folk i Oslo: skjerp dere!

Anonymkode: 3e0ed...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i alle dager skal man sette inn ekstreme tiltak når det knapt er smitte? Det er farlig å rope ulv ulv.. Til slutt blir folk dritt lei og når det virkelig gjelder er det ingen som gidder mer.

Anonymkode: 7ffcf...9cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er vel bare å holde barnet ditt hjemme, det? Ingen som tvinger deg til å benytte deg av barnehage.

Anonymkode: 845ed...12d

Vi holder oss hjemme ja, men jeg kan jo synes det er kjipt likevel.

Greia er at vi hadde kunne gått fort tilbake til normalen som i mai/juni hvis vi bare slår ned smitten nå med en gang.

Anonymkode: 5b62d...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi holder oss hjemme ja, men jeg kan jo synes det er kjipt likevel.

Greia er at vi hadde kunne gått fort tilbake til normalen som i mai/juni hvis vi bare slår ned smitten nå med en gang.

Anonymkode: 5b62d...0c2

Det er jo ikke sant i det hele tatt.. Da måtte jo man ha stengt grensene totalt frem til alle i landet var vaksinert.

Anonymkode: 845ed...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...