Gå til innhold

Skal du reise på ferie i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Jeg skal reise på ferie ja. Grunnen er at jeg skal se noe annet enn disse fire veggene i noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi låner en hytte ett par uker, innenfor samme fylke som vi bor i. Ellers velger vi å ikke reise i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært mye på hytta vår. I tillegg har vi reist mye i eget fylke og en liten norgesturne :) . Det har vært vidunderlig og stort sett trygt. Har det vært for mange en plass har vi bare kjørt videre. Vi er skuffet over østlendinger og utenlandske turister, for de er de eneste som ikke har holdt avstand. Vi i resten av landet har kanskje en annen køkultur? Egentlig skulle vi være på andre siden av kloden, men slik er det i år. Ingen av oss klager og sommeren har vært begivenhetsrik. Synd det smeller nå, men vi skal ha god samvittighet. Kanskje vi tar flere miniferier i Norge når de har oversikt over smitten, for akkurat nå tror jeg ikke det. Uansett, Norge har vanvittig mye å by på og det har ikke vært dyrt heller.

Anonymkode: e32b7...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært en del rundt i nærområdet, Norgesferier begrenser seg selv uten bil. Har en tur bestilt til Danmark til uka, den kommer vi til å gjennomføre hvis landet forblir grønt. En eventuell karantene må tas av ferien, da vi paradoksalt nok er hentet tilbake fra hjemmekontor. 

Anonymkode: a46c6...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede hatt 6 uker ferie (lærer), har vært på hytta og besøkt foreldrene mine. Så det samme jeg ville gjort til vanlig egentlig. Orker ikke utenlandstur med små barn. 

Anonymkode: c2c0a...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede hatt 6 uker ferie (lærer), har vært på hytta og besøkt foreldrene mine. Så det samme jeg ville gjort til vanlig egentlig. Orker ikke utenlandstur med små barn. 

Anonymkode: c2c0a...cca

Deilig med 6-7 ukers ferie da

Anonymkode: 76da7...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk to utenlandsturer før Korona traff. Så to innenlandsturer i Norge, og en tur til et grønt land i sommer. Nå når de anbefaler å ikke reise til grønne land avventer jeg. Håper på en høsttur til varmen, og en storbytur før jul. Men finner alternativ i Norge om retningslinjene ikke endres igjen. Tar uansett hjemmekontor-karantene før og etter turene, så eksponerer ingen for smitte noen vei. 

Anonymkode: a3e50...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i utlandet, skal til Tsjekkia, Italia og Norge. 

Anonymkode: a205a...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ferie. Var i Finland og på telttur i Finnmark. Strålende ferie🤩

Anonymkode: c0a39...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ferie. Hotell og camping i Troms og Finnmark, var overraskende bra 👍🏻
 

Høstferien tilbringes på hytta 😀

Anonymkode: 13f5d...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år er det kun hjemmeferie som gjelder for oss. Vi dropper reising til familie på vestlandet også. De ønsket å komme hit, så da sparer vi det heller til flere turer neste år, når vi er komfortable med å fly. Skal sies at vi får gjort veldig mye på kort tid

Anonymkode: 7036f...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sett og vis. Planen var å besøke kjæresten i Tyrkia, som jeg ikke har sett på over et halvt år. Usikker på om det blir mulig nå da.

Anonymkode: 29fe4...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal campe på Costa de la Luz en uke, og støtte den lokale (nesten) turistnæringen, det er det eneste som er planlagt.

Anonymkode: cd84b...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, AnonymBruker said:

Deilig med 6-7 ukers ferie da

Anonymkode: 76da7...54d

Jepp, det er bare å bli lærer, trenger alltids fler :) kjipt utenom ferier da 😛

 

Anonymkode: c2c0a...cca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norgesferie her også. Camping på fjellet. Det ga mersmak.

Anonymkode: 97cdb...ae3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ferie, hjemme. Ingen reising for oss. Storkoser oss. Telt i hagen. Fisker. Går tur i fjellet langt fra der folkemengdene trasker på rekke og rad.  Har kjøpt en del uteleker. Hvorfor? Fordi det er pandemi i Norge og resten av verden, og vi vil beskytte oss selv og alle andre. Men det er faktisk veldig koselig, og barna har bedt om vi kan feriere slik en annen sommer også. Null stress, bare kos.

Anonymkode: 125b1...371

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...