Gå til innhold

Jenter, hvilken virkning har sykkelsete på underlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel. Jeg blir helt banka i underlivet på slike harde smale seter, det er nærmere smerte enn nytelse for å si det sånn, og har derfor brukt syklelshorts med padding på lengre turer. Byttet for et år siden til et skikkelig mykt sete, nettopp for å unngå at setet tar drepen på musa mi. Det nye setet gir meg sittestilling som en pensjonist, sitter godt bakpå rumpeballene og traller avgårde. Og rart nok har jeg ikke klitten plassert baki ræva. Så....you do the math... 

Anonymkode: 1231b...8ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Jeg blir helt banka i underlivet på slike harde smale seter, det er nærmere smerte enn nytelse for å si det sånn, og har derfor brukt syklelshorts med padding på lengre turer. Byttet for et år siden til et skikkelig mykt sete, nettopp for å unngå at setet tar drepen på musa mi. Det nye setet gir meg sittestilling som en pensjonist, sitter godt bakpå rumpeballene og traller avgårde. Og rart nok har jeg ikke klitten plassert baki ræva. Så....you do the math... 

Anonymkode: 1231b...8ae

Samme her. Føler skrukken, ræva og de ytre leppene blir mørbanka og knadd. Ikke noe godt. At noen syns det er deilig er sikkert mulig. Jeg føler meg oppbanka og støl av å ha sykkelsete hamrende i ræva og skrukken. Tenner ikke på å bli knadd på de ytre leppene.

Anonymkode: 4e8ac...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelsetet ble designet for 100 år siden. Den gang hadde ikke kvinner lov til å sykle. Nå som det oppfordres til å sykle mer blant begge kjønn burde sykkelsetet re-designes fra bunnen av. Og da tror jeg vi får et helt annet setet beregnet til kvinner. Et setet som både gir en behagelig sittestilling og som gir en ekstra bonus på sykkelturen. 

Anonymkode: aa0e7...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykler med bukse med padding, og til tross for det får jeg som regel gnagsår på de ytre kjønnsleppene. Klitten blir også øm og vond, og tåler ikke særlig berøring de første par dagene etter en langtur. 

Sikkert ikke grunnlag for runketråd dette, men du spurte.

Anonymkode: 3b0b1...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Relatert til tråden "kvinner har du onanert stående?"

Jeg lurer på hvordan sykkelsete føles ut for kvinner. Er det ubehagelig, pirrende, ingen virkning overhode, eller kan du få orgasme av å sykle?

For oss menn kan sykkelsete være ubehagelig, vondt og enkelte sykkelseter direkte skadelige. En bivirkning av lengre sykkeletapper kan være ereksjonssvikt. Trolig ikke vedvarende for de får jo barn disse gutta som sykler lengre enn til butikken.

Det er selvfølgelig noen parametre her med configurering av kjørestilling, setevinkler, type sete osv, men ikke for den vanlige kvinne og mann i gata.

Anonymkode: e32aa...de3

Sykkelsete er stort sett vondt å sitte på, med mindre det er en eldre hipstersykkel. I blant kan man jo friste seg til å late som om sykkelsetet er en stor svart stiv kuk man balanserer på. Det kan hjelpe litt, men ikke så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke som jeg onanerer hver gang jeg sykler, men hvis jeg er i riktig mindset så er det klart ting blir stimulert. Nå har jeg er stort og bredt sykkelsete da, de tynne og harde er jo døden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sår, rifter og på det verste store blåmerker pga torturert halebein.

Anonymkode: 0b5e6...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å vinkle setet litt oppover.

Var samme diskusjon her for en tid siden ang kvinner som red på hest og om det kunne være noe nytelse der.

Ts der ble selvfølgelig også slaktet opp og ned og i mente en tid.

Helt til noen postet noen intervju av kvinner som red og kunne bekrefte at dette var sant og sammenlignet det med "pillow humping". Noen videoer av dette bekreftet også vinkler osv.

Det satte en effektiv stopper for alle disse som har så ekstremt vanskelig for å innrømme at dette er fullt mulig. Av ukjente grunner.

Anonymkode: 64e3c...6f1

Kilder? 

Aldri opplevd noe i nærheten av seksuell nytelse av en ridetur, aldri hørt om at noen andre har det heller, og klarer ikke å se for meg hvordan dette fungerer mtp "vinkler osv". 

Jeg har til og med fått en del kritikk for å "sitte på musa i stedet for rumpa" da jeg red i noen år da jeg var en del yngre, for jeg synes det så penere ut, men var milevis unna klitorisstimulering da også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man sitter på rumpa, ikke klitoris.

Info til deg TS 

Anonymkode: 72bd3...546

Ikke hvis du har lavt styre og sitter framoverlent. Eller har du aldri trent på en sykkel. 

Blir helt nummen og gjør vondt etterhvert.

Anonymkode: 134c3...e2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ærlig talt kvinner, nå må dere være ærlige!

Vi vet da alle hvordan det er når man skal ut på sykkeltur eller ridetur. Da vinkler man sete og hesterygg oppover mot magen og uler av ekstase mens man setter nedover byens bratteste og mest humpete bakker! :jepp:

Anonymkode: e1d8e...971

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk, i gamle dager var det utenkelig at kvinner skulle sykle med et sykkelsete mellom beina.. Dette ga menn skitne bilder i hodet.

Anonymkode: 1f5a1...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hallo, vi vet hva som gir nytelse!

Vi behøver ikke drive med random aktiviteter som "føles godt der du vet".

Anonymkode: e7bea...621

Ja, det ble som sagt bekreftet både av kvinner og videoer.

Anonymkode: 64e3c...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Gaea skrev:

Kilder? 

Aldri opplevd noe i nærheten av seksuell nytelse av en ridetur, aldri hørt om at noen andre har det heller, og klarer ikke å se for meg hvordan dette fungerer mtp "vinkler osv". 

Jeg har til og med fått en del kritikk for å "sitte på musa i stedet for rumpa" da jeg red i noen år da jeg var en del yngre, for jeg synes det så penere ut, men var milevis unna klitorisstimulering da også. 

Som du ser, blir det nå også bekreftet i denne tråden. Man ser at type sykkelsete er utslagsgivende, altså er dette bekreftet.

Anonymkode: 64e3c...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som du ser, blir det nå også bekreftet i denne tråden. Man ser at type sykkelsete er utslagsgivende, altså er dette bekreftet.

Anonymkode: 64e3c...6f1

Det ser jeg ikke, nei. Og jeg spurte om riding, ikke sykling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gaea skrev:

Det ser jeg ikke, nei. Og jeg spurte om riding, ikke sykling. 

Da får du lese litt bedre. Det er bare å innse at det finnes folk som sier dette er mulig, istedenfor å benekte at det går an.

Det blir bare dumt.

Hestetråden finner du nok om du leter, den var også på dette underforumet.

Anonymkode: 64e3c...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Relatert til tråden "kvinner har du onanert stående?"

Jeg lurer på hvordan sykkelsete føles ut for kvinner. Er det ubehagelig, pirrende, ingen virkning overhode, eller kan du få orgasme av å sykle?

For oss menn kan sykkelsete være ubehagelig, vondt og enkelte sykkelseter direkte skadelige. En bivirkning av lengre sykkeletapper kan være ereksjonssvikt. Trolig ikke vedvarende for de får jo barn disse gutta som sykler lengre enn til butikken.

Det er selvfølgelig noen parametre her med configurering av kjørestilling, setevinkler, type sete osv, men ikke for den vanlige kvinne og mann i gata.

Anonymkode: e32aa...de3

Ikke kjempe komfortabelt å sitte på sykkelsete. Tror kanskje mange men har lyst til at kvinner skal nyte det, men det er ikke akkurat behagelig.

Nei vi har ikke hengende baller, men det er fortsatt mulig å få kjønnslepper i klem i ubehagelige posisjoner.

Anonymkode: 35526...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...